ישראלה ישראלי
						מגורים: פתח תקוה | שנת  לידה: 1977 
						
							054-0000000  |  12345@gmail.com
						
					
					
						- בעלת ניסיון באדמיניסטרציה ובמתן שירות בק אופיס, לרבות ניהול משרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לבכירים.
- מנוסה בעבודה מול לקוחות וספקים, ניהול יומנים, ביצוע תיאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחר תהליכים.
- מקצועית מאוד ובעלת מחויבות גבוהה למשימות ומוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ, דייקנות וסדר.
- יכולת הנעת תהליכים, יחסי אנוש מצוינים לצד אסרטיביות, התנסחות רהוטה בכתב ובע"פ.
						ניסיון תעסוקתי:
						2013-כיום
						מנהלת אדמיניסטרטיבית, חברת HELLLLO.
						
							- ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה, לרבות מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות וספקים.
- ניהול מס' יומנים במקביל, לרבות של חברי ההנהלה ובעלי החברה, תיאום ישיבות מרובות משתתפים.
- ניסוח והקלדת מסמכים בעברית ובאנגלית, תרגום מסמכים, טיפול בדואר יוצא/נכנס ארגון אירועי חברה.
- טיפול בנושאים שוטפים מול ספקים, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, הזמנת אנשי מקצוע לתיקון בתקלות.
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי לסוכני המכירות, תיאום פגישות, הכנת מסמכים וטיפול בנושא הרכבים והסלולר.
- מעקב אחר חשבוניות, בדיקת דוחות, חיובי כביש 6 וקנסות ואישור חשבוניות לתשלום.
- רכב - עבודה מול חברות ליסינג תפעולי וחברות השכרה, לרבות טיפול בקנייה והשכרה.
- סלולר - אשת הקשר מול חברת הסלולר, טיפול במעבר לחברה חדשה, סגירת תנאי תשלום ושירות.
 
					
						2012-2011
						מזכירות ובק אופיס, חברת איריס בע"מ.
	
						
							- מתן מענה טלפוני ללקוחות, קבלת קהל, ניהול יומן ותיאום פגישות, הקלדה ותיוק מסמכים.
- תמיכת בק אופיס בתהליכי רכישת דירות, לרבות עדכון מפרטי דירה.
- עבודה מול ספקים ויועצים מקצועיים והעברת תשלומים, עבודה מול עו"ד והחתמה על טפסים.
 
					
						2011-2010
						מזכירות ובק אופיס, יהודה ובניו - בניה.
						
							- ניהול מס' יומנים ולו"ז מורכב של מנהל המחלקה ומנהלי העבודה תוך תיאום בין גורמים חיצוניים רבים.
- מתן תמיכת בק אופיס שוטפת למנהלי העבודה בשטח ומתן מענה מקיף לפניות דיירים/חברות ניהול.
- הזמנת קורסי בטיחות לעובדי אתרי הבניה, תיאום מועדי קורס ובקרה על הגעת העובדים.
- מענה לטלפונים, הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, ריכוז הצעות מחיר מספקים והזמנת ציוד.
 
					
						2010-2001
						מנהלת משרד ומזכירה בכירה של יו"ר החברה, שולמית אחזקות בע"מ.
						
							- ניהול המשרד באופן שוטף, ניהול יומן היו"ר ושל חברי דירקטוריון ותיאום פגישות וישיבות בארץ ובחו"ל.
- ניהול תכתובות בעברית ובאנגלית, תרגום מסמכים, ריכוז מסמכים מהבנקים והכנת החומר לישיבות דירקטוריון.
- מעקב אחר משימות ותהליכים, מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות וספקים, ניהול קופה קטנה.
- תיאום טיסות ומלונות בחו"ל ליו"ר ותיאום פגישות עם בנקים ולקוחות בחו"ל.
 
					
						2001-2000
						מזכירה, אפי נדל"ן.
					
					
						השכלה:
						
							- בוגרת תואר B.A במדעי החברה, האוניברסיטה הפתוחה. (2007-2002)
- בגרות מלאה, תיכון עיוני 'השלום ואילון', פתח תקוה. (1995-1992)
 
					
						שפות:               עברית - שפת אם | אנגלית – רמה גבוהה
						יישומי מחשב:   שליטה ביישומי Office, דוא"ל ואינטרנט. 
						שירות צבאי:     שירות מלא , פקידה בחיל הים. 
					
					** המלצות תינתנה עפ"י דרישה