איך מצליחים לגייס את האנשים הטובים ביותר לארגון? למרות שזו אחת השאלות העקביות ביותר בעולמות הגיוס בעשורים האחרונים, התשובות משתנות כל הזמן. בכל פעם צצה טכניקה חדשה לגיוס כישרונות, שיטה מיוחדת, טכנולוגיה מתקדמת, גישה חדשנית ושונה, אבל דבר אחד לא משתנה – וזה המיומנויות הרכות. כשמדובר בהד האנטרים הטובים בעולם, המיומנויות הרכות שלהם הם כלי רב ערך ובעל עוצמה שעושה פלאים, והופך אותם... למי שהם.
בין אם הם פונים למועמד בכיר באופן ישיר, שולחים מייל או הודעת וואטסאפ, הד האנטרים עומדים בפני הרבה דחייה. הם שומעים את המילה "לא" כל כך הרבה פעמים עד שהם מתייחסים אליה כחלק מרפרטואר המילים במקצוע הזה, והם כבר לא מתרגשים.
סינדי פיצ'יאנו, הד האנטרית בכירה ברשת Ability Professional Network, סיפרה באחד הראיונות לעיתונות, שחלק מהתפקיד שלה הוא "לשווק את עצמה" כל הזמן ללקוחות חדשים. "במיוחד למועמדים הפוטנציאליים", פיצ'יאנו אמרה, "אתה משווק את עצמך כאדם שכדאי לדבר איתו, שנוח לדבר איתו, להיפתח אליו ולשתף מידע. אחרי הכל, אנחנו מוכרחים להכיר את המועמדים שלנו היטב, את חלומות הקריירה שלהם והיעדים האישיים".
בעולם כל כך תחרותי, הן מבחינת הקריירה האישית כהד האנטר והן מבחינת התחרות על גיוס כישרונות, לא מפליא שהערך העצמי שלנו קשור היטב להצלחה בקריירה. כל הד האנטר רוצה להיות צייד הכישרונות הטוב ביותר, והכל מתחיל ונגמר במוטיבציה – עד כמה רחוק אתה מוכן ללכת? אתה מוכן להתאמץ באמת כדי להיות ההד האנטר הטוב ביותר שתוכל להיות?