ראשית, חשוב לזכור: רובם המכריע של המועמדים בהייטק בוחנים את מותג המעסיק של החברה המגייסת לפני שהם מגישים מועמדות למשרה (ובואו נדייק: 75% לפי המחקר של Talent Board’s). לכן, גם אם אתם לא מקדישים תשומת לב למיתוג המעסיק שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שמועמדים לעבודה כן – ובמרבית המקרים, זה או ישפר דרמטית את ההיענות למשרה שפרסמתם, או יטרפד לכם עובדים רלוונטיים, הרבה לפני שבכלל קיבלתם את קורות החיים.
שיהיה ברור: משיכת המועמדים הטובים ביותר אינה משימה פשוטה. הארגון שלכם מתחרה עם מגוון ארגונים אחרים על כישרונות, ומיתוג מעסיק מצוין הוא אחד הכלים להתקדם בתחרות ולייצר ייחוד. למעשה, employer branding הוא סל הצעות הערך שהארגון מספק לעובדים, והצלחת הגיוסים שלכם תלויה במידה רבה בעד כמה תצליחו לפתח ולשווק הצעות ערך משכנעות למועמדים.
ויש לזה גם חיזוק מספרי: Recruiting blogs מצא כי 92% מהאנשים ישקלו להחליף עבודה אם יציעו להם תפקיד בחברה עם מותג מעסיק בעל מוניטין מצוין.