מכרז פומבי מס' 004/2025
דרוש/ה: מנהל/ת פרויקטים לאגף הנדסה
הגדרת התפקיד:
קביעת סדרי עדיפויות וניהול לוחות זמנים של פרויקטים: כולל דיווח על התקדמות הפרויקטים ועמידה במדדי ביצוע.
ניהול ישיר של צוותי עבודה: ניהול מפקחים/מנהלי פרויקטים ומתכננים חיצוניים, תוך הגדרה ובקרה על איכות עבודתם.
ניהול תקציב פרויקטלי: כולל מעקב ועמידה בתקציב המוגדר עבור כל הפרויקטים.
תמיכה בתהליך התכנון והביצוע: ניהול תכנון וביצוע הפרויקטים, עמידה בלוחות הזמנים והבטחת איכות ביצוע הקבלנים.
ניהול סיכונים וסגירת פרויקט: איתור בעיות ופתרונן, תחקור והפקת לקחים לשיפור בפרויקטים עתידיים.
הערה: התפקיד הינו תפקיד במטה התאגיד והוא נתון להתאמות ושינויים אד הוק ע"י סמנכ"ל הנדסה או סגן מנהל אגף הנדסה או המנכ"ל בנקודות זמן שונות לפי פרויקטים ומשימות תאגידיות. כלומר, במידה ויש צורך בביצוע משימה או פרויקט שלא הוגדרו ביסודות הגדרת התפקיד, העובד/ת יקבל הנחיה ע"י סמנכ"ל הנדסה/סגן מנהל אגף הנדסה/המנכ"ל לבצע משימה או פרויקט זה.
דרישות:
- השכלה פורמאלית הנדסת תשתיות / אזרחית / סביבה / מים וביוב / תעשייה וניהול / בנייה / מכונות ממוסד אקדמי מוכר או הנדסאי/ת טכנולוגיות מים / בניין / מכונות / מכאטרוניקה בעל/ת ותק של למעלה משנתיים בניהול פרויקטים הנדסיים חובה.
- ניסיון קודם של 3 שנים לפחות כמהנדס/ת / הנדסאי/ת ביצוע/תכנון או מהנדס/ת / הנדסאי/ת מים וביוב בתאגידי מים או כמפקח תפעול בחברה לתשתיות זורמות יתרון משמעותי.
- ניסיון בהובלת תהליכים הנדסיים מורכבים יתרון משמעותי.
- כושר ניהול מו"מ עם קבלנים, ספקים וגורמי חוץ.
- היכרות עם תהליכי רישוי ותאום תשתיות.
- היכרות עם יישום חוזה עבודה ומכרזים.
- גישה פרו-אקטיבית למתן שירות וניהול משימות מקבילות ויכולת ניהול מוכחות.
- שליטה מלאה ביישומי Officeכלליים - חובה.
- היכרות עם מערכות הנדסיות כגון: -GIS יתרון.
- Innovation! חשיבה יצירתית לפתרון בעיות קיימות
- המשרה בחולון
קורות חיים ותעודות רלוונטיות יש לשלוח עד לתאריך 20.2.2025 ולציין עבור מכרז מס' 004/2025 משרת מנהל/ת פרויקטים.
התאגיד שומר לעצמו את הזכות לזמן לראיונות מועמדים/ות שיראו לו מתאימים/ות.
- תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת ע"י הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי.
- מובהר בזאת כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד/ת מהמועמדים/ות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.