דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ברינקס
ברינקס

    דרושים ברינקס

    תחום עיסוק
    לוגיסטיקה / הפצה / יבוא ושילוח
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- ברינקס

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ברינקס אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 18,000-22,000
    בבני ברק דרוש/ה מנהל /ת מדידה והערכה לצוות ההכשרות של הדיגיטלית!
    במסגרת התפקיד: הגדרה והובלה של מערך המדידה והערכת האפקטיביות של כלל ההכשרות, אפיון ובניה של משובים, סקרי Follow Up ומדידה לאורך זמן, ניתוח נתונים (כמותיים ואיכוניים) וזיהוי מגמות רוחב, הפקת דוח"ות ניהוליים ותובנות.
    ימים ושעות העבודה: משרה מלאה.
    שכר: 20,000-15,000 ש"ח. תלוי ניסיון.
    דרישות:
    -תואר ראשון בתחומי מדעי ההתנהגות, פסיכולגיה ארגונית, מדיניות הציבור, טכנולוגית למידה, סטטיסטיקה או מנהל עסקים.
    -לפחות שנתיים ניסיון במדידה, הכשרות, מחקר ארגוני, או אנליטיקה בעולם משאבי האנוש/ למידה.
    -ניסיון בבנייית משובים, הפקת דוחות וניתוח נתונים.
    -ניסיון בעבודה עם כלי ( BI (Power BI / Tableau או כלים סטטיסטיים.
    -ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126126
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    Job Type: More than one
    Join as Our company as our next  Workplace Office Manager!

    Location: Petah Tikva | Full-time
    position is temporary (6 months) with an option for extension

    Were looking for an organized, energetic, and people-oriented Office Manager to lead daily operations and create an inspiring workplace experience at our Israel office.
    If you thrive in dynamic environments, love connecting with people, and take pride in creating smooth and enjoyable office operations this is the role for you!

    What Youll Be Doing:
    - Manage daily office operations inventory, food orders, supplies, maintenance, and more.
    - Be the go-to person for all office needs and logistics.
    - Collaborate with HR on onboarding/offboarding and employee events.
    - Plan and execute in-house and off-site activities and team events.
    - Support company welfare and maintain a positive, welcoming environment.
    Requirements:
    What Were Looking For:
    - 3+ years of experience in office administration or facilities management, ideally in a global or fast-paced company.
    - Excellent communication, multitasking, and problem-solving skills.
    - A can-do attitude, team spirit, and strong sense of ownership.
    - Proficiency in Microsoft Office and English (spoken and written).
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    123599
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?