דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מועצה אזורית לב השרון
מועצה אזורית לב השרון

    דרושים מועצה אזורית לב השרון

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- מועצה אזורית לב השרון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מועצה אזורית לב השרון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול ויצירת תכניות חינוכיות והסברתיות, משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.
    ליווי תכניות חינוכיות שונות
    השתתפות בפורומים שונים הדורשים קריאטיב חינוכי
    ניהול רכז תחום האינטרנט
    ניהול תוכן חינוכי באמצעיים טכנולוגיים ודיגיטליים שונים
    ניהול תכניות שונות מול התפוצות
    ניהול תכניות נוספות לפי כישורי המועמד וצרכי המערכת
    ניהול רכז/ת תחום גרפיקה והפקות דפוס

    התפקיד כולל:
    ניהול התכניות בהתאם לקהלי היעד השונים
    ניהול צוות עובדי המחלקה הרלוונטיים
    ריכוז פגישות תיאום והכנה
    הכנת מכתבים ופניות לגורמים שונים בעברית ובאנגלית
    נוכחות בפעילויות השונות לפי הצורך
    הכנת תכנית עבודה, ריכוז ומעקב תקציבי
    פעולות נוספות בהתאם לצורך והוראות הממונים
    זמינות גבוהה בעבודה

    תנאי סף
    ניסיון בניהול צוות עובדים
    עבודה עם גורמים בתפוצות
    ניהול תכניות חינוכיות
    הקמה ויצירת תכניות חינוכיות
    רקע וניסיון קודם בתחומים טכנולוגיים ודיגיטליים
    דרישות:
    כושר ארגון גבוה ויכולת ירידה לפרטים
    מכוונות גבוהה לעבודה בקרן למורשת הכותל
    רגישות ויכולת בינאישית גבוהה
    יכולת לראות את הפרט כמו גם את המערכת כולה
    שליטה בתכניות אופיס
    יכולת חשיבה יצירתית
    גישה טכנולוגית ורקע בתחומי הדיגיטל
    יכולות ארגון וניהול של מספר משימות מול ממשקים מרובים בו זמנית ותחת עומסי עבודה
    היכרות עם עולם האינטרנט והקידום בגוגל- יתרון
    ניסיון קודם בפרויקטים מול התפוצות- יתרון
    עדיפות לזמינות למשרה מלאה (8.5 שעות יומיות(
    ניסיון בפיתוח פרויקטים- יתרון
    ניסיון בהדרכה יתרון
    כושר הבעה בכתב ובע"פ יתרון
    ידיעת השפה האנגלית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    90944
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    בוא/י תצטרפ/י אלינו לצוות משאבי אנוש, לעשיה מעניינת ומגוונת בארגון ציבורי איכותי ולהוביל תהליכים ארגוניים עם משמעות!
    אנו מגייסים רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש- משרה לשנה

    תיאור התפקיד:
    הובלת תהליכי גיוס מקצה לקצה למגוון תפקידים - מפתיחת המשרה ועד לקליטת העובד
    פרסום משרות, איתור מועמדים וביצוע sourcing
    ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים
    ליווי מנהלים ומועמדים בתהליך הגיוס כולל עדכונים שוטפים
    ניהול איכותי של ממשקי עבודה שונים בארגון ומחוץ (מנהלים, מגייסים, חברות כ"א)
    הובלה של תהליכי קליטה וחניכה לעובדים חדשים בשיתוף עם מנהלים מגייסים
    רווחת העובדים
    טיפול בפרט
    שותפות בתהליכי תקשורת פנים ארגונית ובמגוון תהליכי משאבי אנוש בארגון
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    תואר ראשון
    ניסיון של שנה לפחות בגיוס/פרט/ הדרכה בתחום משאבי אנוש
    שליטה מעולה ב- Office כולל Excel ברמה גבוהה
    יתרון להיכרות עם מערכות שכר ונוכחות

    העבודה במשרה מלאה בירושלים כולל עבודה מהבית
    המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד, רק פניות מתאימות תיענינה.
    ** תתכן אופציה להארכת המשרה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    109781
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    הספרייה הלאומית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרוש/ה מנתח/ת מערכות לספרייה הלאומית!
    הזדמנות להיות חלק מארגון משמעותי בסביבה איכותית ומקצועית.
    תחומי אחריות:
    אפיון מערכות WCM ותהליכי עבודה, איסוף דרישות מלקוחות, כתיבת מסמכי אפיון טכניים ופונקציונאליים.
    אפיון ניתוח פתרונות למערכות פנימיות מורכבות כולל שילוב מתודלוגיה UML ובנית ERD מלא.
    עבודה עם בסיסי נתונים ובחינת פתרונות מול צוותי פיתוח, תשתיות ואבטחת מידע.
    בניית Mockups בהתאם לדרישות הלקוח.
    לווי תהליכי הפיתוח עד עלייה לאויר.
    עבודה עם ממשקים פנימיים וחיצוניים.

    המשרה ממוקמת בירושלים, בשילוב עבודה מהבית.
    המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
    רק פניות מתאימות תיעננה.
    דרישות:
    - תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע / הנדסת תעשייה וניהול/ מחשבים -חובה.
    - 3 שנות נסיון  בניתוח מערכות מידע ; ולפחות שנה ניסיון במתודלוגית UML - חובה.
    - עבודה מול SQL server - חובה.
    - ניסיון בהגדרת דרישות וצרכי משתמשים, ובכתיבת מסמכי אפיון
    -  ניסיון בסבית עבודה מרובת ערוצי מידע וVLB.
    - היכרות בסיסי נתונים no sql  - יתרון
    - רקע וניסיון בפיתוח - יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115187
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. השתתפות בצוות ההקמה הטכנולוגי של פרויקט מאגר אשראי לתאגידים.
    2. ניתוח צרכים עסקיים ודרישות לקוח ותרגומם לדרישות טכנולוגיות, כולל בחינת חלופות וגיבוש ארכיטקטורת מערכת, בין השאר בתחומים הבאים מערכות קלט ודיווח, ניהול ובקרת נתונים, דאטה, ממשקים, CRM וטיפול בלקוחות, פורטלים ועוד.
    3. אפיון וניתוח פתרונות ותהליכים טכנולוגיים עבור מערכת נתוני אשראי, בהתאם לצרכי הבנק ולדרישות החוק, בפיתוח פנימי ו/או על ידי ספקים חיצוניים.
    4. כתיבה ובקרה של מסמכי אפיון פונקציונאליים, מסמכי מערכת ונהלי עבודה.
    5. ניהול תהליכי האפיון והפיתוח מקצה לקצה כולל גיבוש תכניות עבודה ולוחות זמנים, עבודה עם ספקים וממשקים, מתן מענה ללקוחות, שיפורים ושינויים, בדיקות איכות והטמעה.
    6. השתתפות בפורומים שוטפים לתיאום הפעילות בפרויקט בין מנהלת המאגר, ספקי המערכת, הממונה על נתוני אשראי וגורמים נוספים.
    7. עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים מרובים (ספקים, משתמשים, לקוחות, קולגות, רגולטורים ועוד) מהארץ ומחו"ל.
    8. משרה לתקופה של 3 שנים, עם אפשרות להארכה.
    דרישות:
    תנאי סף:
    1. תואר אקדמי ראשון מוכר ("בוגר") במדעי המחשב או בהנדסת תעשייה וניהול, או בוגר/ת קורסים בתחומי התוכנה והתכנות, בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, בהיקף של 400 שעות לפחות.
    2. ניסיון מוכח באפיון וניתוח מערכות בפרויקטים טכנולוגיים מורכבים של לפחות שנתיים.

    הכישורים הדרושים:
    1. תואר אקדמי או קורסי הכשרה מקצועיים בתחומים רלוונטיים לתפקיד, מעבר לתנאי הסף יתרון.
    2. כושר ניתוח תהליכי עבודה ויישום בעיות תכנותיות מורכבות.
    * יכולת לימוד עצמי.
    * ראייה מערכתית.
    * יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים.
    * אחריות ומסירות.

    הערות:
    * רק פניות מתאימות תענינה;
    * לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    * ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 73/25 - א (5045).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117286
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם התפקיד: מנהל/ת תחום הטמעת מערכות באגף תימ"י
    מס' משרה: 146052/825
    כפיפות: מנהל אגף תימ"י
    תחום דרגות: 41-43 (בדירוג המח"ר/מהנדסים)
    מותנה תקציב

    הגדרת תפקיד:
    כללי: אחראי ריכוז מידע וידע במערכת תיקי אתר בכלל תחומי הפעילות מול המחוזות השונים ותיאום ניהול מידע וידע עם האחראים המקצועיים.

    מהות התפקיד:
    1. הטמעת שימוש במערכת תיקי אתר, באפליקציית הדיווחים ובמערכות היקפיות נוספות במטה, במחוזות, מנהלי התחומים וצוותים בשטח, ניתוח נתונים והכנת דוחות פעילות.
    2. הדרכה, הכשרה ותמיכה במערכות המידע של האגף, הכנה והפצת חומרי הדרכה לשימוש נכון במערכות.
    3. הנחיית ניהול ידע ותוכן מחוזי וארצי במערכת תיקי האתר ובאנציקלופדיות במערכת -כתיבה ועריכת תוכן וכן הנחיית גורמי שטח והאחראים המקצועיים בכתיבה.
    4. הפצת דיווחים מקצועיים ושיפור זרימת המידע בין המחוזות ובין מחוז-מטה.
    5. מתן משוב לפיתוח במערכות האגף ושותפות בתהליכי אפיון והובלת פרויקטים.
    6. מעקב שימוש במערכות לשיפור ניהול המידע ואיכותו ובדיקת עבודה תקינה.
    7. ניהול צוות עובדים, ככל שידרש.
    8. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: תואר ראשון לפחות, בביולוגיה, מערכות מידע או מדעי המחשב או תואר שני ומעלה בגיאוגרפיה, סביבה ותכנון, אקולוגיה. ניסיון בניהול פרויקטים.

    ניסיון: ניסיון של שנה לפחות בהטעמת וניתוח מערכות, בקרת נתונים. יתרון לבעלי ניסיון בטיפול בתוכן מקצועי בתחום שמירת טבע. יתרון להיסטוריה תעסוקתית מגוונת - מילוי מגוון תפקידים במגוון תחומים רלוונטיים לשמירת טבע ומורשת, מילוי תפקיד במגוון חטיבות או מחוזות או עבודה מול מגוון בעלי תפקיד. ניסיון בעבודה עם מערכות מידע מתקדמות, ומערכת תיקי אתר בפרט יתרון. ניסיון מוכח בניתוח נתונים, סטטיסטיקה והצגת נתונים יתרון.
    מחשב: שליטה מלאה בתוכנות אופיס. ניסיון בעבודה עם מערכת תיקי אתר יתרון. שימוש מתקדם ב-Excel יתרון. היכרות עם סביבת GIS יתרון.
    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית ברמה גבוהה.

    רישיונות: נהיגה סוג ב' בתוקף.

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת לכתיבה ועריכה ברמה גבוהה (הוכחת יכולת מעשית). יכולת הדרכה והנחייה. יכולת הבעה בע"פ ובכתב, יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, עבודה מול גורמים מקצועיים ברשות ובגופים מקבילים. יכולת סיכום וניתוח נתונים. ארגון וסדר בניהול תוכן מקצועי. רישיון נהיגה.

    העבודה מהמשרדים בירושלים/מודיעין ורמת גן וכן ממשרדים ואתרים של הרשות ברחבי הארץ.
    העבודה דורשת ניידות וזמינות לימי עבודה ארוכים ונסיעות ארוכות. העבודה כוללת רכב.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"

    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, ג תשרי, 25.9.25
    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117291
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    1. תפעול ובקרת עבודות אצווה (BATCH) בשרתי בנק ישראל, באמצעות כלי ניהול היצור ControlM.
    2. יישום תהליכי ייצור אוטומטיים.
    3. בקרת מערכות באמצעות מוצרי שו"ב.
    4. תפעול תקלות בתשתיות מערכות המידע של הבנק לרבות שרתים, אחסון, וציוד תקשורת.
    5. הפעלת מערך גיבויים מבוסס Netbackup.
    6. העברות קבצים עם גורמי חוץ באמצעות כספת וירטואלית.
    7. קשר עם לקוחות בבנק ומחוצה לו.
    8. העבודה במשמרות 24*7, כולל ערבי ומוצאי שבת וחג (ללא עבודה בשבת).
    דרישות:
    1. תואר אקדמאי ראשון מוכר ("בוגר") במדעי המחשב / בהנדסת תוכנה /במדעי הטבע / במדעי החברה / בהנדסת תעשייה וניהול / הנדסאי מחשבים / טכנאי מחשבים / בוגר/ת קורסי תכנות בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות.
    2. שליטה בסביבת Microsoft כולל Microsoft Office.
    3. ידיעת אנגלית - קריאת ספרות מקצועית.
    4.יכולת עבודה עצמאית, לימוד וקליטה של נושאים חדשים והשתלבות בצוות.
    5. יתרון לבעלי/ות ידע והכרת מערכות הפעלה ו/או תוכנה לניהול סביבת ייצור (Control-M) ו/או כספות וירטואליות.
    6. יתרון לבעלי/ות ניסיון בטיפול בחומרת שרתים ומחשבים.
    7. נדרשת נכונות לעבודה בהיקף של 5 משמרות בשבוע לפחות.

    הערות:
    - תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה;
    - ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 4 שנים;
    - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה;
    - כל האמור בלשון זכר, מתייחס גם ללשון נקבה;
    - הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117335
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?