דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מועצה אזורית לב השרון
מועצה אזורית לב השרון

    דרושים מועצה אזורית לב השרון

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- מועצה אזורית לב השרון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מועצה אזורית לב השרון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול ויצירת תכניות חינוכיות והסברתיות, משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.
    ליווי תכניות חינוכיות שונות
    השתתפות בפורומים שונים הדורשים קריאטיב חינוכי
    ניהול רכז תחום האינטרנט
    ניהול תוכן חינוכי באמצעיים טכנולוגיים ודיגיטליים שונים
    ניהול תכניות שונות מול התפוצות
    ניהול תכניות נוספות לפי כישורי המועמד וצרכי המערכת
    ניהול רכז/ת תחום גרפיקה והפקות דפוס

    התפקיד כולל:
    ניהול התכניות בהתאם לקהלי היעד השונים
    ניהול צוות עובדי המחלקה הרלוונטיים
    ריכוז פגישות תיאום והכנה
    הכנת מכתבים ופניות לגורמים שונים בעברית ובאנגלית
    נוכחות בפעילויות השונות לפי הצורך
    הכנת תכנית עבודה, ריכוז ומעקב תקציבי
    פעולות נוספות בהתאם לצורך והוראות הממונים
    זמינות גבוהה בעבודה

    תנאי סף
    ניסיון בניהול צוות עובדים
    עבודה עם גורמים בתפוצות
    ניהול תכניות חינוכיות
    הקמה ויצירת תכניות חינוכיות
    רקע וניסיון קודם בתחומים טכנולוגיים ודיגיטליים
    דרישות:
    כושר ארגון גבוה ויכולת ירידה לפרטים
    מכוונות גבוהה לעבודה בקרן למורשת הכותל
    רגישות ויכולת בינאישית גבוהה
    יכולת לראות את הפרט כמו גם את המערכת כולה
    שליטה בתכניות אופיס
    יכולת חשיבה יצירתית
    גישה טכנולוגית ורקע בתחומי הדיגיטל
    יכולות ארגון וניהול של מספר משימות מול ממשקים מרובים בו זמנית ותחת עומסי עבודה
    היכרות עם עולם האינטרנט והקידום בגוגל- יתרון
    ניסיון קודם בפרויקטים מול התפוצות- יתרון
    עדיפות לזמינות למשרה מלאה (8.5 שעות יומיות(
    ניסיון בפיתוח פרויקטים- יתרון
    ניסיון בהדרכה יתרון
    כושר הבעה בכתב ובע"פ יתרון
    ידיעת השפה האנגלית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    90944
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    הספרייה הלאומית מחפשת מנהל /ת פרט וגיוס להובלה וניהול של תחומי הגיוס והפרט בארגון, בכלל זה ליווי מקצועי של מנהלים וניהול צוות, בכפיפות למנהלת משאבי אנוש של הספרייה.

    תיאור התפקיד:
    הובלת תהליכי גיוס עובדים לתפקידים מגוונים, כולל ניהול צוות גיוס
    ניהול תהליכי פרט מקצה לקצה- כגון קליטה, שינויים בתנאי העסקה, שימור וסיום העסקה
    ניהול וביצוע פרויקטים רוחביים
    ליווי וייעוץ למנהלים ולעובדים בנושאי HR שוטפים
    ניהול שוטף של צוות רכזות גיוס ומשאבי אנוש
    יישום מדיניות HR ומתן מענה מקצועי בסוגיות פרט
    טיפול שוטף Hands on ביחידה מקצועית בארגון
    דרישות:
    ניסיון קודם של שלוש שנים לפחות בתפקידי ניהול פרט וגיוס ביחידת משאבי אנוש.
    ניסיון בניהול צוות HR- חובה
    תואר ראשון רלוונטי (משאבי אנוש/פסיכולוגיה/מדעי התנהגות/תחומים קרובים). תואר שני- יתרון.
    שליטה מעולה ב- Office כולל Excel ברמה גבוהה
    יתרון להיכרות עם מערכות שכר ונוכחות
    ניסיון בעבודה בסביבה טכנולוגית- יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עצמאית ויחסי אנוש מעולים
    שליטה באנגלית ברמה טובה
    העבודה במשרה מלאה בירושלים (ישנה אפשרות לעבודה יום אחד מהבית בשבוע).

    תנאים מעולים למתאימים.ות!
    המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד, רק פניות מתאימות תיענינה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104682
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    הספרייה הלאומית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לספרייה הלאומית דרוש/ה מיישם /ת salesforce לניהול כולל של מערכת salesforce בארגון. המועמד/ת יוביל/תוביל את כלל פעילויות התחזוקה, הפיתוח והחדשנות במערכת, תוך שיתוף פעולה עם משתמשים ומחלקות שונות בארגון.
    תחומי אחריות:
    תחזוקה שוטפת של מערכת salesforce ומתן תמיכה למשתמשים
    יישום, שדרוג ושיפור תהליכים עסקיים באמצעות כלים ואוטומציות מתקדמות
    פיתוח דוחות ודשבורדים תפעוליים וניהוליים לצורכי בקרה וניתוח
    ניהול משתמשים, פרופילים והרשאות
    עבודה עם מערכות צד שלישי, לרבות מערכת Titan להגשת טפסים ולבניית ממשקים דיגיטליים
    דרישות:
    דרישות סף
    ניסיון של 2-3 שנים לפחות ביישום Hands-On של salesforce - חובה!!
    שליטה מעשית בהקמה ותחזוקה של תהליכים אוטומטיים במערכת
    ניסיון בפיתוח דוחות ודשבורדים מתקדמים
    יכולת הובלה עצמאית של פרויקטים ותהליכים
    יתרונות
    ניסיון בעבודה עם מערכת Titan
    הסמכת salesforce Administrator
    ניסיון בכתיבת Apex
    ניסיון בעבודה עם מערכות צד שלישי ואינטגרציות
    פרטי המשרה
    מיקום: ירושלים
    היקף: משרה מלאה
    אופן עבודה: היברידית
    **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    106467
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. הקמה, שדרוג ותחזוקת בסיסי נתונים Oracle, SQL Server, Mongo DB.
    2. טיוב ביצועים, איתור וטיפול בתקלות בבסיסי הנתונים.
    3. בנייה ותחזוקת בסיסי נתונים בעזרת תהליכים אוטומטים וסקריפטים.
    4. תחזוקה ובקרה על תהליכי גיבוי/שחזור והתאוששות מאסון (DR) בעזרת RMAN וכלי גיבוי נוספים.
    5. הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה - Linux, Windows.
    6. Performance & Tuning ברמה אפליקטיבית יתרון.
    7. עבודה עם יועצים וPS של יצרנים וספקים הנותנים שירות לבסיסי הנתונים.
    8. בחינה והמלצה ליישום טכנולוגיות חדשות בתחום בסיסי נתונים On Premise, Cloud.
    9. מתן מענה לבקשות צוותי פיתוח, צוותי תשתיות אחרים, הנהלה, הפעלה וייצור.
    10. כתיבת נהלים ומסמכים.
    11. השתתפות בפעילויות רוחביות ותרגילי DR.
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר מוכר בתחום המחשוב או בהנדסה תעשייה וניהול עם ניסיון בעבודת DBA במסד נתונים של DB ORACLE של שנתיים לפחות במשך שלוש השנים האחרונות.
    או
    הנדסאי בתחום המחשוב או בתעשייה וניהול עם ניסיון בעבודת DBA במסד נתונים של DB ORACLE של ארבעה שנים לפחות במשך חמש השנים האחרונות
    או
    קורסים הרלוונטיים לתחום עיסוקו של המועמד/ת בפועל או לתחום העיסוק בתפקיד המוצע, בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות., עם ניסיון בעבודת DBA במסד נתונים של DB ORACLE של ארבעה שנים לפחות במשך חמש השנים האחרונות.

    הכישורים הדרושים:
    1. יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמאית, שיתוף פעולה ועבודה צוות, אחריות ודייקנות, יצירתיות, עמידה בלוחות זמנים ותנאי לחץ יתרון.
    2. יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
    3. ניסיון בעבודה כ-DBA ב-MS-SQL - יתרון.
    4. נכונות לעבוד שעות נוספות ומחוץ לשעות העבודה המקובלות.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
    - ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 50/25 - א (4980).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107908
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל פיקוח ואסדרה של תחום הסייבר בגופים פיננסיים מפוקחים, תוך יכולת להערכה וניתוח סיכונים, ביצוע ביקורות מקצועיות, כתיבת דוחות מדיניות ובחינת עמידת הגופים המפוקחים בדרישות הפיקוח. התפקיד משלב הבנה תהליכית ורגולטורית וכולל עבודה מול גורמים בכירים בבנק ישראל, במערכת הפיננסית, בממשלה ובזירה הבינלאומית. התפקיד אינו כולל עבודת מחשוב או ניטור טכני אלא עיסוק רגולטורי וניתוחי בתהליכים, אסדרה ואירועי סייבר.

    תיאור התפקיד:
    פיתוח ויישום של תהליכים להערכת סיכוני סייבר וביצוע ביקורות מקצועיות במערכות התשלומים המבוקרות.
    הובלת פעילות האסדרה הרגולטורית בתחום הסייבר, תוך השתתפות בגיבוש מדיניות הפיקוח על מערכות תשלומים בתחום הסייבר, בהתאם לסטנדרטים מקומיים ובינלאומים מקובלים.
    כתיבה של דוחות וניירות עמדה בתחומי הפעילות של מערכות התשלומים ובפרט בנושא הסייבר.
    תכנון והובלת ישיבות הערכת מצב תקופתיות, כולל הכנת התכנים והמלצות פעולה.
    ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם גורמים שונים בבנק ישראל, במערכת הפיננסית, במשרדי הממשלה ורגולטורים שונים.
    השתתפות בצוותי עבודה בין מחלקתיים ובין משרדיים בנושאים הרלוונטיים לתחום היחידה.
    ניתוח מגמות, זיכונים ואירועים בתחום הסייברבארץ ובעולם, תוך ייצוג היחידה בכנסים ופורומים מקצועיים בתחום.
    הכשרה בתחום הסייבר ויכולת להשתלב כמוביל ידע בתחום.
    השתתפות בביצוע משימות הרלוונטיות לעבודת היחידה.
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר אקדמי מוכר באחד התחומים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות או תואר רלוונטי אחר, או רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל ובנוסף הכשרה בתחום הסייבר.

    הכישורים הנדרשים:
    יכולת הובלה של תהליכים מורכבים, תוך עבודה עצמאית בסביבה דינאמית.
    ניסיון מוכח בתחומי ניהול הסיכונים, פיקוח ורגולציה יתרון לניסיון בסביבת מערכות תשלומים ו/או סייבר.
    יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם מגוון רחב של ממשקים פנימיים וחיצוניים, לרבות דרגים בכירים.
    חשיבה אנליטית ויכולת פתרון בעיות, בדגש על יישום רגולטורי ואסדרתי.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
    - העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;
    - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 51/25 (4981).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107911
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    נגה- ניהול מערכת החשמל
    מיקום המשרה: חיפה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת נגה- ניהול מערכת החשמל בישראל דרוש/ה מנהלנ/ית תשתיות מחשוב תפעוליות.
    התפקיד כולל:
    תחזוקה ופיתוח תשתיות מחשוב תפעוליות.

    תחזוקה ופיתוח מערכי אחסון, מערכות וירטואליות, שרתים פיזיים ועמדות עבודה.

    תחזוקת מערכות הפעלה windows, Linux, Active Directory ועוד.

    תחזוקת מערכות גיבוי.
    דרישות:
    טכנאי/ת / הנדסאי/ת מחשבים/ תוכנה - חובה!
    לפחות שנתיים ניסיון בתחום תחזוקת תשתיות מחשוב /IT -חובה
    קורס MCSE /MCITP -יתרון
    יכולת למידה עצמאית, כולל קריאת חומר טכני באנגלית, ברמה טובה מאד.
    נכונות לעבודה בשעות חריגות, כולל שישי/שבת וחגים, בעת הצורך.
    יכולת עבודה בצוות, בשקיפות, אמינות, ודייקנות.
    ידיעת השפות עברית, אנגלית טכנית ברמה טובה.
    ניסיון קודם בעבודה עם מערכות הפעלה windows.
    ניסיון קודם בעבודה עם Active Directory.
    ניסיון בעבודה עם מערכות וירטואליות יתרון.
    ידע במערכות הפעלה Linux יתרון.
    ידע בתקשורת (ccna וכו') יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    109752
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    בוא/י תצטרפ/י אלינו לצוות משאבי אנוש, לעשיה מעניינת ומגוונת בארגון ציבורי איכותי ולהוביל תהליכים ארגוניים עם משמעות!
    אנו מגייסים רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש- משרה לשנה

    תיאור התפקיד:
    הובלת תהליכי גיוס מקצה לקצה למגוון תפקידים - מפתיחת המשרה ועד לקליטת העובד
    פרסום משרות, איתור מועמדים וביצוע sourcing
    ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים
    ליווי מנהלים ומועמדים בתהליך הגיוס כולל עדכונים שוטפים
    ניהול איכותי של ממשקי עבודה שונים בארגון ומחוץ (מנהלים, מגייסים, חברות כ"א)
    הובלה של תהליכי קליטה וחניכה לעובדים חדשים בשיתוף עם מנהלים מגייסים
    רווחת העובדים
    טיפול בפרט
    שותפות בתהליכי תקשורת פנים ארגונית ובמגוון תהליכי משאבי אנוש בארגון
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    תואר ראשון
    ניסיון של שנה לפחות בגיוס/פרט/ הדרכה בתחום משאבי אנוש
    שליטה מעולה ב- Office כולל Excel ברמה גבוהה
    יתרון להיכרות עם מערכות שכר ונוכחות

    העבודה במשרה מלאה בירושלים כולל עבודה מהבית
    המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד, רק פניות מתאימות תיענינה.
    ** תתכן אופציה להארכת המשרה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    109781
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    כפיפות: מנהל אגף ה GIS
    תחום דרגות 39-41 (בדירוג מח"ר/מהנדסים), 9-11(בדירוג מנהלי)
    מס' משרה: 160363/25

    תיאור תפקיד:
    כללי:
    התפקיד כולל עבודה בצוות אגף ה GIS בחטיבת תקשוב ומערכות מידע, בניהול מידע גאוגרפי והובלת פרויקטים באמצעות שימוש בתוכנות גאוגרפיות מבוססות קוד פתוח מבית ESRI, ובבסיסי נתונים SQL ואחרים.

    מהות התפקיד:
    1. שותפות בפיתוח ובניהול מאגר המידע הגיאוגרפי:
    עיבוד, טיוב, עיצוב כרטוגרפי, תיעוד והטמעת הנתונים במערכת.
    2. ייזום, יעוץ ושותפות בפרויקטים רשותיים מגוונים, בדגש על ניתוחים מרחביים.
    3. שותפות בפיתוח יישומים גיאוגרפיים ומענה לצרכים הדינמיים של כלל היחידות ברשות.
    4. תחזוקה, שדרוג והנגשת בסיס הנתונים הגיאוגרפי למשתמשי הרשות.
    5. פיתוח מערכי הדרכה והטמעה, הוראת קורסים והשתלמויות למשתמשים במערכות GIS בארגון.
    6. תמיכה והנחיה של משתמשי הGIS, ושמירה על קשר קבוע ושוטף עמם.
    7. ביצוע כל מטלה אחרת הקשורה לאופי התפקיד ובהנחיית הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: תואר ראשון במדעי הטבע או בגיאוגרפיה, עם התמחות ב-GIS.
    תואר שני בתחום מהווה יתרון.
    חלופה לתואר אקדמי: יוצאי/ות יחידת המיפוי בצה"ל, בעלי/ות ניסיון רב ומוכח בעבודה עם GIS רשאים/ות להגיש מועמדות.
    עובד פנימי בעל ניסיון מוכח בעבודה ב-GIS ובתנאי שמתחייב להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.

    שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: QGIS בגרסה 3 ומעלה, ArcGIS Pro, Aregis for servers, בסיסי נתונים SQL, שליטה ביישומי אופיס.
    ניסיון: שנתיים בעבודה במערכות מידע גיאוגרפיות ארגוניות, כולל ניתוחים מרחביים, עבודה עם בסיסי נתונים, תמיכה במשתמשים והדרכה. יתרון לניסיון בעבודה עם שפות תכנות (PYTHON, VB.NET).
    "עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    כללי:
    כישורים: עניין וידע בתחומי שמירת הטבע והמורשת, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים,
    תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ, ראייה מערכתית וכושר למידה,
    יכולת הובלת תהליכים וניהול פרויקטים, מוכנות לעבודה מאומצת.

    מקום העבודה: משרדי הרשות בירושלים/שפלה, יצוין כי נדרשת גמישות ונכונות לאפשרות של שינוי מיקום העבודה בעתיד, בהתאם לצרכי הרשות.

    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, כד תמוז,20.7.25

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110153
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משמרות
    1. תפעול ובקרת עבודות אצווה (BATCH) בשרתי בנק ישראל, באמצעות כלי ניהול היצור ControlM.
    2. יישום תהליכי ייצור אוטומטיים.
    3. בקרת מערכות באמצעות מוצרי שו"ב.
    4. תפעול תקלות בתשתיות מערכות המידע של הבנק לרבות שרתים, אחסון, וציוד תקשורת.
    5. הפעלת מערך גיבויים מבוסס Netbackup.
    6. העברות קבצים עם גורמי חוץ באמצעות כספת וירטואלית.
    7. קשר עם לקוחות בבנק ומחוצה לו.
    8. העבודה במשמרות 24*7, כולל ערבי ומוצאי שבת וחג (ללא עבודה בשבת).
    דרישות:
    1. תואר אקדמאי ראשון מוכר ("בוגר") במדעי המחשב / בהנדסת תוכנה /במדעי הטבע / במדעי החברה / בהנדסת תעשייה וניהול / הנדסאי מחשבים / טכנאי מחשבים / בוגר/ת קורסי תכנות בהיקף של 400 שעות לימוד לפחות.
    2. שליטה בסביבת Microsoft כולל Microsoft Office.
    3. ידיעת אנגלית - קריאת ספרות מקצועית.
    4.יכולת עבודה עצמאית, לימוד וקליטה של נושאים חדשים והשתלבות בצוות.
    5. יתרון לבעלי/ות ידע והכרת מערכות הפעלה ו/או תוכנה לניהול סביבת ייצור (Control-M) ו/או כספות וירטואליות.
    6. יתרון לבעלי/ות ניסיון בטיפול בחומרת שרתים ומחשבים.
    7. נדרשת נכונות לעבודה בהיקף של 5 משמרות בשבוע לפחות.

    הערות:
    - תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה;
    - ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 4 שנים;
    - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה;
    - הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
    תאריך אחרון להגשת מועמדות: 31/07/2025
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110416
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?