התפקיד משלב בין ניהול קמפיינים hands-on בכל הפלטפורמות המרכזיות לבין ניתוח ביצועים, הסקת מסקנות ותרומה ישירה לשיפור תוצאות השיווק הדיגיטלי של החברה.
תחומי אחריות:
ניהול מדיה דיגיטלית hands-on:
o הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים ב Google Ads, Meta (facebook / instagram) וTikTok
o אחריות ניהול תקציבי המדיה והקצאתם בין הפלטפורמות בהתאם ליעדים
o ביצוע אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים לשיפור ביצועים ועמידה ביעדי ROAS
o פילוח והגעה לקהלים שונים תוך התאמת מסרים וקריא ייטיב
o מעקב יומי אחר ביצועי קמפיינים וזיהוי הזדמנויות לשיפור ניתוח נתונים ובקרה וכדו'
עבודה משולבת: 3 ימים במשרד בת"א + 2 ימים עבודה מהבית
דרישות:
חובה - ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול קמפיינים דיגיטליים hands-on
חובה - שליטה מלאה בGoogle Ads, Meta Ads Manager וTikTok Ads
חובה - ניסיון מוכח בהובלת קמפיינים עם יעדי ROAS
חובה - שליטה מלאה ב- GA4 ובכלי ניתוח דיגיטליים, שליטה באקסל ברמה גבוהה
חובה - אוריינטציה אנליטית גבוהה, יכולת הסקת מסקנות והצגת נתונים בצורה תמציתית וברורה
יתרון - לניסיון בביצוע אוטומציות.
יתרון - יכולת ניהול צוות אנשים
יתרון משמעותי - ניסיון בעבודה בתחום רפואי או וולנס
יכולת למידה עצמית גבוהה, ראש גדול, תשומת לב לפרטים וקפדנות בביצוע.
יכולת ניהול עצמאית לצד עבודה בצוות, סדר ודיוק גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.