הכרה וניסיון עם וורדפרס
גיבוש והוצאה לפועל של אסטרטגיית הדיגיטל של החברה
ניהול הנכסים הדיגיטליים של הארגון (אתר, רשתות חברתיות, מערכות CRM, מערכות פרסום ועוד)
הובלת קמפיינים דיגיטליים והפקת חומרים שיווקיים
ניתוח ביצועים, מדידה ואופטימיזציה של פעילויות הדיגיטל
ניהול ספקים חיצוניים (משרדי פרסום, פרילנסרים, חברות פיתוח וכו')
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה שיווק, מכירות, שירות, IT ועוד
דרישות:
ניסיון קודם בניהול תחום דיגיטל בארגון או במשרד פרסום חובה
ניסיון בניהול תקציבים וקמפיינים דיגיטליים במגוון פלטפורמות (Google, Meta, LinkedIn וכו')
היכרות עם כלי ניתוח ומדידה (Google Analytics, Tag Manager, Hotjar, data Studio ועוד)
כישורים אנליטיים גבוהים ויכולת ניהול פרויקטים מרובים במקביל
חשיבה יצירתית, יוזמה ויכולת הובלה עצמאית
השכלה אקדמית רלוונטית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.