חברתנו עוסקת בפתרונות שיווק ופרסום בינהם מסכים ומערכות שילוט דיגיטלי ברחבי הארץ.
צוות ה- Help desk שלנו נותן שירות ומענה ללקוחותינו ברחבי הארץ בתפעול תקלות מרחוק, ניטור ובקרה על התוכן המשודר ועוד.
דרישות:
ידע בסיסי והיכרות עם עולם התקשורת והרשתות יתרון משמעותי.
היכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון.
היכרות עם ציודי קצה ותפעולם ברמה בסיסית (מסכים, טאבלטים, מחשבי NUC וכדומה) - יתרון.
ניטור, אבחון וטיפול של תקלות בזמן אמת.
יכולת למידה עצמית, אחריות והגדלת ראש.
חבר'ה יוצאי קורסי IT/Cyber/CCNA וכדומה - יתרון.
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצות ותודעת שירות גבוהה חשוב.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר או ערב בין השעות 8:00-00:00, שישי: 8:00-15:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.