במסגרת התפקיד תעבדו בצמוד לצוותי מוקד ותהיו אחראים על פיתוח תסריטי שיחה מתקדמים, אינטגרציות עם מערכות ארגוניות מורכבות, ועבודה מאסיבית עם SQL על בסיסי נתונים ארגוניים.
תחומי אחריות:
פיתוח ותחזוקה של תסריטי IVR במערכות Avaya Experience Portal (AEP) או Orchestration Designer
אפיון והטמעת תהליכים קוליים מתקדמים למוקדי שירות ומכירה
עבודה עם SQL server : כתיבת שאילתות, stored procedures וניתוח נתונים
אינטגרציה עם מערכות CRM / ERP ו- Web Services (SOAP/REST)
טיפול בתקלות, שיפור תהליכים קיימים והפקת דוחות סטטיסטיים על פעילות ה-IVR
דרישות:
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח IVR (בדגש על Avaya AEP / OD)
שליטה מצוינת ב-SQL, כולל כתיבת שאילתות מורכבות ואופטימיזציה
ניסיון בעבודה עם Web Services (SOAP / REST)
הבנה טובה של טלפוניה, פרוטוקולי SIP ו- VOIP
יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת ממשקים
אנגלית ברמה גבוהה כתיבה וקריאה טכנית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.