דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים קבוצת שטראוס
קבוצת שטראוס

    דרושים קבוצת שטראוס

    יש לך הזדמנות להשפיע על האוכל בכל בית בישראל!
    המשרות שלנו (12)
    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1930

    עוד עלינו

    משרות קבוצת שטראוס

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קבוצת שטראוס
    סוג משרה: משרה מלאה
    מה כולל התפקיד?
    תמיכה שוטפת במנהלי פרויקטים: ליווי, הכוונה וסיוע מקצועי במעקב, תכנון ובקרה של פרויקטים
    מעקב ודיווח: איסוף, ניתוח והצגת מידע עדכני על סטטוס פרויקטים, כולל לוחות זמנים, תקציבים ותוצרים
    סטנדרטיזציה: הטמעת נהלים וסטנדרטים אחידים להתנהלות מקצועית בניהול פרויקטים
    אופטימיזציה: זיהוי והובלת תהליכים לשיפור מתמיד, ייעול ושיפור ביצועים בניהול פרויקטים
    הגדרת תהליכים וכלים: שותפות בבנייה ויישום תהליכים, הטמעה של מתודולוגיות וכלים אחידים לניהול פרויקטים
    דרישות:
    מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
    ניסיון של שנתיים עד שלוש בתפקידי PMO - חובה
    שליטה גבוהה באנגלית - חובה
    ניסיון בניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע - יתרון משמעותי
    ניסיון קודם בארגון גדול - יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים ותקשורת בין אישית גבוהה
    סדר, ארגון ויכולת תיעדוף המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110435
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קבוצת שטראוס
    Location: Petah Tikva
    Job Type: Full Time
    You can Expect:
    - Tier 2 IT Support Provide high-quality Technical Support to Strauss employees, resolving endpoint-related issues efficiently.
    - Endpoint Management Deployment Lead the setup and rollout of desktops, laptops, printers, mobile devices, and video conferencing equipment.
    - system Maintenance Documentation Standardize configurations, maintain systems, and create knowledge base articles to support continuous improvement.
    - Lifecycle Escalation Handling Manage inventory and endpoint lifecycle, and resolve escalated tickets from helpdesk and support teams.
    Requirements:
    Requirements
    - Minimum 2 years of experience in Technical Support or related fields
    - Proven troubleshooting skills in Windows, IOS, Android, endpoint hardware, Office 365, and Active Directory
    - Hands-on experience with MDM tools such as SCCM and Intune; cloud environment knowledge is a plus
    - Ability to write and maintain technical documentation and knowledge base articles
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115037
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?