דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עידור מחשבים בע"מ
עידור מחשבים בע"מ

    דרושים עידור מחשבים בע"מ

    המשרות שלנו (12)
    תחום עיסוק
    חומרה / תוכנה
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    משרות עידור מחשבים בע"מ

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    עבודה כחלק מצוות ניהול תשתיות ה- DevOps CloudOps.
    עיצוב ובניה של תהליכי continuous delivery לאפליקציות מגוונות להפצה על תשתית ענן.
    כתיבת סקריפטים וכלים לתפעול תשתיות.
    עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות כמו תשתית ה-Kubernetes, תשתיות ענן של AWS ו-Azure, ניהול תהליכי pipeline בג'נקינס ועוד.
    דרישות:
    3 שנות ניסיון בהקמת תהליכי CI/CD בכלי ה-Jenkins, Azure pipeline או כלי דומה- חובה
    כתיבת סקריפטים באחת מהשפות bash, Python, groovy ברמה גבוהה- חובה
    הבנה ותחקור של בעיות בקוד Object Oriented כגון JAVA, React,.NET וכו'- חובה
    ניסיון מעשי בניהול תשתיות ענן של AWS, Azure או פלטפורמה זהה- חובה
    רקע וניסיון בתשתיות קונטיינריזציה עם Docker, Kubernetes, cloud native technologies-חובה
    ניסיון בתפעול תשתיות ארגוניות בסביבת ייצור של ארגון גדול- חובה
    הכירות עם כלי IAC חובה
    הכירות טובה עם GitOps - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126641
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    תפקיד מאתגר ודינמי הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה.
    ר"צ אחראי.ת על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.
    תחומי אחריות
    ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    פיקוח על עבודת האחמ"שית, טיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על חוויית המשתמש
    ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה לצורך הצגת תוצרים ומצגות
    ניהול והובלה של פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית /מוקד שירות
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל חובה
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
    הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון
    חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126643
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?