דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים Check Point
Check Point

    דרושים Check Point

    המשרות שלנו (74)
    תחום עיסוק
    חומרה / תוכנה
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1993

    מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

    סבסוד ארוחות

    ביטוח בריאות

    ימי כיף וערבי גיבוש

    קרן השתלמות

    חדר אוכל

    חניה חינם

    בקרבת רכבת או תחבורה ציבורית

    קייטנה לילדים בחופש

    הכשרות והשתלמויות מקצועיות

    עוד עלינו

    משרות Check Point

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 1 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: More than one
    We are looking for an Atlassian Platform Expert & Enterprise AI to join our IT Team as a temporary 1 year maternity leave (MLA) replacement, who has a passion for collaboration tools, process optimization, and IT service management, who has a desire to streamline workflows, improve user experience, and ensure the successful implementation and management of Atlassian tools like Jira, Jira Service Desk, and Confluence.
    We use an interesting and mixed technology stack: Jira Software, Jira Service Management, Confluence (Wiki), and integrations with various internal systems and third-party tools.


    In this position, you will use your expertise in configuring Atlassian tools and will drive the implementation and continuous improvement of Jira-based workflows, manage Jira Service Desk projects, maintain documentation in Wiki, and ensure the delivery of high-quality solutions aligned with business needs.



    Key Responsibilities
    Manage and design Jira Service Management projects, workflows, screens, custom fields, SLAs etc.
    Develop and maintain custom automation rules, queues, forms, and dashboards to improve efficiency and visibility
    Collaborate with stakeholders across Check Point departments to gather requirements, provide solutions, and ensure alignment with organizational goals
    Monitor system performance, manage platform upgrades, and apply best practices for platform reliability and scalability
    Create and deploy AI based projects or solutions that enhance business operations, drive innovation, and improve decision making across various domains
    Requirements:
    B.Sc. in Industrial Engineering / Information Systems.
    2+ years of hands-on experience administering Jira Service Management (Atlassian tools) in a global company including Jira Service Desk, Jira and Confluence or Wiki
    Basic understanding of REST APIs, Groovy scripting, and SQL
    Strong service orientation with excellent written and verbal communication skills, ensuring effective and professional interactions with clients and team members
    Proactive team player with excellent interpersonal skills, a detail oriented mindset, and the ability to independently prioritize tasks and drive solutions in a fast-paced environment
    Good knowledge of emerging technologies, including AI trends and their potential impact on service management and IT operation
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    118516
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?