דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אסותא מרכזים רפואיים
אסותא מרכזים רפואיים

    דרושים אסותא מרכזים רפואיים

    תחום עיסוק
    רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1935

    עוד עלינו

    דרושים ב- אסותא מרכזים רפואיים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אסותא מרכזים רפואיים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפשים איש מערכות מידע.

    התפקיד הזה הוא לא במקום ניהול  IT אלא בנוסף. יש לנו חברה חיצונית שנותנת לנו ניהול מחשוב מקיף במשרה מלאה. התפקיד החדש נועד לניהול מערכות המידע השונות הקיימות בארגון.

    התפקיד לא כולל ניהול מחלקה/צוות אלא ניהול ספקים חיצוניים.

    מצורף תיאור תפקיד מפורט. אני לרשותך לכל שאלה.

    מנהל /ת מערכות מידע   (Information Systems Manager)
    מיקום: פתח תקווה
    תחום: פארמה / ביוטכנולוגיה
    היקף משרה: מלאה
    תיאור התפקיד:
    לחברת פארמה ציבורית ומובילה דרוש/ה מנהל /ת מערכות מידעIS Manager) (לניהול, אפיון, יישום ותחזוקה של מערכות הליבה העסקיות הארגוניות. התפקיד כולל אחריות על תכנון אסטרטגיית מערכות המידע, אפיון צרכים עסקיים, הובלת פרויקטים טכנולוגיים חוצי ארגון, והבטחת אינטגרציה בין מערכות בתחומי ייצור, איכות, מו"פ ולוגיסטיקה בהתאם לדרישות הרגולציה ( data Integrity GMP, 21 CFR Part 11, Annex11)
    תחומי אחריות עיקריים:

    ניהול כלל מערכות המידע העסקיות של הארגון, לרבות ERP, QMS, LIMS, MES,DMS  CDS
    דרישות:
    תואר ראשון במדעי המחשב / מערכות מידע / הנדסת תעשייה וניהול חובה.
    לפחות 3 שנות ניסיון בניהול מערכות מידע עסקיות בארגון תעשייתי חובה.
    ניסיון בניהול והטמעת מערכות ERP (Priority, SAP, NetSuite) חובה.
    ניסיון עם מערכות איכות, מעבדה וייצור (QMS,CDS, LIMS, MES) יתרון משמעותי.
    היכרות עם תקני 21CFR Parr11, Annex11, GxP בדגש על תקנים הנדרשים לעמידה בדרישות ה GMP ודרישות ה GCP
    הבנה מעמיקה של תהליכים עסקיים בתחומי ייצור, איכות, מו"פ ולוגיסטיקה.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
    יכולת הובלת פרויקטים חוצי ארגון, תקשורת בינאישית מצוינת וראייה מערכתית.
    ניסיון בעבודה עם מערכות בענן (Cloud based Systems).- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126908
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    בזכות התרחבות רבה של הפעילות. חברת קמה פתרונות תוכנה לעסקים בע"מ (Qama Software), שותפה מובילה של Priority Software בישראל ובחול, מחפשת מנהל/ת פרויקטים מנוסה לניהול והובלת פרויקטים מאתגרים של יישום, אינטגרציה ופיתוח מערכות Priority ERP אצל לקוחות עסקיים בארץ ובחול.
     
    תיאור התפקיד:
    ניהול כולל של פרויקטי Priority ERP משלב הייזום ועד העלייה לאוויר
    תיאום בין לקוחות, צוותי יישום, פיתוח ותמיכה
    הגדרת דרישות עסקיות ותרגומן לפתרונות מערכתיים
    ניהול לו"ז, תקציב, סיכונים ואיכות הפרויקט
    מתן שירות מקצועי ללקוחות ושימור מערכת יחסים ארוכת טווח


     
    מיקום:
    משרדי החברה בראש העין, תל אביב וחיפה.
    אפשרות לעבודה היברידית.
    משרה מלאה.

    תנאים מצויינים:
    רכב (אפשרי חשמלי)
    בונוסים
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטי Priority ERP - חובה.
    הבנה עסקית ויכולת ניתוח תהליכים ארגוניים.
    ידע במודולים בכל המערכת. דגש על לוגיסטיקה.
    יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל.
    יחסי אנוש מצוינים, אסרטיביות ויכולת הנעת צוותים מטריציוניים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126865
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון גדול ויציב מהמובילים בתעשיה דרוש/ה מנתח/ת מערכות מידע לתפקיד מעניין ומאתגר במטה החברה באזור לוד.
    הזדמנות להצטרף לצוות מקצועי שעוסק בפרויקטי ליבה, לחדש, לשפר תהליכים ולהשפיע על הדרך שבה מערכות הארגון פועלות ביום-יום.

    במסגרת התפקיד:
    ניתוח צרכים עסקיים.
    כתיבת מסמכי אפיון (פונקציונלי וטכני) למערכת ERP ומערכות נוספות.
    ליווי וחניכה של מנהלי פרויקטים בארגון.
    עבודה מול ממשקים מרובים: משתמשים עסקיים, צוותי פיתוח, ספקים חיצוניים.
    הובלת פרויקטים חוצי ארגון, כולל אפיון ממשקים בין מערכות ( ERP, CRM, BI ).
    ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים קיימים לצורך ייעול ובקרת ביצועים.
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח מערכות מידע - חובה
    ניסיון מוכח באינטגרציה של מערכות
    ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (תפנית, SAP, Priority) - חובה
    ניסיון בעבודה מול מערכות CRM כגון salesforce, Dynamics - יתרון משמעותי
    היכרות עם מערכות BI וכלי דשבורדים - יתרון
    היכרות עם תהליכי שרשרת אספקה, לוגיסטיקה, שירות, מכירות ורכב - יתרון
    ניסיון בניהול ממשקים בין מערכות ובפרויקטי אינטגרציה
    יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, יכולת למידה מהירה
    תואר אקדמי - יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    122999
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    ארגון חברתי גדול, מחפש מנהל/ת מערכות מידע להובלת הזרוע הטכנולוגית בארגון.
    הזדמנות למשרה ניהולית ראשונה!
    התפקיד כולל אחריות על ניהול, פיתוח, אבטחה והטמעת חדשנות.
    הובלה אסטרטגית של פתרונות טכנולוגיים לקידום היעדים הארגוניים, תומכים בתהליכים הלוגיסטיים ומבטיחים ניהול נתונים איכותי, מאובטח ונגיש.
    תכנון וניהול תוכנית העבודה והתקציב השנתי של מערכות המידע.
    אחריות על תיעדוף, הובלה ובקרה של פרויקטים טכנולוגיים מחלקתיים וחוצי-ארגון.
    תמיכה באפיון תהליכים ניהוליים ותרגומם לדרישות טכנולוגיות (כולל הטמעת מערכות ERP ו-CRM).
    ניהול מו"מ עם ספקים, טיוב חוזים טכנולוגיים וניהול שוטף של כלל הספקים החיצוניים (תשתיות, תקשורת, תוכנה, אבטחת מידע ועוד).
    אחריות על קיום נהלי אבטחת המידע בארגון וקיום בקרות קבועות בתחום.
    הובלת חדשנות טכנולוגית ושילוב כלים מתקדמים לייעול תהליכים, חיסכון במשאבים ושיפור חוויית המשתמש.
    ניהול ישיר של עובדת אחת.
    כפיפות לסמנכ"ל תפעול.
    עבודה בת"א ובמרחק הליכה מתחנת רכבת.
    דרישות:
    תואר אקדמי רלוונטי - חובה
    יתרון לבעל/ת תואר במערכות מידע / תואר עם התמחות במערכות מידע
    3 שנות ניסיון ומעלה בהטמעת מערכות מידע, בדגש על מערכות ERP ו-CRM
    ניסיון בהטמעת Priority / Salesforce יתרון משמעותי
    ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים יתרון משמעותי
    יכולת ניתוח מערכות והבנה תהליכית עמוקה ורוחבית
    יכולת עבודה בממשקים מרובים, ניהול משימות מגוונות במקביל ועמידה בלוחות זמנים
    נדרשת נכונות לנסיעות בהתאם לצורך למרכזים הלוגיסטיים של הארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    123135
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    המשרה הינה לכתשעה חודשים עם אופציה
    במסגרת התפקיד
    אחריות על ניהול שוטף של היחידה האחראית על מערך הנוכחות ל3500 עובדים
    ליווי וניהול של 3 עובדי.ות היחידה
    ניהול תהליכי הטמעה והדרכה מול יחידות הקצה השונות
    אחריות על בקרות שוטפות- הפקת נתונים שונים והעברתם לטיפול עד לסגירת מעגל
    הובלת תהליכי אפיון מערכת ועוד
    זמינות למשרה מלאה
    דרישות:
    תואר ראשון
    נסיון קודם מוכח בהובלת תהליכי עבודה / ניהול פרויקטים
    נסיון בניהול צוות
    נסיון בתחומי שכר/נוכחות/מש"א-יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126906
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    קבוצת נישה
    Job Type: Full Time
    A fast-growing company in the HR and outsourcing space is seeking a seasoned Account Manager to lead client relationships across diverse sectors, including tech, finance, banking, credit, insurance, and the public sector.

    If you bring 2-3 years of experience in account management within outsourcing, HR, or Professional Services, and you're ready to drive long-term value across multiple industries, this is the opportunity for you.

    What youll do:
    Own and grow B2B client accounts across a wide range of industries
    Identify business needs and deliver tailored workforce solutions
    Partner with HR, recruitment, and delivery teams to ensure top service
    Build strategic relationships and maintain high client satisfaction
    Requirements:
    Strong understanding of HR processes and employment models
    Proven experience in tech recruitment
    Native-level Hebrew and English
    Excellent communication, negotiation, and client-facing skills
    Independent, strategic thinker with a results-driven mindset

    Youll have the chance to work with companies of all sizes - from startups to global enterprises and government organizations - while shaping impactful workforce partnerships.
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    119371
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות מלאה, ניהול ותפעול מכירות האתר וקידומו בשוטף.
    יצירה, העלאה ועריכת טקסט, תמונות וסרטונים לאתר במערכת הניהול.
    אחריות על גרפיקה וצילום מוצרים.
    ניהול חווית הלקוח וקידום תהליכים לשיפור ואופטימיזציה.
    מעקב שוטף אחר ביצועים, הפקת דוחות שוטפים וניתוח נתונים.
    ייזום והנעת מהלכים שיווקיים לקידום מכירות באתר ועמידה ביעדים חודשיים.
    השתלבות בעבודת צוות עם מחלקות יבוא, שיווק, שרות לקוחות ולוגיסטיקה.

    העבודה במשרדי החברה בראש העין, סביבה נעימה ומשפחתית.
    תנאים טובים למתאים/ה. אפשרויות קידום והתפתחות אישית.
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד מנהל /ת איקומרס - חובה.
    שליטה בפריורטי יתרון.
    נכונות לביצוע Hands on, יכולת למידה עצמאית, אחריות ומסירות.
    אנרגטיות, יכולת עבודה מהירה, ירידה לפרטים.
    חשיבה יצירתית, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית.
    יכולת עמידה בתנאי לחץ, דייקנות, ריבוי משימות וסביבה דינמית.
    שליטה באקסל, Google analytics.
    ניסיון בעיצוב ושליטה בתוכנות עריכה (Photoshop, Canva, Ai) - יתרון.
    יתרון משמעותי לניסיון מוכח בניהול אתר בענף הקמעונאות / מ. צריכה / ריהוט / עיצוב הבית.
    יכולות אנליטיות, תכנון, בקרה ומדידה, יכולת אנליטית בסיסית לניתוח דאטה.
    יכולת ניהול ממשקים מרובים, אוריינטציה טכנולוגית.
    יחסי אנוש מעולים.

    * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    123594
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול מכירות האתר
    אחריות מלאה וניהול ותפעול האתר בשוטף
    אפיון והובלת פיתוחים חדשים באתר
    מעקב שוטף אחר ביצועים
    ניהול ספקי המדיה והקידום אל מול ניהול יעדים ותכנית עבודה
    ניהול חווית הלקוח וקידום תהליכים לשיפור ואופטימיזציה
    הכנת דיווח חודשי להנהלה הכולל ניתוחים ותובנות ליישום
    ייזום והנעת מהלכים שיווקיים לקידום מכירות באתר ועמידה ביעדים החודשים
    יכולת בניית אסטרטגיה ויישומה
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד מנהל /ת איקומרס - חובה
    שליטה בפריורטי יתרון
    נכונות לביצוע Hands on
    אנרגטיות, יכולת עבודה מהירה, ירידה לפרטים
    יכולת עמידה בתנאי לחץ, ריבוי משימות ובסביבה דינאמית.
    שליטה באקסל, Google analytics.
    יתרון משמעותי לענף הקמעונאות / מ. צריכה
    יכולות אנליטיות, תכנון, בקרה ומדידה
    יכולת ניהול ממשקים מרובים, אוריינטציה טכנולוגית, יכולת אנליטית בסיסית לניתוח דאטה ונתוני האתר
    ראש גדול, יצירתיות,חשיבה מחוץ לקופסא המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    121639
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    לירוז נמני - מדייקת אנשים לארגונים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    ** מנהל /ת אתר סחר לחב' קוסמטיקה ביקום**
    לחברת טיפוח וקוסמטיקה מובילה ביקום דרוש/ה מנהל /ת אתר סחר.
    במסגרת התפקיד: ניהול הפעילות המסחרית של האתר, ניתוח נתונים, אחריות על חווית משתמש, אחריות על הקמפיינים בדיגיטל, ניהול קטלוג מוצרים, הגדלת טראפיק, אחריות על התכנים לאתר, עבודה מול ממשקים מרכזיים: סחר, שיווק וספקים חיצוניים.
    העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ביקום, תנאים טובים למתאימים/ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות התפקיד דומה - חובה
    ידע וניסיון בשיווק דיגיטלי וניתוח נתונים ( SEO, GOOGLE ANALYTICS)
    ניסיון בשופיפיי- יתרון
    שליטה בתכנות עריכה - חובה
    יכולת עבודה עצמאית
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
    קורות חיים בציון שם המשרה לכתובת: liroznim@gmail.com המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126744
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    חברת מדיה מובילה בתחום הרפואה הדיגיטלית ומשרד פרסום, המנהלת מספר אתרי תוכן מרכזיים ואפליקציות בתחום הבריאות, לצד מתן שירותי פרסום ושיווק דיגיטלי ללקוחות בתחום. אנחנו מחפשים רכז/ת פרויקטים בדיגיטל להצטרף לצוות שלנו במשרדינו במרכז תל אביב.

    תיאור התפקיד
    ריכוז וליווי פרויקטים דיגיטליים מקצה לקצה - הן עבור אתרי החברה והן עבור לקוחות
    עבודה מול צוותי פיתוח ועיצוב - ללא צורך בכתיבת קוד
    תיאום בין צוותי מכירות, תוכן, עיצוב ופיתוח
    תרגום צרכים עסקיים להגדרות עבור המפתחים
    ליווי פיתוח ושדרוג אתרי החברה והאפליקציות
    תיאום משימות ומעקב אחר לוחות זמנים
    אחריות על תחזוקה שוטפת ואופטימיזציה של המוצרים הדיגיטליים
    עבודה מול ממשקים שונים בארגון ומול לקוחות חיצוניים

    מה אנחנו מציעים:
    שכר: 12,000-13,000
    סביבת עבודה צעירה, דינמית וכיפית
    אתגרים מקצועיים מגוונים בחברה מובילה בתחומה
    משרה מלאה במודל היברידי גמיש (3 ימים במשרד, 2 מהבית)
    מיקום נוח במרכז תל אביב עם נגישות לתחבורה ציבורית
    הזדמנות להשפיע ולהוביל פרויקטים משמעותיים
    דרישות:
    ניסיון של 1-2 שנים בתיאום/ריכוז פרויקטים דיגיטליים - חובה
    הבנה טכנולוגית ויכולת תקשורת עם צוותי פיתוח (ללא צורך בתכנות)
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
    תשוקה אמיתית למוצרים טכנולוגיים וחדשנות
    יכולות ארגון, תעדוף וניהול זמן ברמה גבוהה

    יתרונות משמעותיים:
    רקע ב-AI ויישומי בינה מלאכותית
    ניסיון ב-UX/UI והבנה עיצובית
    היכרות עם עולם התוכן הרפואי והדיגיטלי
    ניסיון בעבודה במשרד פרסום

    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    125527
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?