אחריות כוללת על תמיכה טכנית בארגון ומתן מענה שוטף לעובדים בתחומי מחשוב, תקשורת ורשתות.
התפקיד כולל טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תחזוקת מערכות IT, ניהול משתמשים ויישום פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.
דרישות:
טיפול שוטף בתקלות.
ניהול ציוד ומלאי בהתאם לנהלי החברה.
ניהול פרויקטים במערכות מידע (עדכוני סטטוס ואדמיניסטרציה).
התקנת והכנת מחשבים+ טלפונים נייחים+ מדפסות
ניהול רשתות ושרתים.
ניהול מערכת הקריאות ועמידה בזמני SLA.
טיפול בתשלומי ספקים.
טיפול בפתיחה/סגירה וניוד של תשתיות באתרי החברה- מול מחלקת ביצוע ומכירות.(פתיחה וסגירת אתרים)
מיקום - משרדי החברה בנתיבות וניוד בין אתרי הבנייה הקרובים לפי הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.