שותפות בהתווית תהליכים דיגיטליים חדשים בנכסים הדיגיטליים: אפליקציה ואתרים כולל כתיבת מסמכי דרישות ומעורבות בכתיבת מסמכי אפיון
כתיבת תסריטי בדיקות משתמשים ידניות לפיתוחים, הכנת אוכלוסיות לבדיקות, איתור ופתיחת תקלות לצוותי הפיתוח ואישור העברת תכולות לפרוד
ניהול ותפעול משלוח קמפיינים של מסרונים ומיילים לכלל לקוחות החברה
דרישות:
ניסיון מוכח בעולמות השירות/תפעול
ניסיון בהובלת תהליכי בדיקות ידניות/רגרסיה/שפיות
הבנה טכנית בעולם האפליקציות והדפדפנים
שליטה במערכות CRM יתרון משמעותי
הכרת מערכות לניהול תקלות (QC ועוד) יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם גורמי פיתוח יתרון משמעותי
יסודיות ותשומת לב לפרטים, ניתוח נתונים, ויכולת הסקת מסקנות גבוהה
תודעת שירות גבוהה והבנת צרכי הלקוח
ניסיון בעבודת צוות לצד עבודה עצמאית וראש גדול
ניסיון בעבודה עם ממשקים רבים ומגוונים בחברה ועמידה בלוחות זמנים
אוריינטציה תפעולית - טיפול, ביצוע מעקב ויכולת תעדוף משימות
משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.