תפקיד כולל אחריות כוללת על תפעול, תמיכה ויישום שינויים במערכת, עבודה מול משתמשים פנים-ארגוניים ומול ספק התוכנה, ושותפות מלאה בהובלת תהליכים עסקיים וטכנולוגיים בחברה.
תחומי אחריות:
עבודה שוטפת מול משתמשים במחלקות השונות מענה ראשון לקריאות,תקלות ובקשות שינויים.
תמיכה ותחזוקה שוטפת של מערכת תפנית וממשקיה.
אפיון דרישות עסקיות, כתיבת מסמכי אפיון וביצוע בדיקות קבלה (UAT).
ניתוח תקלות ויישום פתרונות בשיתוף עם הספק.
הטמעת תהליכים חדשים ושיפורים במערכת.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה בחברת רכב (היכרות עם תפנית- יתרון)
היכרות מעמיקה עם תהליכים ארגוניים ויישום במודולים הרלוונטיים- חובה
יכולת ניתוח ואפיון עסקי גבוהה.
ניסיון בבדיקות קבלה והטמעה מול משתמשים.
שליטה מצוינת ב-Excel ויכולת עבודה אנליטית גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.