מנהל /ת השיווק הדיגיטלי אחראי/ת על בנייה וניהול של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של הארגון, כולל גיבוש תוכנית שיווקית שנתית, ניהול תקציבים, בחירת ספקים וניהול פרויקטים וי/תפעל להוצאה לפועל של תוכניות שיווקיות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות כך שכל פעולות השיווק מתואמות עם מטרות הארגון.
תחומי אחריות:
- פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מקיפות כדי לקדם את מותגי החברה והשגת היעדים העסקיים.
- ניהול תקציבי השיווק הדיגיטלי, כולל תכנון, בקרה, ואופטימיזציה להבטחת ROI חיובי.
- איתור וניהול ספקי שיווק דיגיטליים, כולל משרדי פרסום, חברות מדיה, פרילנסרים בתחום התוכן, המדיה, העיצוב, והפיתוח.
- פיתוח וניהול קמפיינים דיגיטליים, לרבות קמפיינים פרסומיים במגוון ערוצים ( PPC, SEO, שיווק בדוא"ל, ועוד).
- ביצוע מחקרי שוק ואנליזות על התנהגות לקוחות, מגמות, ומתחרים כדי להתאים את האסטרטגיות.
- זיהוי ובחירת משפיענים, יצירת שיתופי פעולה עם אנשי תוכן והובלת קמפיינים עם משפיענים בהתאם למטרות החברה.
- יצירת תוכן קריאטיבי, ניהול צוותי צילום, תסריטאות, ופיתוח קריאייטיבים בהתאמה לאסטרטגיה.
- מעקב אחר ביצועי הקמפיינים תוך שימוש בכלי ניתוח לביצוע אופטימיזציה מתמשכת.
דרישות:
- ניסיון מוכח בניהול שיווק דיגיטלי ובניית אסטרטגית שיווק דיגיטלית.
- ניסיון בעולם הקוסטיקה / אופנה יתרון משמעותי.
- היכרות עמוקה עם ערוצי שיווק דיגיטליים מגוונים.
- ניסיון באיתור וניהול משפיענים ושיתופי פעולה דיגיטליים.
- יכולות קריאייטיביות כולל ידע בצילום, הובלת צוותי קריאייטיב, ויכולת לפתח רעיונות קמפיין יצירתיים.
- ידע טכני בכלי ניתוח ובקרת קמפיינים דיגיטליים.
- כישורי ניהול פרויקטים, כולל עבודה עם צוותים שונים וספקים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.