דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עמותת אנוש
עמותת אנוש

    דרושים עמותת אנוש

    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- עמותת אנוש

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עמותת אנוש אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    שכר: 18,000-22,000
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לחברה קמעונאית גדולה דרוש/ה מנהל /ת למידה ופיתוח ארגוני.
    התפקיד כולל הובלת תחום הלמידה והפיתוח הארגוני בכל יחידות החברה, אחריות על גיבוש והטמעת אסטרטגיית למידה, פיתוח והובלת תכניות הכשרה והדרכה, חיזוק תרבות וערכים ארגוניים. העבודה במשרה מלאה בתל אביב בכפיפות לסמנכ"לית משאבי אנוש
    תחומי אחריות:
    פיתוח אסטרטגיית למידה ופיתוח ארגוני בהתאם לצרכים העסקיים של החברה
    בניית תוכניות למידה ופיתוח ארגוני שנתיות וניהול תקציבים
    פיתוח מסלולי למידה מותאמים לקבוצות מקצועיות שונות
    יצירת תכני למידה פנימיים ועבודה עם ספקים חיצוניים
    הובלת יוזמות למידה חדשניות (למידה דיגיטלית, micro-learning)
    אחריות על הטמעת ערכי החברה בכלל יחידות הארגון.
    עבודת ממשקים פנימיים וחיצוניים לרבות מול המותג בגלובל
    עבודה על בסיס KPIs למדידת אפקטיביות תוכניות הלמידה
    ליווי עובדים ומנהלים בתהליכי למידה וצמיחה מקצועית
    דרישות:
    תואר ראשון רלוונטי חובה
    ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי למידה ופיתוח ארגוני, יתרון לניסיון בסביבה קמעונאית (לא מזון).
    ניסיון בפיתוח מנהלים, הכשרות מקצועיות וניהול צוותי הדרכה.
    יכולת ניהול פרויקטים חוצי ארגון ועבודה עם ממשקים מגוונים.
    כישורי תקשורת מצוינים בכתב ובעל פה
    מיומנויות הנחיה, ליווי וחשיבה יצירתית
    יכולת עבודה עצמאית וניהול עצמי אפקטיבי
    שליטה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    116096
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    מטרת התפקיד:
    ליווי יחידות ארגוניות בכלל היבטי התפתחות, למידה והדרכה, כדי להבטיח שיפור ביצועים מתמיד ועמידה ביעדים.
    תחומי אחריות:

    הובלת פרויקטים ותהליכי למידה ביחידה/יחידות משלב ההכשרה לתפקיד ולאורך חייו בארגון
    אבחון פערי ידע ומיומנות והגדרת צרכי למידה ביחידה ארגונית (או מספר יחידות)
    בניית תוכניות למידה והוצאתם לפועל לסגירת הפערים ושיפור הביצועים
    פיתוח תוצרי למידה מגוונים וחדשניים
    הנחייה והעברת תכני הדרכה לעובדים ומנהלים (תפיסה, ידע ומיומנויות)
    אחריות על הטמעה, בקרה ומעקב אחר תכנית ההדרכה היחידתית והארגונית
    תפעול פעילויות הלמידה, כולל מערכת ה- LMS, תיאומים בין גורמים פנים ארגוניים ויועצים חיצוניים
    מדידה ובדיקת אפקטיביות של פעילויות הלמידה
    דרישות:
    תואר אקדמי/לימודים מקצועיים בתחום הלמידה, מדעי ההתנהגות, משאבי אנוש וכד'
    3-5 שנות ניסיון בתחום למידה והדרכה ו/או פיתוח ארגוני
    ניסיון בהובלת תהליכים מקצה לקצה ועבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים רבים - חובה
    ניסיון בהנחיה פרונטלית בארגונים עסקיים חובה
    ניסיון בפיתוח תוצרי הדרכה שימוש ב AI וטכנולוגיות מתקדמות חובה
    ניסיון בליווי תהליכי שינוי בארגון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    122429
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    Job Type: More than one
    Join as Our company as our next  Workplace Office Manager!

    Location: Petah Tikva | Full-time
    position is temporary (6 months) with an option for extension

    Were looking for an organized, energetic, and people-oriented Office Manager to lead daily operations and create an inspiring workplace experience at our Israel office.
    If you thrive in dynamic environments, love connecting with people, and take pride in creating smooth and enjoyable office operations this is the role for you!

    What Youll Be Doing:
    - Manage daily office operations inventory, food orders, supplies, maintenance, and more.
    - Be the go-to person for all office needs and logistics.
    - Collaborate with HR on onboarding/offboarding and employee events.
    - Plan and execute in-house and off-site activities and team events.
    - Support company welfare and maintain a positive, welcoming environment.
    Requirements:
    What Were Looking For:
    - 3+ years of experience in office administration or facilities management, ideally in a global or fast-paced company.
    - Excellent communication, multitasking, and problem-solving skills.
    - A can-do attitude, team spirit, and strong sense of ownership.
    - Proficiency in Microsoft Office and English (spoken and written).
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    123599
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?