הובלת יוזמות מחקר ליצירת תובנות צרכניות, שיווקיות ותובנות על מתחרים.-
ניהול ומעקב אחר תקציב השיווק והמכירות, כולל תהליכי PO ו-GR.
תמיכה בהשקות מוצרים ובניהול פורטפוליו, ומעקב אחר ביצועי השוק.
טיפול בתלונות צרכנים מול גורמים פנימיים, תוך הבטחת פתרון ומניעת הישנות.
שיתוף פעולה בין-מחלקתי להבטחת תאימות וביצוע חלק של התוכניות.
דרישות:
תואר אקדמי בתחומים רלוונטיים (שיווק ו/או מנהל עסקים).
לפחות 3 שנות ניסיון במחקר שיווקי וניתוח נתונים, עדיפות לניסיון בחברת FMCG (בתחום מודיעין שיווקי או במכון מחקר שיווקי).
שליטה מלאה באנגלית (דיבור וכתיבה).
שליטה מתקדמת ביישומי MS Office, StoreNext, Power BI וכלי Retail Audit.
יכולות ניתוח וסינתזה, ידע בשיווק לצרכן, וכישורי תקשורת מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.