חברת קופות ממוחשבות גדולה מגייסת נציג/ת תמיכה / טכנאי/ת שטח PC עבור לקוחותיה, תוך ביצוע ניתוח וניהול מוצרים חדשים מתמשך. זו הזדמנות מדהימה להיות חלק מצוות מנוסה של אנשי מקצוע בתחום המחשוב והקופות.
במסגרת התפקיד:
ייזום ויצירת פתרונות ללקוחות החברה, טיפול בתקלות, תוך עבודה עם ממשקים רבים, Mysql, JAVA, HTML, מפתחים, יחידת מוצרים אנליסטים של המערכת, צוותי IT, ושותפים עסקיים חיצוניים. ועוד. הבנה ושימוש הכלים, ייזום רעיונות חדשים ומתודולוגיות טיפול להגברת יעילות החברה.
תפקיד עם אופק קידום ופיתוח קריירה!
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד helpdesk / תמיכה טכנית.
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה Microsoft ויישומי Office.
ניסיון באבחון ופתרון תקלות, כולל תמיכה טלפונית והשתלטות מרחוק.
כישורי למידה עצמית, חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת עבודה תחת לחץ.
ניסיון ביצירת דוחות נתונים כמותיים וניתוחם.
אנגלית ברמה גבוהה כתיבה ודיבור.
ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות עסקיים יתרון משמעותי.
רישיון נהיגה חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.