דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים איי פקט בע"מ
איי פקט בע"מ

    דרושים איי פקט בע"מ

    תחום עיסוק
    חומרה / תוכנה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- איי פקט בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- איי פקט בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברת VOICENTER - חברה טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן, דרוש/ה תומך/ת טכני/ת (Tier 1) לצוות התמיכה מול המגזר העסקי.
    התפקיד מספק ומעשיר בידע בעולמות הטכנולוגים, למידה והתפתחות בתחום הרשתות ואפשרויות קידום למצטיינים.
    העבודה אצלנו בסביבה צעירה מקצועית וכייפית.
    המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן (מרחק הליכה מהרכבת)
    דרישות:
    ידע בעולם הרשתות - חובה!
    המשרה מתאימה גם למועמדים /ות בעלי /ות אוריינטציה טכנית וניסיון לא פורמאלי.
    נסיון במתן שירות לקוחות - חובה!
    נסיון במתן שירות לחברות ועסקים - יתרון משמעותי
    כושר ביטוי גבוה.
    אחריות אישית ו"ראש גדול".
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    97185
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR בארגונים דרוש/ה איש קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרטגי של החברה.
    במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק.
    התפקיד כולל עבודה מול סביבות ייצור, (Production) טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות וביצוע תיקונים במערכת. בנוסף, נדרשים ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, ושיתוף פעולה צמוד עם צוותי פיתוח, יישום ותמיכה טכנית.
    דרישות:
    - ידע וניסיון בכתיבת שאילתות SQL (ברמת Join ומעלה) חובה
    - יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות
    - עצמאות גבוהה, יכולת ניהול זמן יעילה וראייה מערכתית
    - יכולת למידה עצמית מהירה, חשיבה יצירתית ו"ראש גדול"
    - יחסי אנוש מצוינים, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
    - אחריות, יסודיות ושיקול דעת גבוה
    - תואר ראשון יתרון

    זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (משרדינו בקרבת קו-רכבת). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    120478
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה במרכז דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טכנולוגי
    התפקיד כולל:
    מתן מענה מקצועי ללקוחות בטלפון ובמייל
    מתן הדרכות והסברים ממוקדים על המוצר
    זיהוי צרכים והנגשת פתרונות אישיים
    יצירת קשר פרואקטיבי עם לקוחות לשימור ושביעות רצון

    מה אנחנו מחפשים?
    ניסיון של כשנה בשירות לקוחות / תמיכה טכנית
    אוריינטציה טכנית גבוהה
    תודעת שירות וכישורי תקשורת מעולים
    עברית ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה
    ניסיון בעולם הSaaS, שיווק דיגיטלי או אינטרנט - יתרון
    דרישות:
    לחברה במרכז דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טכנולוגי
    התפקיד כולל:
    מתן מענה מקצועי ללקוחות בטלפון ובמייל
    מתן הדרכות והסברים ממוקדים על המוצר
    זיהוי צרכים והנגשת פתרונות אישיים
    יצירת קשר פרואקטיבי עם לקוחות לשימור ושביעות רצון

    מה אנחנו מחפשים?
    ניסיון של כשנה בשירות לקוחות / תמיכה טכנית
    אוריינטציה טכנית גבוהה
    תודעת שירות וכישורי תקשורת מעולים
    עברית ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה
    ניסיון בעולם הSaaS, שיווק דיגיטלי או אינטרנט - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    125488
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    We are looking for a passionate and experienced Help Desk Team Lead to join our global IT team! If you have a strong background in end-user support, leadership skills, and a drive to improve service delivery and efficiency, wed love to hear from you.

    In this position, you will lead a regional Tier 1 support team, drive KPIs, optimize daily operations, and implement service improvements while maintaining a hands-on approach.

    Key Responsibilities
    Manage 610 Tier 1 Help Desk agents supporting IL, EMEA, and APAC regions
    Be onsite at least 4 days a week
    Own the Help Desk KPIs (e.g., resolution time, response time, reopen rates)
    Ensure high-quality support via phone, portal, chat, and walk-in
    Monitor ticketing queues and drive performance against SLA
    Work closely with HR, IT Ops, and Security on user lifecycle processes
    Oversee knowledge base creation, documentation, and training
    Support both Windows and Mac OS environments
    Drive onboarding and offboarding operational excellence
    Conduct regular 1:1s, feedback sessions, and cross-training within the team
    Participate in planning and implementing automation and AI solutions for Tier 1
    Provide hands-on support when needed, especially in peak or crisis situations
    Requirements:
    25 years of experience managing Help Desk or Tier 1 IT support teams
    Strong understanding of ITSM tools (Jira Service Desk or similar)
    Excellent knowledge of user support workflows and service desk operations
    Hands-on experience with Microsoft 365, Active Directory, and SSO platforms
    Familiarity with Mac OS and Kandji advantage
    Knowledge or experience with AI-driven support tools or chatbots advantage
    Excellent interpersonal, verbal, and written communication skills (Hebrew & English)
    Experience working in a global or multi-site environment advantage
    Strong organizational and time management skills
    Customer-first mindset with a proactive, can-do attitude
    Bachelors degree in a relevant field or equivalent practical experience advantage
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    125188
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה בפריסה ארצית בתחום האסתטיקה דרוש/ה - איש תמיכה טכנית.
    העבודה במשרדי החברה בת"א, בהיקף של משרה מלאה (ימים א-ה).
    התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית שוטפת למערכות הפנימיות של החברה, לרבות טיפול בתקלות, ליווי משתמשים ומתן מענה מקצועי לעובדי החברה.
    בנוסף, התפקיד כולל פיתוח, שיפור ותחזוקה של מערכות פנים ארגוניות, וכן עבודה מול ספקים חיצוניים לצורך פתרון בעיות טכניות ושילוב ממשקים חדשים.
    תחומי אחריות עיקריים:
    מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי החברה ( Help desk ).
    תחזוקה, שדרוג ויישום מערכות פנים ארגוניות.
    עבודה שוטפת מול גורמים טכניים וספקים חיצוניים.
    איתור תקלות ומתן פתרונות מהירים ויעילים.
    תיעוד תהליכי עבודה ותקלות במערכות ניהול השירות.
    ניהול ציוד המחשוב בארגון.
    דרישות:
    1. ניסיון של לפחות שנה בתפקיד Help desk (לא כולל שירות צבאי).
    2. רקע טכני וניסיון בעבודה עם מחשבים - חובה.
    3. שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה) - חובה.
    4. ידע או ניסיון ב-SQL - יתרון.
    5. יחסי אנוש מעולים ויכולת שירותית גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    121954
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סי פי אם שירותי מחשוב בע״מ
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברת מחשבים מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות HD
    אנחנו מחפשים לחברת מחשבים מובילה עובד /ת רציני /ת  ואחראי /ת לעבודה קבועה
    העבודה כוללת:
    תמיכה בתקלות מחשוב, ציוד הקפי, ניהול הרשאות, תמיכת משתמשים, טיפול בתקלות במערכות הפעלה ותקשורת.
    דרישות:
    אנגלית טובה
    ניסיון בעבודה ממחושבת חובה
    תודעת שירות גבוהה, הגדלת ראש, חריצות, יחסי אנוש מצוינים
    מוכנות לשעות נוספות בעת הצורך
    - חובה HD ידע בתמיכת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110519
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    We are looking for an experienced and dedicated IT Field Services Team Lead who will join our group. In that job, you will manage a team of 3-4 Field Technicians while ensuring smooth operations of IT services across the company. The role includes overseeing IT inventory management, supporting meeting room technology, managing requests from senior leadership (VPs, C-Level), and coordinating technical support for events. The Team Lead will ensure the team delivers high-quality IT support, adheres to service levels, and meets the needs of the business efficiently.

    Key Responsibilities
    Team Management: Lead, mentor, and manage a small team of 3-4 Field Technicians. Provide day-to-day direction, set priorities, and ensure that team members are effectively addressing technical issues and requests.
    IT Inventory Management: Oversee the companys IT equipment inventory, including computers, peripherals, networking devices, and other technology assets. Ensure that inventory levels are sufficient and equipment is properly tracked, maintained, and replaced as needed. Coordinate the ordering and distribution of new equipment, ensuring timely and accurate deployment.
    Meeting Room & Executive Support: Manage the setup and maintenance of meeting room technology, including AV systems, video conferencing equipment, and wireless network configurations. Provide direct support for high-priority requests from executive leadership (VPs, C-level executives), ensuring their IT needs are met quickly and efficiently, especially for meetings and presentations.
    Event Support: Coordinate technical support for company events, meetings, and conferences, including setting up AV equipment, video conferencing systems, and network connectivity. Ensure smooth operation of technology during events and provide real-time troubleshooting if needed.
    Vendor Management: Liaise with vendors and service providers for hardware procurement, service agreements, and troubleshooting.
    Training & Development: Provide ongoing training and professional development for the Field Services team, keeping them up-to-date on the latest technologies and IT practices. Encourage knowledge-sharing among team members to promote continuous learning and growth.
    Requirements:
    Proven experience in IT support, with at least 2-3 years of experience as a Team Leader or a Shift Leader on a technical team.
    Strong knowledge of computer hardware, peripherals, networking, AV systems, and meeting room technologies.
    Ability to work under pressure and interact with VP/C-level executives during critical incidents and problem resolution.
    Experience in managing IT equipment inventories, asset tracking, and vendor relationships.
    Ability to effectively manage executive-level requests and high-priority support needs.
    Strong leadership, interpersonal, and communication skills to manage and motivate a team.
    Ability to handle complex technical issues, and provide solutions in a fast-paced environment.
    Experience in supporting IT infrastructure for corporate events and meetings.
    Familiarity with IT service management tools, like Jira.
    Strong problem-solving skills and attention to detail.
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    125191
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?