דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים תפקיד פלוס- אדקו ת"א
תפקיד פלוס- אדקו ת"א

    דרושים תפקיד פלוס- אדקו ת"א

    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- תפקיד פלוס- אדקו ת"א

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- תפקיד פלוס- אדקו ת"א אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    הזדמנות מצוינת להשתלב ברשת המלונאות המובילה בישראל, בתפקיד מגוון ובעל ממשקים רחבים.
    תיאור התפקיד:
    תיאום כולל של עובדי הקבלן במלון
    עבודה שוטפת מול חברות כוח אדם, מחלקת הגיוס ומנהלי המחלקות
    טיפול בהזמנת שירותים, תיאומים ואישורי שכר לחברות כ"א
    בקרה על דיווחים, השלמות נתונים וטיפול בחריגים
    סיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי למחלקת משאבי אנוש
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או בתחום משאבי אנוש חובה
    שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel חובה
    יתרון לבעלי/ות ידע בסיסי בהכנת שכר או ניסיון בעבודה מול מערכות שכר
    יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, דיוק בפרטים, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105054
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקת משאבי אנוש
    קליטת עובדים חדשים
    מענה לשאלות שוטפות של עובדים, מעקב וריכוז של דו"חות ונתונים
    העבודה מול ממשקים רבים בארגון, בכפיפות למנהלת מש"א.
    דרישות:
    תואר ראשון במשאבי אנוש
    ניסיון כרז.ת גיוס - יתרון משמעותי
    שירותיות, מולטיטסקינג ויכולת למידה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105456
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    חברת תוכנה מקבוצת Mer המתמחה במערכות שליטה ובקרה לערים חכמות מחפשת מיישם /ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב.
    אנו מחפשים מיישם /ת מקצועי/ת עם ניסיון במערכות שו"ב ( שליטה ובקרה ) להצטרף לצוות המוביל שלנו. התפקיד משלב עבודה טכנית ותמיכה בלקוחות החברה, לצד עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל, וכולל אחריות על הטמעת מערכות מתקדמות והבטחת שביעות רצון לקוחותינו.
    תחומי אחריות עיקריים:
    * ניהול קשר רציף עם לקוחות החברה (אינטגרטורים ולקוחות קצה) בארץ ובחו"ל
    * איסוף, ניתוח והגדרת דרישות משתמשים וכתיבת מסמכי אפיון
    * פיתוח והעברת הדרכות ללקוחות על המערכת ויכולותיה
    * תמיכה טכנית מתקדמת (High-level support) וטיפול בתקלות
    * ייצוג צרכי המשתמש מול צוותי הפיתוח
    * ביצוע תחזוקה, עדכוני גרסה והטמעת מודולים חדשים

    המשרה מתאימה גם ליוצאי צבא עם ניסיון רלוונטי על מערכות שליטה ובקרה!
    דרישות:
    * ניסיון מוכח בהטמעת מערכות שו"ב או מערכות דומות - חובה
    * ראייה רוחבית וניסיון בניהול פרויקטים יתרון משמעותי
    * יכולת ניתוח מערכות, הטמעה, בדיקות והדרכה
    * נכונות להדרכות והדגמות מול לקוחות
    * יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
    * יכולת התנהלות מול לקוחות ועבודה במצבי ריבוי משימות ולחץ
    * יכולת קריאה וכתיבה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית
    * נכונות לנסיעות עבודה בארץ ובחו"ל - חובה
    * ספרדית- יתרון משמעותי

    יתרונות:
    * ניסיון ברשתות תקשורת לרבות ניהול domain ומשתמשים
    * ידע בתפעול ברמת אדמיניסטרטור של מערכות הפעלה Linux ו-Windows
    * ניסיון עבודה מול בסיסי נתונים SQL המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    102250
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: אזור ופתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    הזדמנות להשתלב כמטמיע/ת מערכות מידע (Jira) בחברת מתודה, המובילה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים מותאמים אישית לארגונים מובילים בארץ ובעולם!

    אם אתם בעלי אוריינטציה טכנולוגית ואוהבים לעבוד עם אנשים מקומכם איתנו.

    מיקום: באתר הלקוח בפתח תקווה

    תחומי אחריות:
    -העברת הדרכות קבוצתיות והדרכות פרטניות למשתמשים כולל דרגים בכירים.
    -ליווי משתמשים במערכת, מתן מענה לשאלות ופתרון תקלות נקודתיות.
    -פיתוח חומרי הדרכה למשתמשים.
    -עבודה מול צוות הפרויקט, כולל העברת בעיות לצוות היישום לצורך תיקון תקלות או ביצוע הצעות לשינויים ושיפורים.
    -סיוע בתכנון וביצוע בדיקות קבלה למערכת.
    דרישות:
    -ניסיון של לפחות שנה בהדרכה ובהטמעת מערכות (גם ניסיון צבאי רלוונטי).
    -ניסיון בשימוש במערכת Jira.
    -הכרות וידע במתודולוגיות אג'ייל כגון Scrum ו-Kanban.
    -יכולת גבוהה של לימוד עצמי, מולטי-טסקינג ותיעדוף משימות בסביבה דינמית.
    -יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות והתמודדות עם מצבי לחץ.
    -אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, דיבור וכתיבה). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    97455
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: מספר סוגים
    אנחנו מחפשים רכז/ת בקרת ואינטגרציית נתונים פיננסיים להצטרף למחלקת הכספים שלנו!
    התפקיד כולל אחריות על תיקוף ובקרת נתונים וביצוע התאמות בין מערכות פיננסיות, בשילוב עם התאמת חשבוניות, דו"חות עמלות והתאמות מול חשבונות לקוחות.
    זהו תפקיד טכני ודינמי הדורש הבנה עמוקה של תהליכים פיננסיים, תשומת לב לפרטים, יכולות אנליטיות גבוהות וכישורים ארגוניים מצוינים.
    המטרה המרכזית היא להבטיח את אמינות הנתונים הפיננסיים, לזהות ולתקן חריגות ולתמוך בתהליכי שיפור מתמיד בהעברת נתונים ואינטגרציה בין מערכות.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות / מערכות מידע / תעשייה וניהול או תחום רלוונטי
    ניסיון של 2-4 שנים בתפקידים בתחום פיננסי, מערכות מידע או תפעול פיננסי
    שליטה גבוהה באקסל וניסיון בעבודה עם מערכות ERP ( SAP - יתרון)
    יכולות אנליטיות גבוהות, דיוק ויכולת פתרון בעיות
    אנגלית ברמה גבוהה- חובה
    יכולת תקשורת גבוהה ועבודת ממשקים טובה
    יתרונות:
    ניסיון בבקרת נתונים פיננסיים ובפרויקטי הטמעת מערכות
    היכרות עם תהליכי אוטומציה וניהול מידע
    ניסיון בביצוע התאמות בין מערכות תפעוליות למערכות פיננסיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104463
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    קבוצת יעל מגייסת מנהל /ת צוות מטמיעים בפרויקט ה- ERP לארגון יצרני גדול הממוקם בפתח תקווה.

    תיאור התפקיד:

    - ניהול והובלה של כ-25 מטמיעים האחראים על מתן תמיכה והדרכה באתרים שונים ברחבי הארץ, תוך הבטחת זמינות גבוהה ושירות מקצועי למשתמשי הקצה.
    - הובלה מקצועית וניהול אישי של צוות המטמיעים, כולל סידור עבודה, בקרה והדרכה.
    - הבטחת זמינות מלאה ותגובה מהירה לקריאות שירות ותמיכה.
    - בניית תכניות עבודה מפורטות, לוחות זמנים ודוחות סטטוס שוטפים.
    - תיאום שוטף מול מחלקות שונות בארגון (כגון IT, כספים ותפעול) להבטחת יישום תקין של המערכת.
    - קיום סדנאות, הדרכות והכשרות לשיפור הידע והיכולות בצוות.
    - ניתוח בעיות וזיהוי צווארי בקבוק בתהליכים, וטיפול בהם במהירות וביעילות.
    - מעקב אחר ביצועי הצוות, מתן משוב מקצועי והכוונה לפיתוח אישי ומקצועי.
    - הקפדה על עבודה לפי מדיניות ונהלי הארגון.
    דרישות:
    - ניסיון מוכח בניהול צוותי הטמעה בפרויקטי ERP גדולים, עדיפות להיכרות עם מערכות SAP
    - כישורי ניהול והובלת צוות חזקים, יכולת הנעה והעצמת עובדים
    - יכולת אנליטית גבוהה ופתרון בעיות בצורה עצמאית ויצירתית
    - עמידה בתנאי לחץ וביצוע מספר משימות במקביל
    - כישורי תקשורת ובין-אישיים מצוינים
    - זמינות למתן תמיכה בפריסה של 24/6, בהתאם לצורך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    103754
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    אנו מחפשים ראש צוות בקרת איכות ואבטחת איכות ייצור מעשי שיפקח וישפר את תהליכי האיכות של קו הייצור של המכשור הרפואי שלנו, הן בתוך הבית והן באתרי קבלני משנה. תפקיד זה הוא קריטי בהבטחת המוצרים שלנו עומדים בתקנים מחמירים בתעשייה תוך כדי שיפור מתמיד ביעילות הייצור ובאיכות המוצר.
    אחריות מפתח
    בקרת איכות ואבטחת איכות
    להוביל ולבצע תהליכי QC בקו הייצור של המכשור הרפואי, תוך התמקדות בניטור ובקרה תוך תהליכים
    ליישם ולפקח על תהליכי בקרת איכות מקוונים לבדיקת מוצרים במהלך מסעם בפס הייצור
    יצירה ויישום של נקודות ניטור לאורך תהליך הייצור
    ביצוע חקירות שיטתיות לגבי מכשולי ייצור, תוך התאמה עם תקני האיכות בתעשייה
    לבצע ולפקח על ביקורות של צריכת חומרי גלם ובדיקות מוצר סופי
    כיול כל מתקני הייצור ושמירה על לוחות זמנים של כיול
    שיפור תהליכים ותיעוד
    הובלה וביצוע יוזמות שיפור ייצור מתמשכות
    זיהוי חוסר יעילות או סטיות בזרימות עבודה של ייצור, באמצעות כלים כמ
    דרישות:
    לנהל ולהדריך ישירות את צוות QC, טיפוח תרבות של מצוינות
    עבודה צמודה עם מחלקות מרובות כולל ייצור, מו"פ, תפעול וקבלני משנה חיצוניים
    ביצוע והשתתפות בביקורות פנימיות וחיצוניות
    כישורים ומיומנויות
    ניסיון מעשי של לפחות 3 שנים בתפקיד QC דומה, רצוי בתעשיית המכשור הרפואי
    הבנה מוכחת של תהליכי ביקורת ומתודולוגיות בקרת איכות
    יכולת מוכחת להוביל צוותים וליישם שיפורי תהליכים
    כישורי פתרון בעיות חזקים ותשומת לב לפרטים
    מיומנויות תקשורת מצוינות באנגלית, בכתב ובעל פה
    תואר ראשון בהנדסה, אבטחת איכות או תחום קשור
    תכונות אישיות
    רמה גבוהה של מוטיבציה ודחף לקידום ושיפור תהליכים
    יכולת עבודה יעילה בסביבה דינמית קצבית
    מיומנויות אנליטיות חזקות עם גישה מונעת נתונים לפתרון בעיות
    נכונות להיות מעשית ולהוביל דוגמה ברצפת הייצור ובאתרי קבלני משנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105354
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    הובלה וביצוע בפועל של תהליכי בקרת איכות בקו הייצור תוך דגש על בקרות בתהליך (In-Process).
    פיתוח והטמעת נקודות בקרה לאורך שלבי הייצור.
    ביצוע תחקירים שיטתיים לתקלות או חריגות, בהתאם לתקני האיכות המחמירים.
    ביצוע ובקרה של קבלת חומרי גלם ובדיקות סופיות של מוצרים.
    תחזוקה שוטפת של ציוד הכיול וניהול לוחות זמנים לכיול.

    שיפור תהליכים ותיעוד:הובלת יוזמות לשיפור מתמיד בקווי הייצור.
    זיהוי צווארי בקבוק או חריגות בתהליך באמצעות כלי ניתוח כמו דיאגרמת עצם דג (Ishikawa) או גרף פיזור.
    כתיבה וניתוח דוחות איכות פנימיים, מגמות ופעולות מתקנות.
    עדכון וכתיבת נהלים לשלביה השונים של שרשרת הייצור.
    איסוף, ריכוז וסטנדרטיזציה של נתוני איכות.
    ניהול איכות מול קבלני משנה:
    ביצוע מבדקים תקופתיים אצל קבלני משנה בהתאם לתקן ISO 13485 ולרגולציות נוספות.
    פיקוח על חומרי גלם ותתי-הרכבות המתקבלות מקבלני המשנה.
    יישום גישת ניהול סיכונים להערכת תהליכים אצל קבלנים.
    דרישות:
    לפחות 3 שנות ניסיון מעשי בתחום בקרת איכות, עדיפות לניסיון במכשור רפואי.
    הבנה עמוקה של תהליכי מבדקים, מתודולוגיות איכות, ותקני ISO.
    ניסיון מוכח בהובלת צוותים וביישום תהליכי שיפור.
    יכולת פתרון בעיות גבוהה, דייקנות ושיטתיות.
    שליטה מלאה באנגלית קריאה, כתיבה ודיבור. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105452
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?