דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים גרפי-קל
גרפי-קל

    דרושים גרפי-קל

    תחום עיסוק
    אינטרנט ודיגיטל
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- גרפי-קל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- גרפי-קל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת Start Up ישראלית המפתחת פלטפורמת AI חכמה ליצירת תוכן שיווקי דרוש/ה Senior Product Designer.
    הפלטפורמה משמשת חברות גיימינג גדולות בארץ ובחו"ל ומאפשרת הפקת תוכן מהירה, מדויקת ומבוססת דאטה, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות.
    במסגרת התפקיד, אחריות על עיצוב UX / UI בתהליכי משתמש שונים, וכן עיצוב ממשקים חכמים עבור Agents מבוססי LLM ואינטראקציות מורכבות מרובות שלבים. שיתוף פעולה עם צוותים רבתחומיים בתחומי המוצר, הפיתוח והתפעול.
    יושבים בת"א, בקרבת הרכבת, משלבים יום עבודה מהבית.
    דרישות:
    4+ שנות ניסיון כ-Product Designer
    ניסיון בעיצוב תהליכים מקצה לקצה בפלטפורמות SaaS או בפלטפורמות ווב מורכבות
    ניסיון מעשי בעיצוב כלים מבוססי בינה מלאכותית או תהליכי עבודה מבוססי Agents
    שליטה מצוינת בעקרונות UX, בסטנדרטים של UI ובכלי prototyping (כגון Figma)
    ניסיון מחברת B2B - יתרון
    היכרות עם מוצרים או תהליכי עבודה הקשורים לשיווק - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117071
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    הובלת מוצרים ושירותים דיגיטליים מקצה לקצה משלב הרעיון ועד הניהול השוטף, תוך מיקוד בחוויית לקוח, חדשנות ועמידה ביעדים עסקיים ורגולטוריים.

    במסגרת התפקיד:
    - ניתוח צרכים עסקיים, מגמות שוק והתנהגות משתמשים.
    - גיבוש אסטרטגיית מוצר וחזון עסקי.
    - כתיבת דרישות עסקיות ושיתוף פעולה עם צוותי פיתוח, UX/UI, שיווק, משפטית ורגולציה.
    - ניהול ממשקים עם שותפים עסקיים פנימיים וחיצוניים.
    - מדידה, ניתוח ובקרה לשיפור ביצועי המוצרים.

    העבודה במשרה מלאה, תנאים מעולים!
    דרישות:
    - ניסיון של 3+ שנים בניהול מוצר בצד העסקי יתרון משמעותי לעולמות הפיננסים/פינטק.
    - רקע טכנולוגי חזק או השכלה טכנולוגית (תואר שני יתרון).
    - ניסיון בניהול והובלת תהליכים מורכבים בארגונים גדולים, במיוחד בפרויקטי פיתוח.
    - הבנה מעמיקה בדיגיטל, חוויית משתמש, דאטה ואנליטיקה.
    - יכולת הנעת ממשקים רבים בסביבה דינאמית ורבמשימתית.
    - ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים הקטנים.
    - כישורי תקשורת וכתיבה מצוינים בעברית ובאנגלית.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    116470
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברה בינלאומית מובילה בתחום התעשייה הבטחונית דרוש/ה: מנהל /ת מערכת - ERP Priority
    מיקום המשרה: נתניה
    דרישות:
    דרישות:
    הכרת מעמיקה עם מודולים של מערכת Priority - ERP ברמת מיישם עם התמחות בתפעול וידע בכספים
    ניסיון של מספר שנים בעבודה עם פריוריטי ובהובלת פרויקטים מורכבים
    יכולת תכנות בפריוריטי - חובה
    ידע וניסיון באדמיניסטרצית המערכת - חובה
    ידע וניסיון מוכח בהגדרת דוחות, כתיבת שאילתות מורכבות ב- SQL וטיפול במסמכים- חובה
    ניסיון של 5 שנים לפחות ביישום ובתמיכת משתמשים - חובה
    שליטה באנגלית ברמה גבוהה. כתיבה, קריאה ושיחה עם משתמשים - חובה
    בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי ( מערכות מידע, תעו"נ) - יתרון
    ניסיון בתמיכה בפריוריטי בחברה יצרנית - יתרון
    ניסיון בהגדרה של תהליכי ייצור פנים ארגוניים וחיצוניים - יתרון
    הכרות עם מערכות CRM ו-PLM - יתרון
    תודעת שירות גבוהה, מוטיבציה, עבודת צוות מעולה ושיתוף פעולה - חובה
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117409
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון רפואי במרכז דרוש/ה מנהל /ת פרויקט ומנתח/ת מערכות
    4 שנות ניסיון בתחום הבריאות הדיגיטלית ו/או אינטגרציה בין מערכות. (לבעלי תואר שאינו בתחום).
    איסוף דרישות מגורמים עסקיים וטכנולוגיים והכנת תיקי אפיון
    עבודה מול ספקים חיצוניים ופנימיים.
    הובלת פרויקטים מורכבים חוצי ארגון.
    איפיון תהליכים מיחשוביים וממשקים מורכבים.
    איפיון תהליכי אינטגרציה מול מערכות הארגון השונות
    שותפות מלאה בבנית הפתרון הארגוני.
    ניהול תכניות עבודה, תוך תיאום מול גורמים מרובים.
    מעקב אחר תקלות ואחריות הטיפול בהן.
    ניסיון בכתיבת איפיונים פונקציונאלים.
    ניסיון בתהליכי אינטגרציה, ליווי פיתוח והטמעה של ממשקים.
    ניסיון ביישום והטמעה של תהליכים מורכבים ומערכות רבות ממשקים
    ניסיון בעבודת צוות
    ניסיון טכנולוגי הכרות עם מיכשור רפואי, הטמעתו, ותחזוקתו
    ניסיון בעבודה מול מערכות רפואיות (כתיבת איפיון, תמיכה שוטפת), בדגש על תיק רפואי ממוחשב.
    כתיבת שאילתות SQL ופרוצדורות מתקדמות.
    דרישות:
    תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים או בהנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע או תואר בניהול מערכות מידע.
    או
    תואר ראשון כלשהו אחר, ובנוסף קורסים גבוהים בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 300 שעות לפחות או קורסים בפיתוח הדרכה בהיקף 150 שעות
    או
    הנדסאי/ת בוגר/ת מגמת מחשבים/טכנולוגיה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    103896
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    סיוע בניהול והובלת פרויקטים חוצי ארגון, לרבות איסוף מידע, מיפוי תהליכים וכתיבת מסמכי עבודה ואפיון.
     זיהוי פערים ואתגרים בתהליכי שירות ותפעול מוקדי השירות.
     תמיכה בליווי יחידות הארגון משלב הגדרת הדרישות ועד שלבי הטמעה ובקרה.
     אחריות על תיעוד תהליכים, יצירת תכנים תומכים ועדכון שוטף.
     ביצוע משימות תפעוליות הקשורות למעקב אחר מדדים, סידור מידע, בדיקות במערכות ועוד.
     עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים, תוך תיאום, תיעוד ומעקב אחר משימות שוטפות.
    שכר שעתי- 45 ש"ח לשעה!
    דרישות:
    תואר/ הנדסאי בתעשייה וניהול- חובה
     ניסיון בהטמעה, אפיון או יישום של מערכת CRM (בדגש על Dynamics 365) יתרון משמעותי.
     אסרטיביות, יכולת ניהול ממשקים מרובים לצד עבודה עצמאית.
     היכרות עם עולמות מוקדי השירות, חווית לקוח חובה
     שליטה טובה באקסל וביישומי Office חובה.
     תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת לעבוד מול גורמים שונים בארגון.
     יכולת למידה מהירה, אחריות אישית ויוזמה לקידום משימות.
     ראייה מערכתית ועסקית, לצד יצירתיות וחשיבה חדשנית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    116205
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    תיאור המשרה:
    * תכנון ארכיטקטורה ובניית הצעות פתרון אל מול דרישות עסקיות וטכנולוגיות במסגרת פרויקטים ויוזמות שוטפות. התפקיד דורש יכולות ניתוח והבנה של צרכי הלקוחות ושל התהליכים העסקיים מחד, בצד ידע טכנולוגי רחב והבנת ה roadmap - הטכנולוגי והעקרונות הארכיטקטוניים המנחים של החברה מאידך.
    * העבודה כרוכה בשיתוף פעולה עם מנתחי המערכות, המאפיינים וצוותי הפיתוח, מנהלי הפרויקטים והגורמים העסקיים.
    תחומי אחריות:
    * תכנון תפיסת וארכיטקטורת הפתרון והנחיה מקצועית של שלבי האפיון בפרויקטים עסקיים וטכנולוגיים, על בסיס ניתוח והבנה של הצרכים והדרישות ושל הערך העסקי, ובהלימה למפת הדרכים הטכנולוגית של החברה.
    * עבודה בממשק הדוק עם מנהלי פרויקטים, מנתחי המערכות וצוותי הפיתוח לתכנון, הצגה, הנחיה ובקרה על מימוש הפתרונות.
    * שותפות בניהול והטמעה של מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה, לרבות תכנון ארכיטקטוני ארוך טווח, גיבוש עקרונות וקווים מנחים טכנולוגיים לפעילות החטיבה ותיעוד.
    הנחיה טכנולוגית וייעוץ שוטף מול היחידות
    דרישות:
    דרישות חובה:
    ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפקיד ארכיטקט/ית מערכות מידע (בעדיפות), או לחלופין בניתוח מערכות, פיתוח או ניהול פרויקטים תוך מעורבות ישירה בתכנון ובניית פתרונות טכנולוגיים בסביבות מורכבות.
    * ניסיון של שלוש שנים לפחות בעבודה בארגונים עסקיים בינוניים/ גדולים, בעדיפות בתחומי הבנקאות והשירותים הפיננסיים.
    * תואר ראשון בהנדסת תוכנה, מדעי המחשב, מערכות מידע או תחום רלוונטי אחר/ קורסי הכשרה רלוונטיים בתחום.
    * יכולת חשיבה לוגית ואנליטית ברמה גבוהה, המאפשרת יצירת פתרונות מתוך הסתכלות רחבה והבנה עסקית, הפשטה ופירוק של בעיות מורכבות.
    יכולת הצגה נגישה וברורה של פתרונות ארכיטקטוניים ושיקולים טכנולוגיים מורכבים.
    * יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
    * יכולת גבוהה מאוד ללימוד עצמי.

    דרישות המהוות יתרון:
    * היכרות עם מגוון טכנולוגיות עדכניות, לרבות עבודה בענן וכלי פיתוח מתקדמים
    היכרות עם רגולציות פיננסיות, מקומיות ובינלאומיות
    ניסיון בכתיבת מסמך RFP
    אנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    116544
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. השתתפות בצוות ההקמה הטכנולוגי של פרויקט מאגר אשראי לתאגידים.
    2. ניתוח צרכים עסקיים ודרישות לקוח ותרגומם לדרישות טכנולוגיות, כולל בחינת חלופות וגיבוש ארכיטקטורת מערכת, בין השאר בתחומים הבאים מערכות קלט ודיווח, ניהול ובקרת נתונים, דאטה, ממשקים, CRM וטיפול בלקוחות, פורטלים ועוד.
    3. אפיון וניתוח פתרונות ותהליכים טכנולוגיים עבור מערכת נתוני אשראי, בהתאם לצרכי הבנק ולדרישות החוק, בפיתוח פנימי ו/או על ידי ספקים חיצוניים.
    4. כתיבה ובקרה של מסמכי אפיון פונקציונאליים, מסמכי מערכת ונהלי עבודה.
    5. ניהול תהליכי האפיון והפיתוח מקצה לקצה כולל גיבוש תכניות עבודה ולוחות זמנים, עבודה עם ספקים וממשקים, מתן מענה ללקוחות, שיפורים ושינויים, בדיקות איכות והטמעה.
    6. השתתפות בפורומים שוטפים לתיאום הפעילות בפרויקט בין מנהלת המאגר, ספקי המערכת, הממונה על נתוני אשראי וגורמים נוספים.
    7. עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים מרובים (ספקים, משתמשים, לקוחות, קולגות, רגולטורים ועוד) מהארץ ומחו"ל.
    8. משרה לתקופה של 3 שנים, עם אפשרות להארכה.
    דרישות:
    תנאי סף:
    1. תואר אקדמי ראשון מוכר ("בוגר") במדעי המחשב או בהנדסת תעשייה וניהול, או בוגר/ת קורסים בתחומי התוכנה והתכנות, בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, או בתחומי IT אחרים, בהיקף של 400 שעות לפחות.
    2. ניסיון מוכח באפיון וניתוח מערכות בפרויקטים טכנולוגיים מורכבים של לפחות שנתיים.

    הכישורים הדרושים:
    1. תואר אקדמי או קורסי הכשרה מקצועיים בתחומים רלוונטיים לתפקיד, מעבר לתנאי הסף יתרון.
    2. כושר ניתוח תהליכי עבודה ויישום בעיות תכנותיות מורכבות.
    * יכולת לימוד עצמי.
    * ראייה מערכתית.
    * יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים.
    * אחריות ומסירות.

    הערות:
    * רק פניות מתאימות תענינה;
    * לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    * ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 73/25 - א (5045).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117286
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם התפקיד: מנהל/ת תחום הטמעת מערכות באגף תימ"י
    מס' משרה: 146052/825
    כפיפות: מנהל אגף תימ"י
    תחום דרגות: 41-43 (בדירוג המח"ר/מהנדסים)
    מותנה תקציב

    הגדרת תפקיד:
    כללי: אחראי ריכוז מידע וידע במערכת תיקי אתר בכלל תחומי הפעילות מול המחוזות השונים ותיאום ניהול מידע וידע עם האחראים המקצועיים.

    מהות התפקיד:
    1. הטמעת שימוש במערכת תיקי אתר, באפליקציית הדיווחים ובמערכות היקפיות נוספות במטה, במחוזות, מנהלי התחומים וצוותים בשטח, ניתוח נתונים והכנת דוחות פעילות.
    2. הדרכה, הכשרה ותמיכה במערכות המידע של האגף, הכנה והפצת חומרי הדרכה לשימוש נכון במערכות.
    3. הנחיית ניהול ידע ותוכן מחוזי וארצי במערכת תיקי האתר ובאנציקלופדיות במערכת -כתיבה ועריכת תוכן וכן הנחיית גורמי שטח והאחראים המקצועיים בכתיבה.
    4. הפצת דיווחים מקצועיים ושיפור זרימת המידע בין המחוזות ובין מחוז-מטה.
    5. מתן משוב לפיתוח במערכות האגף ושותפות בתהליכי אפיון והובלת פרויקטים.
    6. מעקב שימוש במערכות לשיפור ניהול המידע ואיכותו ובדיקת עבודה תקינה.
    7. ניהול צוות עובדים, ככל שידרש.
    8. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: תואר ראשון לפחות, בביולוגיה, מערכות מידע או מדעי המחשב או תואר שני ומעלה בגיאוגרפיה, סביבה ותכנון, אקולוגיה. ניסיון בניהול פרויקטים.

    ניסיון: ניסיון של שנה לפחות בהטעמת וניתוח מערכות, בקרת נתונים. יתרון לבעלי ניסיון בטיפול בתוכן מקצועי בתחום שמירת טבע. יתרון להיסטוריה תעסוקתית מגוונת - מילוי מגוון תפקידים במגוון תחומים רלוונטיים לשמירת טבע ומורשת, מילוי תפקיד במגוון חטיבות או מחוזות או עבודה מול מגוון בעלי תפקיד. ניסיון בעבודה עם מערכות מידע מתקדמות, ומערכת תיקי אתר בפרט יתרון. ניסיון מוכח בניתוח נתונים, סטטיסטיקה והצגת נתונים יתרון.
    מחשב: שליטה מלאה בתוכנות אופיס. ניסיון בעבודה עם מערכת תיקי אתר יתרון. שימוש מתקדם ב-Excel יתרון. היכרות עם סביבת GIS יתרון.
    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית ברמה גבוהה.

    רישיונות: נהיגה סוג ב' בתוקף.

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת לכתיבה ועריכה ברמה גבוהה (הוכחת יכולת מעשית). יכולת הדרכה והנחייה. יכולת הבעה בע"פ ובכתב, יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, עבודה מול גורמים מקצועיים ברשות ובגופים מקבילים. יכולת סיכום וניתוח נתונים. ארגון וסדר בניהול תוכן מקצועי. רישיון נהיגה.

    העבודה מהמשרדים בירושלים/מודיעין ורמת גן וכן ממשרדים ואתרים של הרשות ברחבי הארץ.
    העבודה דורשת ניידות וזמינות לימי עבודה ארוכים ונסיעות ארוכות. העבודה כוללת רכב.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"

    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, ג תשרי, 25.9.25
    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117291
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?