התפקיד כולל, תמיכה מרחוק במשתמשי קצה במוקד החברה, ע"י יזימת שיחות ומענה לקריאות, ניהול שרתי לקוחות, ניהול קריאות שרות
מודעות לשירות, ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, יכולת לעבוד בצוות (בערך 10נציגים)
דרישות:
- ניסיון בתמיכת משתמשים, בסביבה מרובת משתמשים.
- ניסיון של שנה לפחות לא רק צבאי
- שליטה מלאה בסביבת מיקרוסופט 365.
- תעודת הסמכה MSCE/MCITP יתרון!
ניסיון בעבודה מול שרתי טרמינל
המשרה מיועדת לנשים וגברי-ם כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.