דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים יוניסל דיגיטל בע"מ
יוניסל דיגיטל בע"מ

    דרושים יוניסל דיגיטל בע"מ

    תחום עיסוק
    פרסום / שיווק / מדיה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- יוניסל דיגיטל בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- יוניסל דיגיטל בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפשים ר"צ צוות תמיכה טכנית למוקד פנים ארגוני
    אם אתם/ת אוהבים/ת אתגרים ודינמיקה, הצטרפו אלינו! אנחנו מחפשים מנהל /ת צוות תמיכה טכנית למוקד פנים-ארגוני, שמספק שירות לאנשים הכי חשובים לנו - העובדים שלנו.
    מה התפקיד כולל?
    - ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    - גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    - פיקוח על עבודת האחמ"שים וטיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    - אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על ;חוויית המשתמש
    - ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    - עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    - טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    - יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    - הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה לצורך הצגת נתונים ותובנות
    - ניהול והובלה של פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    - ניסיון קודם בניהול תמיכה טכנית / מוקד שירות לתמיכה במערכות IT- חובה
    - עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    - ראש גדול, יוזמה ויכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
    - יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל חובה
    - כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
    - הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית
    - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון
    - חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    122855
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות כוללת על ניהול מוקד התמיכה הטכנית בארגון הובלת הצוות, שיפור חוויית הלקוח, עמידה ביעדי שירות,
    הטמעת נהלים ותהליכים לשיפור מתמיד של ביצועים.

    תחומי אחריות:;
    - ניהול אישי ומקצועי של צוות התמיכה
    - תעדוף פניות, טיפול בתקלות מערכתיות ומענה לאסקלציות
    - בניית נהלים והטמעתם במוקד
    - פיקוח על רמות השירות ועמידה ביעדי SLA
    - חניכה, ליווי והכשרה של עובדים חדשים
    - עבודה שוטפת מול ממשקים
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    - ניסיון קודם בניהול מוקד תמיכה טכנית ו/או צוותים חובה
    - רקע טכני- חובה
    - יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות
    - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין-אישית מצוינת


    העבודה מהמשרדים בפתח תקווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117431
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    עלינו:
    חברה מובילה בישראל מעל 25 שנה בתחום שירותי IT מנוהלים (MSP) מחפשת תומך/ת טכני/ת מנוסה לתמיכה מרחוק בלקוחות עסקיים.
    אנו מחפשים מישהו /י עם שרותיות מצוינת, יכולת עבודה מהירה, עבודת צוות חזקה ופתרון תקלות מקצועי ברמה גבוהה.

    מהות התפקיד:
    מתן תמיכה טכנית מרחוק (Remote) ללקוחות עסקיים בסביבות IT מגוונות.
    תמיכה טכנית באתר הלקוח (hands on)
    טיפול מקצועי, מהיר ואיכותי בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי.
    פתרון תקלות בסביבת Microsoft 365, Intune, Azure AD, Active Directory, VPN  ושרתי  Windows
    עבודה כחלק מצוות תמיכה מגובש, תוך שמירה על שיתוף פעולה ועמידה בזמנים.
    מתן שירות אדיב, סבלני וממוקד פתרון גם במצבי עומס ולחץ.
    תיעוד ודיוק בטיפול בקריאות ובמעקב אחר סטטוס פניות.


    למה כדאי לך להצטרף?
    סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ותומכת
    דגש גדול על שרותיות, עבודת צוות ופתרון תקלות איכותי
    אפשרות להתפתחות מקצועית אמיתית
    מיקום מרכזי ונגיש בני ברק, גבול רמת גן
    דרישות:
    ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה טכנית / Helpdesk  חובה.
    ניסיון מוכח בתמיכה מרחוק ללקוחות עסקיים (SMB).
    שליטה מעשית ומעמיקה ב-
    Windows  ותחנות קצה
    Microsoft 365
    Intune
    Azure AD
    Active Directory
    VPN
    Windows Servers
    תקשורת בסיסית (LAN/Wi-Fi)

    שרותיות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
    מהירות עבודה ופתרון תקלות מקצועי ללא עיכובים מיותרים.
    יכולת למידה עצמאית, סדר ודיוק.
    אנגלית ברמה טובה מאוד.

    יתרונות שיבליטו אותך:
    תעודות מקצועיות (MCSA, CCNA, CompTIA)  יתרון.
    ניסיון בארגוני MSP  יתרון משמעותי.

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    122728
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:רכב צמוד
    תפקיד מאתגר ודינמי הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה.
    התפקיד דורש יכולת עבודה על מספר משימות במקביל, תיעדוף נכון של משימות בסביבה משתנה ולעיתים לחוצה, ראייה מערכתית רחבה.
    ר"צ אחראי.ת על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית /מוקד שירות
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל חובה
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
    הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    119561
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?