דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים יוניסל דיגיטל בע"מ
יוניסל דיגיטל בע"מ

    דרושים יוניסל דיגיטל בע"מ

    תחום עיסוק
    פרסום / שיווק / מדיה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- יוניסל דיגיטל בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- יוניסל דיגיטל בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפשים ר"צ צוות תמיכה טכנית למוקד פנים ארגוני
    אם אתם/ת אוהבים/ת אתגרים ודינמיקה, הצטרפו אלינו! אנחנו מחפשים מנהל /ת צוות תמיכה טכנית למוקד פנים-ארגוני, שמספק שירות לאנשים הכי חשובים לנו - העובדים שלנו.
    מה התפקיד כולל?
    - ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    - גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    - פיקוח על עבודת האחמ"שים וטיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    - אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על ;חוויית המשתמש
    - ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    - עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    - טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    - יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    - הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה לצורך הצגת נתונים ותובנות
    - ניהול והובלה של פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    - ניסיון קודם בניהול תמיכה טכנית / מוקד שירות לתמיכה במערכות IT- חובה
    - עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    - ראש גדול, יוזמה ויכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
    - יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל חובה
    - כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
    - הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית
    - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון
    - חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    122855
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום פתרונות חיבוריות אלחוטית ותשתיות רשת למלונות, מסעדות, מתחמי כנסים ואירועים.
    החברה מתמחה באספקה, התקנה ותמיכה שוטפת במערכות WiFi ורשתות תקשורת ברמה ארגונית.
    מטרת התפקיד
    ניהול ותפעול מוקד השירות של החברה, תוך הבטחת מתן שירות איכוטי ללקוחות, ניהול צוות וטיפול באירועים ותקלות בזמן אמת. המנהל אחראי על רמת השירות, זמני התגובה והפתרון, ועל שביעות רצון הלקוחות.
    תחומי אחריות עיקריים
    ניהול המוקד והצוות
    ניהול וארגון פעילות מוקד השירות והתמיכה הטכנית
    פיקוח על טיפול בפניות הלקוחות במגוון הערוצים (טלפון, מייל, פורטל)
    ניהול תהליכי הסלמה ותיעדוף תקלות לפי חומרה ו-SLA
    טיפול בתקלות מורכבות וליווי צוותי שטח בפתרונות
     יישום ושיפור מתודולוגיות ITIL/ITSM
    ממשק מול לקוחות ושיפור שירות
    טיפול בפניות ותלונות לקוחות מורכבות
    ניהול קשרי לקוחות אסטרטגיים
    הובלת סקרי שביעות רצון
    זיהוי מגמות וטיפול מונע בבעיות חוזרות
    ביצוע post-mortem לאירועים חריגים
    ניהול מערכות CRM ותהליכים
    ניהול ותחזוקה של מערכת ה- CRM /Ticketing
    בניית דשבורדים ודוחות ביצועים
    הגדרת נהלי עבודה ותהליכי שירות
    בקרת איכות ומעקב אחר עמידה בתקני השירות
    דרישות:
    השכלה והכשרה
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / מנהל עסקים / תקשורת ומחשבים - יתרון
    הסמכות טכניות רלוונטיות - יתרון משמעותי
    ניסיון מקצועי
    ניסיון של 3-5 שנים לפחות בניהול מוקד שירות/ תמיכה טכנית - חובה
    ניסיון בניהול צוותים של 5+ עובדים - חובה
     ניסיון בעבודה עם מערכות CRM (salesforce, ServiceNow, Zendesk וכו') - חובה
    ניסיון בניהול SLA ויעדי שירות - חובה
    ניסיון בתחום תשתיות רשת אלחוטית ותקשורת - יתרון משמעותי
    ידע טכני
    הכרות מעמיקה עם ציוד רשת מתוצרת Aruba Networks - יתרון משמעותי
    הכרות עם ציוד Juniper (Mist AI), Cisco, Fortinet - יתרון
    הבנה בפרוטוקולי רשת (VLAN, RADIUS, 802.1X, WPA2/3)
    היכרות עם מערכות ניהול רשת (Controllers, Cloud Management)
    ידע במערכות אבטחת מידע ורשתות - יתרון
    כישורים נדרשים
    יכולות ניהול וארגון מצוינות
    כושר ניתוח ופתרון בעיות
    יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות
    מיומנויות תקשורת בינאישית ושירותיות גבוהות
    יכולת הובלת תהליכי שיפור והטמעת שינויים
    אנגלית ברמה גבוהה - דיבור, קריאה וכתיבה
    זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך

    החברה מעודדת ומעניקה הזדמנויות שוות לכלל המועמדים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    127151
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    תפקיד מאתגר ודינמי הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה.
    ר"צ אחראי.ת על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.
    תחומי אחריות
    ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    פיקוח על עבודת האחמ"שית, טיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על חוויית המשתמש
    ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה לצורך הצגת תוצרים ומצגות
    ניהול והובלה של פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית /מוקד שירות
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל חובה
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
    הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון
    חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    126643
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    הצטרפו לחברת SaaS חדשנית ומובילה בתחום CX!
    אחריות כוללת על ניהול מוקד התמיכה הטכנית בארגון הובלת הצוות, שיפור חוויית הלקוח, עמידה ביעדי שירות,
    הטמעת נהלים ותהליכים לשיפור מתמיד של ביצועים.

    תחומי אחריות:
    - ניהול אישי ומקצועי של צוות התמיכה
    - תעדוף פניות, טיפול בתקלות מערכתיות ומענה לאסקלציות
    - בניית נהלים והטמעתם במוקד
    - פיקוח על רמות השירות ועמידה ביעדי SLA
    - חניכה, ליווי והכשרה של עובדים חדשים
    - עבודה שוטפת מול ממשקים
    דרישות:
    - ניסיון קודם בניהול מוקד תמיכה טכנית ו/או צוותים חובה
    - רקע טכני- חובה
    - יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות
    - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין-אישית מצוינת


    העבודה מהמשרדים בפתח תקווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117431
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?