למותג מוביל בתחומי האופנה והלייף סטייל- דרוש/ה אנליסט/ית מדיה וביצועים- לניתוח אתר סחר אלקטרוני
אנחנו מחפשים אנליסט/ית מדיה וביצועים סקרן/ית, חדה ומדויק/ת, שידע/תדע לקחת אחריות על ניתוח, בקרה ואופטימיזציה של פעילות המדיה הדיגיטלית והאתר ולחבר בין דאטה, תובנות ופעולה.
אם את/ה חי/ה קמפיינים, מדדים, שופיפיי ודשבורדים זו ההזדמנות שלך להצטרף למותג דינמי עם נוכחות אונליין חזקה.
?? מה תעשו אצלנו?
תנתחו את כלל ערוצי הפרסום הדיגיטליים (Meta, Google, TikTok)
תזהו חריגות, הזדמנויות והזנקה לביצועים
תפיקו דוחות עומק ותחברו בין מדיה לביצועי האתר
תעבדו צמוד עם צוותי השיווק, הקריאייטיב, ניהול האתר, הדאטה והמוצר
תהיו שותפים/ות לבניית אסטרטגיה ותקציבי מדיה
תנאים מעולים!!!
דרישות:
3+ שנות ניסיון כאנליסט/ית מדיה / פרפורמנס / PPC או ניהול קמפיינים ממומנים hands-on
הבנה עמוקה בעולמות האיקומרס חובה
ניסיון עם מותגי אופנה / לייף סטייל- יתרון מובהק
שליטה מעשית ב-Google Ads, Meta Ads, TikTok
ניסיון עם Google Analytics 4, Google Tag Manager, Shopify חובה
יכולת הפקת דוחות, ניתוח משפכים שיווקיים, והסקת מסקנות מבוססות דאטה
חשיבה אנליטית, יוזמה ועצמאות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.