אנו מחפשים תומכ/ת טכני/ת בכיר למערך התמיכה והאינטגרציה שלנו.
1. מתן מענה טכני למפתחים וחברות בהטמעה נכונה של מערכת החיוב בארגון.
2. פתרון תקלות וחיבור למערכות הסליקה וה-API שלנו.
3. מתן מענה וטיפול בחיבור מערכות CMS (Shopify, WooCommerce,Wix)
4. עבודה שוטפת מול צוותי המכירות, תפעול, פיתוח וניהול פרויקטים.
דרישות:
1. יכולות טכניות מצוינות ותודעת שירות גבוהה.
2. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות חובה.
3. יכולת למידה עצמית חובה.
4. ידע וניסיון קודם עם סביבת Windows-Office חובה.
5. ניסיון במתן שירות/ תמיכה טכנית ללקוחות יתרון משמעותי.
6. ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, כולל הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה וכו' יתרון.
7. ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר יתרון.
8. ידע בסיסי ב- HTML, CSS, JS יתרון.
9. ידע בסיסי והיכרות עם Postman - יתרון
10. היכרות וניסיון בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) יתרון.
11. אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) יתרון.
12. ידע וניסיון קודם במערכות פיננסיות יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.