דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים גב אקספרט בע"מ
גב אקספרט בע"מ

    דרושים גב אקספרט בע"מ

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות גב אקספרט בע"מ

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    נמאס לכם/ן ממשרות שבלוניות? אנחנו לא מחפשים/ות רק " מנהל /ת", אלא את מי שיודע/ת להצית השראה, להניע קדימה ולבנות צוות מנצח בכל יום מחדש. אם אתם/ן מנהיגים/ות טבעיים/ות, עם תשוקה עזה לעולם המחשוב ויכולת יוצאת דופן להוציא את המיטב מאנשים, אתם/ן המועמדים/ות שאנחנו רוצים/ות איתנו! בואו להשפיע, לפתח וליצור את חזית התמיכה הטכנולוגית הבאה.
    התפקיד כולל:
    - ניהול והובלת צוות התמיכה, ניהול אישי ומקצועי.
    - חניכה ופיתוח עובדים.
    - ביצוע משובים, מתן מענה לפתרון בעיות העולות במהלך השיחות, הכוונה מקצועית לכלל נציגי המחלקה.
    - הנעת תהליכים: תהיה/תהיי שותף/ה פעיל/ה בהובלת תהליכי שינוי ושיפור מתמידים
    דרישות:
    - ניסיון של שנתיים כראש/ת צוות בעולמות התמיכה הטכנית/ IT / תקשורת - חובה
    - ידע וניסיון בחומרה, תוכנה, תקשורת- חובה
    - יכולת הובלת תהליכי שינוי ושיפור מתמידים.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110222
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אם אתם טכנאי/ת NOC עם ניסיון שמחפש/ת קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה, הגעתם למקום הנכון.
    אנחנו מציעים לכם הזדמנות להיכנס לעולם מרתק, לטפל בתקלות בזמן אמת, להעניק תמיכה קריטית למשתמשים במערכות ייחודיות ולחקור פעילויות מול מגוון ממשקים. אצלנו, כל יום הוא אתגר חדש, ואתם תהיו חלק מצוות מומחים שמוביל את הדרך.
    מה תעשו אצלנו?
    תנטרו תקלות טכניות ותטפלו בהן במהירות וביעילות.
    תתנו שירות ותמיכה אפליקטיבית למשתמשי קצה במערכות מתקדמות.
    תחקרו פעילויות במערכות ייעודיות ותעבדו מול ממשקים מרובים.
    תעבדו לפי נהלים מסודרים ותהיו חלק בלתי נפרד מצוות מקצועי.
    תפעילו אסקלציות כשצריך, ותבטיחו תפקוד אופטימלי של המערכות.
    דרישות:
    - ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
    - מתן שירות לקוחות בחברה גלובאלית יתרון.
    - עבודה מול מערכות CRM
    - עבודה והיכרות עם מערכות ניהול רשת, AD שרתי Exchange
    - עבודה עם מערכות לניהול תקשורת.
    - היכרות עם פרוטוקולי תקשורת ועבודה ברשת LAN/WAN
    - היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה windows 7 ו- Windows 10
    - היכרות מעמיקה עם יישומי Office 2010/2016.
    - עבודה עם Powershell המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107603
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?