דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים גב אקספרט בע"מ
גב אקספרט בע"מ

    דרושים גב אקספרט בע"מ

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות גב אקספרט בע"מ

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
    מחפש/ת את המקום שבו הניסיון שלך כטכנאי/ת NOC יקבל את הכבוד והכלים שהוא ראוי להם? אם טיפלת כבר בתקלות, ואתה רוצה לעלות שלב ולעבוד עם טכנולוגיות שלא רואים בכל מקום, הצטרף/י אלינו. אנחנו מציעים סביבת עבודה דינמית, צוות תומך ואפשרויות קידום.
    תיאור התפקיד:
    - תנהלו ותטפלו בתקלות טכניות בזמן אמת, תוך מתן מענה ותמיכה אפליקטיבית למשתמשי קצה במערכות ייחודיות ומתקדמות.
    - תבצעו ניטור רציף של המערכות ותחקרו פעילויות מורכבות מול מגוון ממשקים ותקנים.
    - תהיו חלק מצוות מקצועי ומגובש, ותפעלו על פי נהלים ברורים כדי להבטיח זרימה תקינה של המערכות.
    דרישות:
    - לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד טכנאי/ת NOC או תמיכה טכנית דומה.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול רשת (AD, Exchange).
    - היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה Windows ויישומי Office.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ומערכות לניהול תקשורת.
    - הבנה בסיסית ורצון להעמיק בפרוטוקולי תקשורת ועבודה בסביבת רשת LAN/WAN.
    - יתרון משמעותי: היכרות עם Powershell ו/או ניסיון במתן שירות בחברה גלובלית.
    - בוא/י לצמוח איתנו! (המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    120454
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
    אנחנו מחפשים מנהל /ת Help desk עם ניסיון מוכח,
    המשלב/ת מנהיגות טכנולוגית, יכולות ניהול צוות ודחף מתמיד לאוטומציה ומצוינות שירותית.
    אם את/ה רואה במוקד התמיכה מרכז שירות אסטרטגי ומוכנ/ה לקחת אחריות מלאה על זמינות
    המערכות וחווית המשתמש הפנים-ארגונית מקומך איתנו.
    תחומי האחריות המרכזיים:
    - ניהול, פיתוח והנעת צוות Help desk מקצועי (כולל גיוס, משובים ובקרות).
    - ניהול שוטף ואקטיבי של המוקד, עמידה ב-SLA, תיעדוף קריאות וניהול מערכת הקריאות.
    - הטמעת אוטומציות ושיפור מתמיד של תהליכי העבודה במוקד.
    - הפקת דוחות ביצועים וניתוח מגמות לשיפור.
    - עבודה צמודה מול מטה החברה.
    ניהול ספקים חיצוניים ושירותים נלווים.
    משרה מלאה.
    דרישות:
    ניסיון בניהול מוקד Help desk / צוות תמיכה טכנית
    שליטה במערכות ServiceNow / SysAid / ManageEngine
    ידע חזק בWindows 10/11, AD, Office 365 ורשתות
    יכולות ניהול, הנעה והובלה מוכחות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    121698
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?