דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ
שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ

    דרושים שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ

    תחום עיסוק
    חשמל ואלקטרוניקה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- שלמה כהנא ובניו(2002) בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    הצטרפו לחברה מובילה בנתניה כרפנט/ית מערכות מידע תפקיד מפתח בתמיכה והטמעת מערכות!

    לחברה באבן יהודה דרוש/ה רפרנט/ית מערכות מידע
    בעל/ת ראייה מערכתית וגישה תהליכית שיצטרף/תצטרף לצוות דינמי ומוביל בחברה
    בתפקיד זה, תהיו/י אמונים/ות על תמיכה והטמעת תהליכים במערכות המידע הארגוניות, עם דגש על מערכת ה-פריוריטי.
    עבודה שוטפת עם משתמשי המערכת, כולל פתרון תקלות, הדרכה וליווי צמוד לעובדים ברמות שונות.
    יישום שינויים ושדרוגים במערכות המידע בהתאם לצרכים העסקיים המשתנים של הארגון.
    ריכוז וניהול ידע רב ערך, לרבות כתיבת תיעוד ומדריכים שימושיים.
    משרה מלאה בימים א-ה 8-17
    תפקיד ג'וניור/ית
    דרישות:
    תואר ראשון במערכות מידע / הנדסה תעשייה וניהול חובה.
    היכרות עם מערכת פריוריטי - חובה
    יכולת הנעה עצמית ושירותיות גבוהה, עם יכולת עבודה מצוינת מול ממשקים מגוונים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105831
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם למגזר הדתי
    לארגון מוביל בתחומו בעולמות הפריורטי דרוש/ה מיישם /ת פריורטי
    במסגרת התפקיד:
    מתן מענה למשתמשי המערכת
    ביצוע יישום והדרכות
    עבודה מול צוותי הפיתוח
    מיקום: מרכז הארץ
    דרישות:
    1. ניסיון של שנתיים לפחות ביישום פריוריטי.
    2. הכרות טובה עם מודול פיננסי - חובה
    3. שירותיות, סדר וארגון
    4. השכלה רלוונטית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    74056
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    תחומי אחריות:

    -מענה לקריאות שוטפות דרך מערכת טיקטים, כולל תקלות אפליקטיביות וממשקים, תעדוף קריאות וניהול עומסים
    -טיפול בתקלות מורכבות, תוך עבודה שוטפת מול צוותי פיתוח, תשתיות וספקים חיצוניים
    -ניתוח מגמות של תקלות חוזרות והובלת שיפורים בהתאם
    -תיעוד ותחזוקה של ידע מקצועי פתרונות, מדריכים, נוהלי עבודה
    -אחריות לעמידה ביעדי שירות (SLA), ניטור ביצועים ודיווח שוטף למנהלים
    -השתתפות פעילה בפרויקטים חוצי ארגון, כולל הובלת תהליכי הטמעה של מערכות חדשות
    -אחריות לניהול תקלות קריטיות בזמן אמת, כולל תיאום כלל הגורמים הרלוונטיים
    -שיפור מתמיד של תהליכי עבודה, מתן משוב מקצועי והטמעת שיטות עבודה מתקדמות

    מיקום המשרה - מגדלי LYFE, בני ברק
    דרישות:
    מה חשוב שיהיה לך?

    -ניסיון בתמיכה במערכות Priority- חובה
    -שליטה במערכות Priority- חובה
    -היכרות מעמיקה עם תהליכים פיננסיים (כגון הנהלת חשבונות, רכש, תקציב, פקודות יומן, התאמות) חובה
    -יכולת גבוהה לפתרון תקלות אפליקטיביות באופן עצמאי, כולל ניתוח תקלות מורכבות והובלת פתרון בשיתוף גורמים רלוונטיים
    -יכולת תקשורת מצוינת משתמשים תפעוליים ובכירים, צוותי IT, ספקים חיצוניים
    -שירותיות גבוהה, ראייה מערכתית
    -חשיבה תהליכית, גמישות תפקודית ויכולת למידה מהירה
    -ניסיון טכני באפיון ממשקים בין מערכות שונות ותפעול תקלות - יתרון
    -יכולת תיעוד בסיסית כתיבת מדריכים ונוהלי עבודה יתרון
    -ניסיון בעבודה עם מערכות קריאות שירות/טיקטים יתרון
    -ניסיון בהפקת דוחות, ניתוח מגמות והסקת מסקנות יתרון
    -ניסיון מוכח של עבודה בתנאי לחץ בסביבה ארגונית גדולה יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    106682
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה
    חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל.

    משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי

    למי התפקיד מתאים?
    התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA / שירות לקוחות בתחילת דרכם המקצועית, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע.

    מה כולל התפקיד?
    -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
    -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
    -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים
    -עבודה מול ממשקים מגוונים תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
    - ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון בתמיכה טכנית/ QA / שירות לקוחות
    -יכולת למידה עצמאית ומהירה
    -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
    -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
    -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    106547
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לבית תוכנה גדול דרוש/ה
    מיישמ/ת מערכות Oracle ERP בתחום הפיננסים
    משרה מלאה א-ה (תיתכן אפשרות למשרה חלקית + יום היברידי)
    מיקום המשרה אזור המרכז או אזור השרון

    * אפשרות לעבוד בארגון העובר לענן ולהתמקצע בתחום.
    דרישות:
    ניסיון של שלוש שנים לפחות ביישום או כמשתמשים מובילים בתחום הפיננסים במערכות Oracle ERP - חובה!
    ניסיון של לפחות 3 שנים ביישום ותמיכה במודלים AP, FA, AR, GL - חובה
    הכרת ממשקים פיננסים סטנדרטים: מס"ב, דפי בנקים וכדומה - חובה
    ניסיון באפיון ויישום של תהליכים חדשים כולל ממשקים למערכות נוספות
    ניסיון בסיסי בכתיבת שאילתות SQL - חובה
    יכולת עבודה בצוות והובלת משימות/פרויקטים
    יכולת למידה עצמאית
    שליטה בשפה עברית לצורך תמיכה בממשק משתמש בעברית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    103849
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברת הפצה גלובלית (בינלאומית) דרוש/ה מיישמ/ת ERP
    מטרת התפקיד היא לעבוד על פרויקטים שונים בהטמעת פריוריטי ERP
    - פיתוח תהליכים עסקיים חדשים
    - הדרכת משתמשים
    - אופטימיזציה של תהליכים
    - עבודה עם הצוותים במלטה ובבלגיה
    הטמעת תהליכים
    תמיכה במשתמשים מכל מחלקות החברה - כספים, מסחר, תפעול וכו'...
    ניהול הרשאות ותצורות מערכת
    הדרכת משתמשים
    בדיקות פונקציונליות
    ניתוח דרישות עסקיות
    אפיון והגדרה של תהליכים עסקיים, דוחות, זרימות עבודה, ממשקים ועוד
    שיפור תהליכים עסקיים
    עבודה בצוות עם עוד 2 מיישמים ומנהלת צוות

    שעות עבודה: 8.5 שעות ביום, שעות עבודה כלליות.
    מיקום - שוהם, משרה מלאה באתר, (ללא אפשרות היברידית)

    הטבות: לאחר שלושה חודשים הם יהיו זכאים לבונוס 700 ש"ח +"תן ביס" (כרטיס ארוחות), החזר הסעות מורחב, ביטוח בריאות פרטי, קרן השתלמות, טלפון חברה, טיסות חינם (3 פעמים בשנה לאחר 6 חודשים).

    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
    דרישות:
    מינימום שנה ניסיון בפרויקטי יישום והטמעת פריוריטי ERP -חובה
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה, טכנולוגיית מידע או דומה-חובה
    אנגלית ועברית בכתב ובעל פה -ברמה גבוהה ומקצועית-חובה
    הסמכה כיישום ERP - יתרון
    היכרות עם שאילתות SQL- יתרון
    ניסיון והיכרות עם תהליכים פיננסיים, מסחריים ולוגיסטיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107901
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?