דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים איי פקט בע"מ
איי פקט בע"מ

    דרושים איי פקט בע"מ

    תחום עיסוק
    חומרה / תוכנה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- איי פקט בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- איי פקט בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת VOICENTER - חברה טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן, דרוש/ה תומך/ת טכני/ת (Tier 1) לצוות התמיכה מול המגזר העסקי.
    התפקיד מספק ומעשיר בידע בעולמות הטכנולוגים, למידה והתפתחות בתחום הרשתות ואפשרויות קידום למצטיינים.
    העבודה אצלנו בסביבה צעירה מקצועית וכייפית.
    המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן (מרחק הליכה מהרכבת)
    דרישות:
    ידע בעולם הרשתות - חובה!
    המשרה מתאימה גם למועמדים /ות בעלי /ות אוריינטציה טכנית וניסיון לא פורמאלי.
    נסיון במתן שירות לקוחות - חובה!
    נסיון במתן שירות לחברות ועסקים - יתרון משמעותי
    כושר ביטוי גבוה.
    אחריות אישית ו"ראש גדול".
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    97185
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    We are looking for a Tier 3 Support Engineer to join our global Harmony SASE support team at Check Point.

    If you have a passion for problem-solving, technical excellence, and ownership of complex technical issues, we want to hear from you! This role requires a proactive and customer-focused approach, ensuring continuous improvement and high-quality technical support.

    Key Responsibilities
    Take full ownership of technical issues for Harmony SASE customers, including troubleshooting, root cause analysis, resolution, and communication.
    Lead internal escalations, working closely with Customer Success, Sales, and R&D teams.
    Debug software-related issues, including analyzing logs, troubleshooting deployments, and working with R&D to resolve complex technical problems.
    Utilize scripting (Python/Bash) to automate troubleshooting, log analysis, and improve operational efficiency.
    Work with Linux, networking, VPNs, and cloud environments to support customers effectively.
    Create internal knowledge base (KB) articles to enhance troubleshooting efficiency and knowledge sharing.
    Provide product feedback and technical insights to internal teams.
    Mentor and support junior engineers, fostering their technical growth and enhancing team collaboration.
    Manage support-related projects, including training programs and release readiness initiatives.
    Requirements:
    5+ years of experience in B2B SaaS technical support at a Tier 3 level (or a similar role) for international customers must
    Strong expertise in network protocols, VPNs, and troubleshooting must
    Experience with software debugging, log analysis, and scripting (Python/Bash) must
    Excellent communication skills and ability to work in a fast-paced, team-oriented environment must
    Experience with Linux, SaaS environments, cloud environments, and networking technologies strong advantage
    Familiarity with IPsec protocols, VPN tunnels, Wireshark, and BGP advantage
    Highly customer-oriented, with a focus on customer satisfaction beyond just technical resolution
    Self-motivated and capable of quickly learning new technologies
    Ability to multi-task and work independently under pressureה
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110407
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סי פי אם שירותי מחשוב בע״מ
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברת מחשבים מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות HD
    אנחנו מחפשים לחברת מחשבים מובילה עובד /ת רציני /ת  ואחראי /ת לעבודה קבועה
    העבודה כוללת:
    תמיכה בתקלות מחשוב, ציוד הקפי, ניהול הרשאות, תמיכת משתמשים, טיפול בתקלות במערכות הפעלה ותקשורת.
    דרישות:
    אנגלית טובה
    ניסיון בעבודה ממחושבת חובה
    תודעת שירות גבוהה, הגדלת ראש, חריצות, יחסי אנוש מצוינים
    מוכנות לשעות נוספות בעת הצורך
    - חובה HD ידע בתמיכת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110519
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    נציג/ת תמיכה טכנית לחב' בפתח תקווה - 1st -2nd Tier
    התפקיד כולל-
    מתן תמיכה מחשוב שוטפת ללקוחות החברה לרוב הנושאים הבאים:
    תמיכה בתקלות, התקנות מלאות של מחשבים, אופיס 365 ועבודה מול הספקים הרלוונטים.
    טיפול ברישיונות, תקלות מדפסות , הקמת משתמשים וניהול הרשאות 
    ניהול הרשאות מלא גם ב Active Directory מקומי וגם ב Azure AD

    המשרד נמצא בפתח תקווה, על ציר זבוטינסקי צמוד לרכבת הקלה -המשרה דורשת נוכחות במשרד ולא היברידית

    המשרה נמצאת בפתח תקווה/ קרית אריה, צמוד לתחנה של הרכבת הקלה. (ציר ז'בוטינסקי)
    העבודה דורשת הגעה למשרד (לא משרה היברדית).

    מתאים גם לאנשים שצריכים סביבת עבודה דתית/ חרדית.
    ימים א'-ה' - 08:00-17:00
    דרישות:
    אהבה לשירות לקוחות - להיות אדם נחמד ונעים לפני הכל - תודעת שירות ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה 
    ניסיון של לפחות שנה בתמיכה במחשבים
    הכרות עם מיקרוסופט 365 - חובה 
    יכולת עבודה בצוות - חובה 
    יכולת למידה טובה 
    יתרון לבוגר קורס מחשוב 
    יתרון - ידע בסיסי ברשתות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    109412
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים להצטרף לצוות הטכנאים לעבודה משרדית ושטח.
    תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה, יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן
    משרה מלאה
    שכר ותנאים טובים
    דרישות:
    ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון
    ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה
    עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל
    יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח
    רישיון נהיגה חובה
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    סדר וארגון
    משרה מלאה בין הימים ראשון עד חמישי בפ"ת
    נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
    45 ש"ח לשעה!! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    109776
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים להצטרף לצוות הטכנאים לעבודה משרדית ושטח.
    תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה, יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן
    משרה מלאה- 8:00-17:00
    נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
    50 ש"ח לשעה!!
    דרישות:
    ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון
    ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה
    עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל
    יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח
    רישיון נהיגה חובה
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110305
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?