דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים איי פקט בע"מ
איי פקט בע"מ

    דרושים איי פקט בע"מ

    תחום עיסוק
    חומרה / תוכנה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- איי פקט בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- איי פקט בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת VOICENTER - חברה טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן, דרוש/ה תומך/ת טכני/ת (Tier 1) לצוות התמיכה מול המגזר העסקי.
    התפקיד מספק ומעשיר בידע בעולמות הטכנולוגים, למידה והתפתחות בתחום הרשתות ואפשרויות קידום למצטיינים.
    העבודה אצלנו בסביבה צעירה מקצועית וכייפית.
    המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן (מרחק הליכה מהרכבת)
    דרישות:
    ידע בעולם הרשתות - חובה!
    המשרה מתאימה גם למועמדים /ות בעלי /ות אוריינטציה טכנית וניסיון לא פורמאלי.
    נסיון במתן שירות לקוחות - חובה!
    נסיון במתן שירות לחברות ועסקים - יתרון משמעותי
    כושר ביטוי גבוה.
    אחריות אישית ו"ראש גדול".
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    97185
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אגרוסופט-בית תוכנה המתמחה ביישום והטמעת תוכנת פריורטי בייחוד למגזר החקלאי, דרוש/ה איש/אשת תמיכה ושירות להצטרפות לצוות הקיים.

    מה כולל התפקיד?
    - מתן תמיכה טלפונית ובמיילים ללקוחות החברה בנושאים כגון: תקלות, שימוש שוטף בתוכנה וכד'.
    - ביצוע משימות פנימיות הקשורות לתפעול שוטף ולשיפור חווית הלקוח.
    - לימוד והיכרות מעמיקה עם המערכת על מנת לסייע ללקוחות בצורה מקצועית.

    היקף משרה: מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 במשרדי החברה בקריית אונו.

    הזדמנות מצוינת לצמיחה והתפתחות מקצועית בחברה!
    דרישות:
    - ידע וניסיון במערכת ERP (כגון:ניהול נתונים, תעודות משלוח, ניהול מלאי ותהליכים לוגיסטיים)    או לחלופין ניסיון בתחום הנהלת חשבונות- חובה.
    - ניסיון בתמיכה טכנית/ שירותית- יתרון משמעותי.
    - ניידות- חובה.
    - תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים.
    - סדר וארגון, גישה חיובית, אחריות ויכולת עבודה מול לקוחות באופן מקצועי.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115959
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: אור יהודה
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרוש /ה נציג /ה למוקד תמיכה טכנית ללקוחות בתחום מערכות תפעול, רישום וכספים במערכות החינוך והחוגים:
    - תמיכה טכנית בלקוחות החברה.
    - הדרכה והטמעת תוכנות כספים וגבייה.
    - עבודה טלפונית ב מוקד helpdesk.
    - אפשרות עבודה חלקית מהבית בתיאום מראש.
    דרישות:
    - ניסיון במתן שירות ותמיכה.
    - אוריינטציה במערכות מחשוב.
    - יתרון לידע בתוכנות כספים וגבייה.
    - יתרון לעבודה בשוק החינוך: בתי ספר, מכללות, חוגים.
    - אפשרות למשרה חלקית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117391
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    We are looking for a Tier 3 Support Engineer to join our global Harmony SASE support team at Check Point.

    If you have a passion for problem-solving, technical excellence, and ownership of complex technical issues, we want to hear from you! This role requires a proactive and customer-focused approach, ensuring continuous improvement and high-quality technical support.

    Key Responsibilities
    Take full ownership of technical issues for Harmony SASE customers, including troubleshooting, root cause analysis, resolution, and communication.
    Lead internal escalations, working closely with Customer Success, Sales, and R&D teams.
    Debug software-related issues, including analyzing logs, troubleshooting deployments, and working with R&D to resolve complex technical problems.
    Utilize scripting (Python/Bash) to automate troubleshooting, log analysis, and improve operational efficiency.
    Work with Linux, networking, VPNs, and cloud environments to support customers effectively.
    Create internal knowledge base (KB) articles to enhance troubleshooting efficiency and knowledge sharing.
    Provide product feedback and technical insights to internal teams.
    Mentor and support junior engineers, fostering their technical growth and enhancing team collaboration.
    Manage support-related projects, including training programs and release readiness initiatives.
    Requirements:
    5+ years of experience in B2B SaaS technical support at a Tier 3 level (or a similar role) for international customers must
    Strong expertise in network protocols, VPNs, and troubleshooting must
    Experience with software debugging, log analysis, and scripting (Python/Bash) must
    Excellent communication skills and ability to work in a fast-paced, team-oriented environment must
    Experience with Linux, SaaS environments, cloud environments, and networking technologies strong advantage
    Familiarity with IPsec protocols, VPN tunnels, Wireshark, and BGP advantage
    Highly customer-oriented, with a focus on customer satisfaction beyond just technical resolution
    Self-motivated and capable of quickly learning new technologies
    Ability to multi-task and work independently under pressure
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115737
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סי פי אם שירותי מחשוב בע״מ
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברת מחשבים מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות HD
    אנחנו מחפשים לחברת מחשבים מובילה עובד /ת רציני /ת  ואחראי /ת לעבודה קבועה
    העבודה כוללת:
    תמיכה בתקלות מחשוב, ציוד הקפי, ניהול הרשאות, תמיכת משתמשים, טיפול בתקלות במערכות הפעלה ותקשורת.
    דרישות:
    אנגלית טובה
    ניסיון בעבודה ממחושבת חובה
    תודעת שירות גבוהה, הגדלת ראש, חריצות, יחסי אנוש מצוינים
    מוכנות לשעות נוספות בעת הצורך
    - חובה HD ידע בתמיכת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110519
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    לארגון מוביל בתחום חוות שרתים דרוש/ה system Administrator מנוסה, בעל/ת אוריינטציה לתקשורת, לעבודה מאתגרת בסביבה טכנולוגית מתקדמת במתקני לקוח.
    משרת שטח הכוללת רכב, באתרים באזור המרכז: מודיעין, נתניה, שוהם, פתח תקווה, אור יהודה.
    עבודה תחת מנהל מערכות מידע כולל אחריות על תחום הרשת והאבטחה.
    מסגרת התפקיד כוללת: תפעול ותחזוקה של תשתיות רשת: (סוויצ'ים, נתבים, מתגים, טלפוניה ועוד), הקמה וניהול של סביבות פיזיות ווירטואליות, ניהול Active Directory ו-Exchange כולל משתמשים, קבוצות והרשאות.
    עבודה עם מערכי אחסון, כולל מערכות מבוססות Nutanix (חובה), השתתפות בפרויקטים של עדכוני גרסאות, שדרוגים והטמעות תשתית ואינטגרציה של מערכות IT בסביבה מרובת אתרים.
    דרישות:
    2-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה.
    ניסיון בהקמה ותחזוקה של VMware, Microsoft Servers, Linux
    ניסיון עם מערכות אבטחת מידע Filtering Web EDR, Firewall, - יתרון.
    ידע רחב במערכות אחסון וחומרת שרתים, אבטחת מידע ותשתיות.
    ידע בתקשורת ובפרוטוקולי תקשורת.
    ניסיון בכתיבת SCRIPTS POWERSHELL וסקריפטים מורכבים יתרון.
    התמודדות עם בעיות מורכבות, יכולת אבחון ופתרון תקלות בסביבת ON PREM ו- AZURE
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    סדר וארגון, ראיה מערכתית, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות.
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117695
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?