דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים Human league
Human league

    דרושים Human league

    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- Human league

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- Human league אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    תפקיד מאתגר ודינמי הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה.
    התפקיד דורש יכולת עבודה על מספר משימות במקביל, תיעדוף נכון של משימות בסביבה משתנה ולעיתים לחוצה, ראייה מערכתית רחבה.
    ר"צ אחראי.ת על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.

    תחומי אחריות:
    ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    פיקוח על עבודת האחמ"שית, טיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על חוויית המשתמש
    ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית /מוקד שירות - חובה
    יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל - חובה
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה - חובה
    הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית - חובה
    חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104710
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: מספר סוגים
    תפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה (חברה פיננסית).
    דרושה יכולת עבודה על מספר משימות במקביל, תיעדוף נכון של משימות בסביבה משתנה ולעיתים לחוצה, ראייה מערכתית רחבה.
    אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.

    תחומי אחריות:
    ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
    גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
    פיקוח על עבודת האחמ"שית, טיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
    אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד
    ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
    טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
    עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
    הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה
    דרישות:
    * ניסיון קודם בניהול תמיכה טכנית /מקד שירות לתמיכה במערכות IT - חובה
    יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה באקסל - חובה
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה - חובה
    הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית - חובה
    חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
    * משרה מס #622796 מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104894
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    ריקרוטיקס בע"מ
    מיקום המשרה: הרצליה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Head of Customer Support.

    התפקיד כולל
    ניהול והובלת צוות תמיכה של 8 אנשי צוות פיתוח, הכשרה והבטחת עבודה בסטנדרטים גבוהים.
    הגברת השימוש במוצר הנגשת פתרונות ללקוחות, התאמת פיצ'רים לצרכים עסקיים והבטחת ערך מקסימלי.
    שיפור חוויית הלקוח העלאת שביעות רצון, חיזוק מעורבות המשתמשים, ובניית קהילת לקוחות נאמנים.
    ייעול תהליכי תמיכה ואוטומציה שיפור workflows, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והגדלת האפקטיביות.
    אופטימיזציה של ה-ROI שיפור תהליכי עבודה, צמצום עלויות, ומקסום הערך העסקי מפעילויות המחלקה.
    ניתוח נתונים ושיפור מתמיד מעקב אחרי KPIs, הפקת תובנות, ויישום תהליכים לשיפור מתמשך.
    דרישות:
    ניסיון קודם חובה 3+ שנים בניהול צוותים בתמיכה / שירות לקוחות / CS,
    נסיון קודם מחברת SaaS B2B - יתרון משמעותי
    זיקה לתחום הפיננסי- הכרות או נסיון עם הנהלת חשבונות / ראיית חשבון - חובה
    יכולות ניהוליות ואנליטיות תעדוף עומסים, חלוקת משימות, קבלת החלטות יומיומית, ומעקב רציף אחר ביצועים.
    הובלת צוות והנעת עובדים תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת חניכה והנעה למקסום תוצאות.
    חשיבה עסקית ממוקדת ביצועים הבנה של KPIs, שיפור תהליכים, ושאיפה להגדלת הכנסות ושביעות רצון לקוחות.
    פתרון בעיות וקליטה מהירה ניתוח תהליכים, למידה מהירה של מערכות וכלים חדשים, ושיפור מתמיד.
    שירותיות ו-DNA של Customer-First מחויבות למצוינות בשירות, גישה פרואקטיבית, ויכולת עבודה עצמאית מרחוק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104560
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    מחפשים ר"צ צוות תמיכה טכנית!
    אם אתם/ת אוהבים/ת אתגרים ודינמיקה, הצטרפו אלינו! אנחנו מחפשים מנהל /ת צוות תמיכה טכנית למוקד פנים-ארגוני, שמספק שירות לאנשים הכי חשובים לנו - העובדים שלנו.
    מה התפקיד כולל?
    ניהול מקצועי של צוות התמיכה: חניכה, ליווי ומענה שוטף.
    גיוס עובדים חדשים והכנתם לתפקיד.
    פיקוח על עבודת האחמ"שית ופתרון בעיות מורכבות.
    עמידה ביעדי שירות ושיפור מתמיד בחוויית המשתמש.
    ניתוח דוחות והסקת מסקנות לקידום תהליכי ייעול.
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים.
    מניעת תקלות חוזרות והובלת תהליכי שיפור.
    הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה.
    ניהול פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהולת תמיכה טכנית / מוקד שירות לתמיכה במערכות IT- חובה
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה
    ראש גדול, יוזמה ויכולת קבלת החלטות עצמאית
    יכולת ניתוח נתונים והבנה טכנית
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים.
    חשיבה תהליכית וזיהוי נקודות לשיפור.

    אם אתם/ן מוכנים/ת לאתגר הבא שלכם, שלחו קורות חיים והצטרפו לצוות מנצח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104805
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?