דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים בנק ירושלים בע"מ
בנק ירושלים בע"מ

    דרושים בנק ירושלים בע"מ

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- בנק ירושלים בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- בנק ירושלים בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: רעננה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    חברת הייעוץ hms מגייסת רו"ח לתפקיד מפתח בפרויקט הסבה למערכת Priority.
    התפקיד כולל ביצוע של תהליך ההסבה הפועל, בדיקת תקינות הנתונים ( data Migration) (חוזים, תנועות ויתרות מאזניות), ניתוח תהליכי עבודה חדשים במערכת, ליווי, הטמעה והדרכה של משתמשי המפתח בחטיבת הכספים כדי להבטיח מעבר חלק למערכת החדשה.
    משרה מלאה ברעננה
    דרישות:
    * ניסיון מעשי בהטמעת מערכות ERP, בדגש על Priority ו- SAP, בפרויקטים בתחום הפיננסים.
    * ניסיון בעבודה מול חברות נדל"ן בתחום היזמות והמניבים - יתרון משמעותי.
    * רקע פיננסי כחשב/עוזר חשב בחברה גדולה, עם הבנה חשבונאית ויכולת ראייה מערכתית.
    * שליטה מלאה בתוכנת EXCEL פונקציות מתקדמות (Pivot Tables, VLOOKUP, נוסחאות מורכבות) - יכולת גבוהה בעבודה באקסל לצורך עיבוד וניתוח נתונים, לצורך בקרות, דוחות ואימותי נתונים.
    * ניסיון ביישום מודלים פיננסיים או מודלים ייעודים במערכת פריורטי - עבודה כמיישם פיננסי במערכת פריורטי יתרון משמעותי
    * רו"ח - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    101173
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    - ניתוח עסקי, אסטרטגי וטכנולוגי משלב הבנת צרכים העסקיים של מחלקות ההשקעות והכספים ועד תרגומם לדרישות מערכת
    - כתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים כולל תהליכים עסקיים, חוקים, וממשקים.
    - ליווי ובקרה על צוותי הפיתוח בתהליך היישום והמימוש לרבות תמיכה בבדיקות ואינטגרציה של מערכות
    - עבודה שוטפת מול מנהלי השקעות, מנהלי סיכונים, אנליסטים, וצוותי IT לצורך יישום פתרונות טכנולוגיים מותאמים
    - השתתפות והובלה של פרויקטים דיגיטליים, חדשנות טכנולוגית, ושיפור תהליכים קיימים.
    דרישות:
    - תואר ראשון בהנדסת תע"נ/מדעי המחשב/תחום רלוונטי אחר
    - ניסיון של 5 שנים לפחות בניתוח מערכות וכתיבת איפיונים עסקיים וטכנולוגים מפורטים במגזר הפיננסי (בנקאות/ אשראי/ ניהול השקעות)
    - ניסיון בתכנון אסטרטגיה טכנולוגית ותרגומה לתוכנית עבודה
    - ידע קודם בעבודה עם מערכות מבוססות תהליכים פיננסים/ ניהול השקעות (דנאל, מערכות פרונט אופיס, בק אופיס) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104012
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברת הייעוץ hms מגייסת מאפיין עסקי לפרויקט גדול מול משרד ממשלתי.
    השתלבות בצוות חדשנות טכנולוגית בעולמות הפיננסיים והממשלתיים.
    משרה מלאה והיברידית - יומיים מהבית ו3 ימי עבודה ממשרדי המטה בת"א
    דרישות:
    * נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום
    * הכירות עם מערכות כספים
    * ניסיון בכתיבת מכרזים
    * תואר ראשון - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104720
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: אור יהודה
    סוג משרה: משרה מלאה
    קבוצת hms מגייסת מיישמ/ת מערכות מידע מנוסה,
    לתפקיד משמעותי הכולל הובלת פרויקטים, ניתוח תהליכים עסקיים, עבודה מול לקוחות ויישום פתרונות במערכת BPM.
    משרה מלאה באור יהודה!
    דרישות:
    - לפחות שנתיים ניסיון כמיישם/ת מערכות או מנתח/ת מערכות
    - תואר ראשון בפיתוח / הנדסת מערכות מידע / הנדסת תעשיה וניהול
    - יכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת ממשקים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    104905
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מגדל ביטוח ופיננסים
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברת ביטוח מהגדולות והמובילות בשוק מחפשת מנהל /ת מוצר מנוסה ובעל/ת תשוקה לחדשנות, שיצטרף/תצטרף לתחום הדיגיטל והחדשנות ויוביל/תוביל פרויקטים פורצי דרך בעולמות הביטוח והפיננסים.

    תחומי אחריות:
    הובלה וניהול מקצה לקצה של פרויקטי חדשנות אסטרטגיים, בדגש על חדשנות פתוחה

    חיבור בין אתגרים עסקיים לפתרונות טכנולוגיים כולל עבודה מול סטארטאפים, שותפים טכנולוגיים וספקים חיצוניים

    זיהוי מגמות שוק, מחקר מתחרים ואיתור הזדמנויות רלוונטיות לעולם הביטוח

    תרגום רעיונות למוצרים/שירותים/תהליכים ברי קיימא בעלי ערך עסקי

    אפיון פתרונות חדשניים והובלת תהליכי POC, כולל עבודה מול מחלקות משפטית, רגולציה, אבטחת מידע ורכש

    הגדרת KPI ייעודיים לכל POC וניהול שוטף של ביצועיהם לאורך חיי הפיילוט

    יצירת "מסלול ירוק" לחדשנות בארגון: קיצור תהליכים, הסרת חסמים וקידום פתרונות בזמן אמת

    קידום תרבות של חשיבה חדשנית, פתוחה ויצירתית בתוך הארגון
    דרישות:
    לפחות 3 שנות ניסיון בניהול מוצר או פרויקטים בעולם החדשנות בדגש על חדשנות פתוחה, טכנולוגיות חדשות או שיתופי פעולה עם סטארטאפים

    הכרות עם תחום הביטוח ו/או הפיננסים חובה

    ניסיון מוכח בהובלת תהליכים חוצי ארגון ויכולת לעבוד עם מגוון רחב של ממשקים, כולל הנהלה בכירה

    יכולת הבנה עסקית גבוהה, חשיבה מערכתית, ויכולת לתרגם צרכים לפתרונות פרקטיים

    עצמאות, יוזמה, חריצות ויכולת לדחוף קדימה תהליכים בתוך מערכת מורכבת

    יכולת פוליטית-ארגונית גבוהה הבנה של דינמיקה ארגונית, ותקשורת מצוינת עם בעלי עניין

    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה וקריאה)

    תואר ראשון בתחומים רלוונטיים (מנע"ס, טכנולוגיה, הנדסה, מדעי החברה) חובה | יתרון לתואר שני

    *מגדל מעודדת העסקת גברים/נשים עם מוגבלויות, ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם/ן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    105911
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: משרה מלאה
    העבודה כוללת ניהול והקמה של מסעות לקוח דיגיטליים B2C, חקירה ובניית מסעות פרסונליים, הבנה עמוקה באסטרטגיה שיווקית ושילובה במסעות לקוח.
    תחקור הדאטה ומדידה, עבודה שוטפת בתצורת AB TEST וחקירה עמוקה של עולמות הקריאייטיב, בניית תכניות עבודה, עבודה שוטפת מול גורמים עסקיים בארגון.
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים בתחום רלוונטי- חובה!
    היכרות עם salesforce marketing cloud- חובה!
    היכרות עם AMPSCRIPT, SQL, וJAVASCRIPT
    השכלה גבוהה מתאימה לתחום
    הבנה מלאה בעולמות השיווק ללקוח קצה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    106817
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קסלמן וקסלמן PwC Israel - רואי חשבון
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    You will work at the intersection of technology and business, leading Oracle ERP implementations from design to go-live. Your role will involve deep collaboration with stakeholders, solution architects, and developers to ensure successful delivery of scalable, integrated Oracle solutions.
    Responsibilities:
    Lead end-to-end Oracle ERP implementation projects, from requirements gathering to post-go-live support
    Analyze business processes and translate them into system configurations and workflows
    Configure Oracle modules (e.g., Finance, SCM, Procurement) based on client needs
    Collaborate with technical teams to define and TEST customizations and system integrations
    Ensure alignment with best practices and contribute to process optimization
    Requirements:
    Requirements:
    Minimum 4 years of hands-on experience in Oracle ERP implementation and configuration must
    Deep knowledge of at least one or more Oracle ERP modules (e.g., Oracle Cloud ERP, EBS, Fusion)
    Proven experience working closely with cross-functional teams and clients in full-cycle ERP projects
    Strong analytical and problem-solving skills with the ability to translate business needs into technical solutions
    Bachelors degree in Information Systems, Industrial Engineering, or a related field an advantage

    Preferred Qualifications:
    Technical understanding of Oracle architecture, workflows, and integration capabilities
    Experience with system testing, UAT
    Strong communication and interpersonal skills for effective collaboration with clients and internal teams
    High level of ownership, accountability, and attention to detail
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107017
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קסלמן וקסלמן PwC Israel - רואי חשבון
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    At PwC, we are more than a global consulting firm we are a center of innovation and excellence. As part of our continued growth in delivering cutting-edge ERP solutions, we are looking for an experienced and strategic NetSuite & Oracle Developer to join our team. This is a unique opportunity for a tech-savvy professional with strong hands-on experience in both NetSuite and Oracle development, who is eager to grow into a future CTO role.
    In this role, you will play a key part in shaping and implementing complex ERP solutions, collaborating closely with cross-functional teams, and setting development standards and best practices. You will work in a dynamic environment where innovation, ownership, and long-term vision are valued.
    Requirements:
    Responsibilities:

    Lead and execute development efforts across NetSuite and Oracle platforms
    Design and implement scalable, high-performance, and future-proof ERP solutions
    Collaborate with business consultants, project managers, and clients to translate business needs into technical specifications
    Define and uphold development standards, methodologies, and best practices
    Contribute to architectural decisions and system integrations across complex environments


    Requirements:

    Minimum 4 years of hands-on development experience with both NetSuite (SuiteScript, SuiteFlow, SuiteTalk) and Oracle technologies
    Proven track record in delivering full-cycle ERP implementations and customizations
    Strong coding skills in JavaScript, Node.js, SQL, and working knowledge of HTML /CSS
    Experience in system integrations and data migration projects at scale
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    107673
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: בני ברק ורמת גן
    סוג משרה: מספר סוגים
    מי אנחנו?
    אגף ניהול סיכונים ב-MAX! אנחנו אחראים על ביצוע בקרות קו שני לסיכוני אבטחת מידע וטכנולוגיות, זיהוי מוקדי סיכון, אתגור תרחישי קיצון וביצוע סקרי סיכונים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם דרגים בכירים בחברה ומחוצה לה כדי להבטיח את אבטחת המידע והסייבר של הארגון.
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום אבטחת מידע או ניהול סיכונים, עם התמחות בסייבר. נדרש תואר ראשון במדעי המחשב, אבטחת מידע, או תחום רלוונטי, שליטה מלאה באנגלית, וידע במערכות הפעלה, רשתות מחשבים ותשתיות ענן. כמו כן, חשוב ניסיון בעבודה עם צוותי אבטחת מידע ומנהלי IT, ויכולות ניסוח גבוהות בע"פ ובכתב בעברית ואנגלית.

    חוץ מזה...
    ניסיון בניהול תהליכים חוצי ארגון, ידע בשפות תכנות כגון Python, Bash או PowerShell, והיכרות עם מערכות זיהוי חדירות וכלים לניתוח אירועי סייבר - מהווים יתרון משמעותי.

    ** לצורך הגשת המועמדות למקס, אנו נדרשים למידע אודותיך. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אולם בלעדיו לא נוכל לבחון את בקשתך. השימוש במידע הינו בהתאם למדיניות הפרטיות המפורסמת באתר מקס המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    108127
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת פרוסיד-טק מקבוצת hms דרוש/ה מנהל /ת פעילות למגזר הממשלתי תפקיד רוחבי הכולל ניהול פרויקטים, קשרי לקוחות ופיתוח עסקי.
    התפקיד כולל:
    ניהול כולל של פעילות החברה מול משרדי ממשלה וגופים ציבוריים, ניהול תקציב, משימות ולוחות זמנים בפרויקטים טכנולוגיים
    קשר שוטף מול לקוחות, דיווחי סטטוס, פגישות הנהלה,ליווי צוותי פיתוח ועמידה בסטנדרטים ממשלתיים,ייזום והנעה של פרויקטים חדשים אצל הלקוחות,השתתפות במכרזים והצעות מחיר.
    דרישות:
    * ניסיון של 3+ שנים כPMO / מנהל /ת פרויקטים במערכות מידע (יתרון לניסיון ממשלתי)
    * ניסיון בניהול לקוחות, תוכניות עבודה ותקציבים
    * ניסיון בליווי צוותי פיתוח, כתיבת דרישות וליווי מהפן העסקי
    * יכולת טכנית להבין צרכי לקוח ומערכות מידע מורכבות
    * היכרות עם תקנים ממשלתיים (אבטחת מידע, נגישות, רגולציה)
    * היכרות עם פתרונות ענן ציבורי (AWS / GCP / נימבוס) יתרון
    * אנגלית ברמה גבוהה, תואר ראשון רלוונטי ( מערכות מידע / הנדסה תעשייה וניהול) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110582
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?