המשרה כוללת הוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית, ובתוך כך תכנון התוכן וניהול מסע הלקוחות במכלול הערוצים.
בנייה ויישום של אסטרטגיית תוכן, תוך ביסוס המוזיאון כמוביל בתחומו.
אחריות על ביצוע ויישום תוכניות עבודה שיווקיות הכוללות פעילות אורגנית, אונליין ואופליין.
ניהול אתר האינטרנט.
ניהול והובלת קמפיינים ממומנים בפלטפורמות הדיגיטליות במדיות החברתיות תוך שימוש בכלים בהם: Meta Business Manager, Google Analytics, ומערכת CRM.
בנייה וניהול פעילות הדיגיטל בשפה העברית ובאנגלית.
אחריות על ניהול הנכסים הדיגיטליים של המוזיאון, כולל אתר האינטרנט, עמודי סושיאל, מערכת CRM, וניוזלטרים.
שותפות בביסוס מוניטין והנוכחות התקשורתית והשיווקית שלו.
דרישות:
תואר אקדמי חובה.
תואר בתקשורת שיווק או ניהול עסקים יתרון.
לפחות 4 שנות ניסיון בניהול תחום שיווק, פרסום ובתכנון קמפיינים שיווקיים -חובה
ניסיון משמעותי בניהול קמפיינים ממונים במדיה הדיגיטלית והבנה בממשקי UX / UI יתרון.
כתיבה שיווקית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון עם מערכת CRM יתרון.
יכולת התנסחות גבוהה בע"פ ובכתב-חובה
שליטה מלאה בעברית ואנגלית חובה.
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
ניסיון בניהול תוצרים שיווקיים-חובה
ניסיון קודם בארגונים תרבותיים-יתרון משמעותי
המשרה ממוקמת בירושלים
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.