דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים CONCENTRIX ISRAEL LTD
CONCENTRIX ISRAEL LTD

    דרושים CONCENTRIX ISRAEL LTD

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    מעל 100

    דרושים ב- CONCENTRIX ISRAEL LTD

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- CONCENTRIX ISRAEL LTD אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    שכר: 22,000-25,000
    איש IT מנוסה למשרה מלאה במשרדי החברה, תחזוקה תפעול וניהול תחנות קצה, שרתים, מערכות סייבר, חדרי ישיבות, רשת, ניהול ותפעול שוטף של מערך הIT של החברה
    דרישות:
    MS365 שליטה מלאה ב: one drive ו- share point.
    .admin center, אאוטלוק, intune
    Windows defender
    Google: הכרות מעשית עם סביבת גוגל אימייל וגוגל דרייב,
    ידע ברשתות: יצירת vlan, תחזוקת מתגים, שדרוגי גרסה
    ידע בתפעול ותחזוקה צקפוינט FW
    הכרות עם מערכות ubiquty:
    Wifi, מצלמות, בקרות כניסה
    טכנאות pc: החלפת דיסקים, בדיקות חומרה בסיסיות, התקנה ותחזוקה שוטפת מלאה של תחנות קצה
    יישומי אבטחת מידע: הכרות עם הרמוני edr, הרמוני אימייל קולאב
    שרתים וסיסטם:
    VMware
    Esxi
    vCentet
    שרתי וינדוס 2012 ומעלה, התקנה, תחזוקה, שדרוגים, אבטחה
    שרתי לינוקס (יתרון) כמו תכולות וינדוס
    יכולות אישיות: יכולת למידה עצמית גבוהה, שירותיות גבוהה, יכולת עבודה בריבוי משימות בלוז קצר, יכולת הכלת ויישום שינויים מהירה
    ניסיון מוכח HandsOn 5 שנים לפחות
    2 ממליצים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    121661
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    דיאלוג
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום אבטחת המידע דרוש/ה Tier 3 team leader.
    במסגרת התפקיד:
    הובלה וניהול של צוות מהנדסי תמיכה בכירים (Tier 3) באזורי EMEA/APAC.
    שימש כמאמן טכני לצוות, כולל הנחיה בחקירות מעמיקות של פרוטוקולי רשת, VPNs, אינטגרציות ענן ומערכות Linux.
    ניהול מקרי הסלמה מלקוחות אנטרפרייז אסטרטגיים, הובלת פתרונות מלאים והבטחת שביעות רצון הלקוחות.
    שיתוף פעולה רוחבי עם צוותי מוצר, פיתוח, מכירות והצלחת לקוחות כדי להסיר חסמים ולשפר את חוויית המשתמש.
    הובלת פרויקטים פנימיים, שיפור תהליכים ותוכניות הכשרה להעצמת יכולות הצוות.
    תמיכה ביוזמות גלובליות ותיאום עם מקבילים בארה"ב, להבטחת כיסוי תמיכה רציף (Follow-the-sun).
    ייצוג קול הלקוח בתוך הארגון, זיהוי מגמות, בעיות חוזרות ותחומים לשיפור.
    שמירה על נוכחות טכנית פעילה מדובר בתפקיד Player-Coach, המשלב הובלה ונגיעה טכנית ישירה.
    דרישות:
    3+ שנות ניסיון בניהול צוות תמיכה טכנית או הנדסי רצוי צוות Tier 3 או צוותי הסלמה דומים.
    5+ שנות ניסיון מעשי בתמיכה טכנית או בהנדסת לקוחות, עדיפות לעולמות B2B SaaS, סייבר או רשתות.
    ידע מעמיק בפרוטוקולי רשת, VPNs (IPsec, SSL), BGP, חומות אש וCloud Networking חובה.
    ניסיון חזק בעבודה עם Linux, סקריפטים ( Python /Bash), ניתוח לוגים ופתרון בעיות במערכות מבוזרות.
    אנגלית שוטפת (דיבור וכתיבה). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    120849
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    לחברת מוצר חדשנית המפתחת פתרונות חכמים לניהול ומעקב אחר מכשירים ומוצרים באמצעות חיישנים (IoT) דרוש/ה IT Lead.
    המשרה ממוקמת בקיסריה ומדי פעם כוללת נסיעות לסייט בתל אביב.

    במסגרת התפקיד:
    - IT Lead מנוסה בעל יכולת לקחת אחריות מלאה בפוזיציה של one man show
    - אחריות מלאה על כל הסייטים של החברה בארץ ובחו"ל ודיווח ישיר ל-Information Systems Manager
    - מתן תמיכה מעשית בחומרה, תוכנה, רשתות ויישומי ענן/SaaS.
    - ניהול תהליכי onboarding ו-offboarding, כולל יצירת חשבונות, הרשאות וציוד.
    - תחזוקה ותמיכה בתשתיות IT במשרד רשתות, מדפסות, מחשבים ניידים ומערכות וידאו-קונפרנס.
    - ניהול ותמיכה ב-Microsoft 365 (Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams) וכלים נוספים.
    - פתרון תקלות טכניות, והעברת סוגיות מורכבות בעת הצורך.
    - שמירה על עמידה בסטנדרטים של אבטחת מידע ומדיניות החברה.
    - עבודה בשיתוף פעולה עם צוותים גלובליים להתאמת תהליכי IT.
    דרישות:
    - 5+ שנות ניסיון מעשי בתמיכה IT / SysAdmin / IT Operations, עם פוטנציאל לנהל בעתיד.
    - חובה ניסיון מעשי בסביבות Windows ו-Mac OS.
    - אנגלית ברמה גבוהה כתיבה ודיבור.
    - ידע טוב ברשתות (TCP/IP, ניתוב, VPN, firewalls).
    - יכולת פתרון בעיות גבוהה וגישה פרואקטיבית.
    - יתרון לתעודות רלוונטיות (Microsoft, Cisco, ITIL). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117670
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    ניהול ותחזוקה של תשתיות המחשוב של חוות השרתים.
    תפעול ותמיכה בציוד המחשב, תקשורת ומרכזייה של החברה וסניפיה.
    תמיכה ותחזוקה של המחשבים, כולל: התקנות, עדכונים, הכנת מחשב למשתמשים חדשים, סיוע בטיפול בתקלות תפעוליות, הרשאות, פתיחת משתמשים חדשים ברשת, חיבור למדפסות וכו'.
    ניהול מערכת שירותי הHELPDESK וכרטיסי השרות.
    תמיכה טלפונית ופרונטאלית ביישומים השונים.
    רישום וטיפול בתקלות המצריכות הגעה פרונטלית למשתמש.
    ניהול המצאי של הציוד והתוכנות.
    אחריות ומתן תגבור לצוות טכנאי דרג א'.
    בניית נהלי עבודה ומדריכים טכניים.
    דרישות:
    - יכולת טכנית חזקה והבנת מערכות הפעלה רלוונטיות WIN 10, WIN 11 Win server
    - ניסיון בניהול צוות טכנולוגי מינימום 2 שנים
    - ניסיון HO בתחום ה- system מינימום 3 שנים
    - הכרת כלים וטכנולוגיות רשת, לרבות עבודה עם שרתים ושירותי ענן.
    - ניסיון בעבודה עם ציוד רשת, Switches ו FIREWALL
    - ניסיון עבודה עם AD- ושרתים וירטואליים.
    - יכולת אפקטיבית לפתור בעיות בזמן אמת וביישום טכניקות לניטור.
    - השכלה טכנית רלוונטית כגון תואר בהנדסת מחשבים או הסמכות טכנולוגיות מתאימות.
    - ניסיון במתן שרות ותמיכה לפחות שנתיים HD ושטח, בארגון עם למעלה מ 100 משתמשים- חובה.
    - ניסיון בטיפול בתקלות של תוכנה / חומרה כולל ניסיון בתמיכה טלפונית ופרונטאלית- חובה.
    - ניסיון בטיפול בתקלות אופיס ומערכות הפעלה בדגש על שירותי 365.
    - ידע בעבודה עם מערכת פריוריטי יתרון.
    - יחסי אנוש טובים סבלנות והבנת לקוחות, יכולת לעבוד בריבוי משימות במקביל.
    - רישיון נהיגה בתוקף חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    110468
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?