דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ב.נ.ז.כ סחר בע"מ
ב.נ.ז.כ סחר בע"מ

    דרושים ב.נ.ז.כ סחר בע"מ

    תחום עיסוק
    חשמל ואלקטרוניקה
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- ב.נ.ז.כ סחר בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ב.נ.ז.כ סחר בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    אופטיוייז דיגיטל ואינטרנט בע"מ
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    צוות ה-PPC של So-Digital מתרחב וזקוק למישהי או מישהו, עם הבנה ותשוקה לעולם PPC והדיגיטל עם רצון לעבוד עם לקוחות מעניינים ומגוונים בתחום ה-B2B, B2C, איקומרס, תיירות מכללות Medical סטארטאפ ועוד.
    מי אנחנו?So-Digital - סוכנות דיגיטל שמתמחה בפרויקטים מורכבים ניהול תקציבים גבוהים עם התחייבות לתוצאות.לקוחות לדוגמא: מנדיי, SAP, קימברלי קלארק, פזומט, מלם תים, ONE, אופיר טורס, וואלה טורס, עדשות, מועדון הכותנה, פאפא ג'ונס ועוד.

    ** המשרה היא מלאה, במשרדינו בפתח-תקווה (היברידית בשילוב עם עבודה מהבית) ומיועדת לכל המגדרים.
    דרישות:
    * 2 שנות ניסיון
    * יתרון לבעלי ניסיון בעבודה בסוכנות דיגיטל
    * יכולות אנליטיות - שליטה באקסל, בניית דוחות ומסקנות ויכולות טובות בניתוחי דאטה עם מספר רב של מקורות תנועה.
    * יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות, תשומת לב גבוהה לפרטים.
    * נסיון בהתנהלות ישירה מול הלקוחות.
    * אנגלית ברמה גבוה.
    * יתרון - ניסיון בעבודה עם GA4, Google Tag Manager, Google Merchant, Zapier.
    * יתרון - בנייה ועיצוב דפי נחיתה לקמפיינים.
    * יתרון - בעל תושיה לפתרון בעיות טכניות (אוטודידקט).
    * חובה - יחסי אנוש מעולים, אכפתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, רצון לעשות ולהשפיע מעבר לנדרש ואהבה למקצוע.

    יתרון משמעותי אם יש לך גם:
    היכרות עם כלי AI מתקדמים
    ניסיון בקמפיינים B2B
    רקע ב-BI ואנליטיקה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115169
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת SaaS חינוכית דרוש/ה יוצר/ת תוכן דיגיטלי.
    התפקיד כולל הפקה ועריכה של סרטוני הדגמה קצרים, עבודה מול צוותי מוצר ושיווק ליצירת חומרים אינפורמטיביים שממחישים את השימוש במערכת הלמידה.
    דרישות:
    ניסיון ביצירת תוכן וידאו למוצרים טכנולוגיים.
    שליטה בתוכנות עריכה גרפיות.
    יכולת לספר סיפור ברור וקולח באמצעות וידאו.
    כישורי תקשורת מצוינים.
    שליטה באנגלית יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    116634
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    ריקרוטיקס בע"מ
    Job Type: More than one
    A gaming startup founded by industry executives is looking for a UA Lead / Marketing Lead / Director of Marketing.
    This is a rare opportunity to be the first person to establish and lead the User Acquisition and Marketing department in the company from the ground up.

    Hands-on management of User Acquisition & Marketing processes across channels such as facebook, Google, DSPs, and more
    Work directly with the CEO and CMO
    Lead and build the company's marketing and UA strategy
    Requirements:
    At least 5 years of experience in UA/Marketing from leading gaming companies
    Demonstrated experience in managing campaigns across multiple channels ( facebook, Google, DSPs)
    Combination of hands-on work and strategic thinking
    Advantage: Experience in a startup environment
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117359
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    ריקרוטיקס בע"מ
    Job Type: More than one
    About the job
    Were looking for a hands-on CRM & Marketing Automation Manager to lead and execute the full CRM lifecycle for our casino brands, from strategy and planning to campaign execution, automation, and performance tracking. Youll be responsible for creating engaging, data -driven experiences that drive player activity, increase retention, and boost revenue.
    This isnt just a managerial position - youll be actively involved in campaign building, segmentation, A/B testing, and working closely with internal stakeholders to bring innovative ideas to life. If you're a gaming industry expert whos obsessed with player engagement and experienced with Smartico, we want to talk.

    Key Responsibilities
    Plan and execute CRM strategy across multiple brands.
    Create segmented, personalized campaigns via email, push, SMS, and onsite.
    Implement gamification features like missions, challenges,
    Requirements:
    Must Have
    Proven experience in iGaming / online casino within CRM, retention, or lifecycle roles.
    Hands-on experience with multi-channel campaign creation and management.
    Strong understanding of casino players, bonuses, and churn prevention.
    Solid analytical skills and proficiency in Excel.
    Ability to manage both planning and execution.
    Highly organized, detail-oriented, and fluent in English.
    Advantages
    Experience with Smartico or similar CRM tools.
    Background in gamified campaigns.
    Additional languages.
    Experience working in fast-moving, cross-functional environments.
    .המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117592
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברה המובילה במתן שירותי תשתיות IT, Help Desk, אבטחת מידע מוקד Siem/SOC מחפשת רכז/ת תפעול איכותי/ת ובעל/ת מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות הניהולי שלנו!

    התפקיד כולל:
    - ניהול ותיאום שוטף של פעילות המוקדים Help Desk וSOC.
    - אחריות לניטור מעקב ובקרה על תקלות וקריאות שירות.
    - טיפול בקריאות השירות בהתאם להסכמים ו SLA: פתיחה, תיעדוף, הקצאה, מעקב ביצוע וסיום טיפול לשביעות רצון הלקוחות.
    - ניהול משימות ופרויקטים.
    - תיאום והקצאת משימות לצוותים טכניים בהתאם ללוחות זמנים ויעדים.
    - כתיבה ויישום נהלי עבודה.
    - הפקת דוחות שירות תפעוליים (יומיים, שבועיים, חודשיים).
    - אחריות ליצירת שקיפות ועדכון שוטף ללקוחות לגבי סטטוס הטיפול עמידה ב SLA וביצוע משימות ופרויקטים.
    - שיפור מתמיד של תהליכים תפעוליים, הגברת יעילות ובקרת איכות.

    הזדמנות לקחת חלק מרכזי בליבת הפעילות של החברה, להיות גורם מקשר משמעותי בין הלקוחות לצוותים, ולהשפיע ישירות על רמת השירות והתפעול!
    דרישות:
    - ניסיון קודם בתפקיד דומה בתפעול/מוקד/ניהול שירות - חובה.
    - היכרות עם עולם השירות הטכנולוגי, SLA, מערכות ניהול קריאות וניטור - חובה.
    - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Word Excel ו - Outlook - חובה.
    - כישורי סדר, ארגון ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל.
    - יכולת בינאישית גבוהה וניהול ממשקים מול גורמים רבים (פנימיים וחיצוניים).
    - עצמאות, אחריות, ראש גדול ויוזמה לשיפור תהליכים.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות כגון ServiceNow, Freshdesk, Jira - יתרון.
    - היכרות עם מערכות ניטור (Zabbix, PRTG, Grafana וכד') - יתרון.
    - רקע טכנולוגי בתחומי תמיכה טכנית / Help Desk / SOC / תשתיות - יתרון.
    - השכלה רלוונטית: תואר ראשון, קורסי ניהול שירות, ניהול פרויקטים, ITIL יתרון משמעותי.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    115181
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: רעננה ופתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפשים ר"צ צוות תמיכה טכנית!
    אם אתם/ת אוהבים/ת אתגרים ודינמיקה, הצטרפו אלינו! אנחנו מחפשים מנהל /ת צוות תמיכה טכנית למוקד פנים-ארגוני, שמספק שירות לאנשים הכי חשובים לנו - העובדים שלנו.
    מה התפקיד כולל?
    ניהול מקצועי של צוות התמיכה: חניכה, ליווי ומענה שוטף.
    גיוס עובדים חדשים והכנתם לתפקיד.
    פיקוח על עבודת האחמ"שית ופתרון בעיות מורכבות.
    עמידה ביעדי שירות ושיפור מתמיד בחוויית המשתמש.
    ניתוח דוחות והסקת מסקנות לקידום תהליכי ייעול.
    עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים.
    מניעת תקלות חוזרות והובלת תהליכי שיפור.
    הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה.
    ניהול פרויקטים ומשימות רוחביות
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהולת תמיכה טכנית / מוקד שירות לתמיכה במערכות IT- חובה
    יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה
    ראש גדול, יוזמה ויכולת קבלת החלטות עצמאית
    יכולת ניתוח נתונים והבנה טכנית
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים.
    חשיבה תהליכית וזיהוי נקודות לשיפור.
    אם אתם/ן מוכנים/ת לאתגר הבא שלכם, שלחו קורות חיים והצטרפו לצוות מנצח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    111583
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     

    חברת השמה / כח אדם

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול מוקד תמיכה טכנית ללקוחות החברה.
    מעקב שוטף אחר הקריאות הנפתחות.
    בקרה על עמידה ביעדי השירות.
    מתן מענה הולם לקוח ושיפור חווית לקוח.
    תיאום שדרוגי מערכת ושיבוצי אנשים להדרכות.
    ביצוע בקרות וניתוח דוחות.
    העבודה בין השעות 8:00-17:00.
    דרישות:
    ניסיון כראש צוות שירות ותמיכת לקוחות.
    ניסיון בניהול, ביצועים ושיפור תהליכים.
    הכרות עם פריוריטי- חובה.
    שליטה באופיס - חובה.
    יכולות ארגון, ניהול, שליטה ובקרה, בעל/ת תשומת לב לפרטים קטנים.
    שירותיות, אדיבות וסבלנות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    103685
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות כוללת על ניהול מוקד התמיכה הטכנית בארגון הובלת הצוות, שיפור חוויית הלקוח, עמידה ביעדי שירות,
    הטמעת נהלים ותהליכים לשיפור מתמיד של ביצועים.

    תחומי אחריות:;
    - ניהול אישי ומקצועי של צוות התמיכה
    - תעדוף פניות, טיפול בתקלות מערכתיות ומענה לאסקלציות
    - בניית נהלים והטמעתם במוקד
    - פיקוח על רמות השירות ועמידה ביעדי SLA
    - חניכה, ליווי והכשרה של עובדים חדשים
    - עבודה שוטפת מול ממשקים
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    - ניסיון קודם בניהול מוקד תמיכה טכנית ו/או צוותים חובה
    - רקע טכני- חובה
    - יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות
    - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין-אישית מצוינת


    העבודה מהמשרדים בפתח תקווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    117431
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?